Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

8.7Fantastisch

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 547p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

89 reviews over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

• 9Christine Capiau10-03-2020

Een schot in de roos!

De grote troeven van dit hotel zijn: - de perfecte ligging: direct aan het strand met het mooie koraalrif en dichtbij Namaa Bay. - Het vriendelijke en galante personeel, vooral de life guards Islam en Hamdi, de obers in restaurant La Terrazza, vooral Mohamed Mohamed en Moustafa. - 2 grote zwembaden geïntegreerd in een schitterende tuin. - de kamers zijn proper, de bedden zijn comfortabel en het eten is overvloedig en lekker. Advies: probeer een evenwicht te houden tussen West- Europeanen en Oekraïners.

Gereisd met partner in maart 2020

• 8kathleen walraeve02-03-2020

Het was een top ervaring !

Het was een super verblijf, mooi hotel, de all-in de dranken waren wel wat minder, maar doordat de bediening zo super was, vergat je dit al vlug . Wat de service van het hotel betreft dit is top op alle vlakken, te beginnen een grote dank voor Salah Shakshou, die altijd klaar stond om ons bij alles te helpen. Dit kan ik ook zeggen van de taxichauffeur Osama !! Heel veilig zelf om naar t stad te gaan. Welness is gewoon top !! Zeker doen en vragen om chocolade-olie , whaw !! Een hotel om zeker naar terug te gaan, zeker op service die ze geven aan hun gasten !!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Monique Coumans Bergs02-03-2020

Geweldig

Deze vakantie krijgt een 10+ alles is tot in de puntjes verzorgd. Eten is echt goed. Personeel heel netjes en vriendelijk. Niks te klagen over dit hotel. Alles wordt voor je gedaan. Woorden schieten tekort . Een echte aanrader. En snel weer terug! 🌹 Monique Coumans Bergs

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Wim A24-02-2020

Top over heel de lijn

Reeds de tweede keer opeenvolgend in dit fantastische hotel dat beantwoord aan alle verwachtingen . Zowel de vriendelijkheid van het personeel en de staff , de uitgebreide buffetten, de kraaknette kamers , de verwarmde zwembaden en de onderwaterfaciliteiten maken van dit hotel een topper. Hopelijk tot volgend jaar

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Patrick07-02-2020

Aangenaam hotel om de winter te breken

Wij waren aangenaam verrast door de vriendelijkheid en de properheid. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wanneer je af en toe een kleine tip geeft, wordt je op handen gedragen. De kamers zijn wat verouderd maar proper. Toffe indeling van zwembaden, strandjes, snorkelmogelijkheden. Goede wellnes. Zeer uitgebreide buffetten. Rafik van de receptie is zeer behulpzaam om je bij te staan met raad en daad. We danken iedereen die er voor zorgde om ons een aangenaam verblijf te bezorgen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Patrick19-11-2019

Zeker nog een keer heen

Mooi hotel en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in november 2019

• 10Paul en Marisa13-11-2019

Fantastisch hotel !

We waren hier van 1 t/m 11 november 2019. Het ontbreekt je echt aan niets in dit prachtige hotel ! Er zijn 2 grote zwembaden en prachtige privestrandjes. De service is TOP , het eten zeer gevarieerd en uitgebreid. Het personeel doet er echt alles aan om je verblijf tot een feest te maken. Geef ze af en toe een kleine fooi ; dat waarderen ze enorm en ze zullen je dagelijks met een extra glimlach tegemoet treden. We komen 101% zeker weer terug naar dit paradijsje.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Vyvey Peggy01-10-2019

Fantastisch hotel.

Dit was nu mijn 3 de keer dit jaar dat ik dit hotel koos voor mijn vakantie. Ik ben er altijd heel tevreden over de service en hoe attent iedereen daar is. Mensen werken er heel hard omdat wij het zouden naar ons zin hebben en kunnen genieten. Ik waardeer zeker ook de rust die er telkens is, een ontspannen sfeer. Ik ben steeds tevreden over iedereen mensen van receptie, restaurant, mensen die rondkomen aan het zwembad roomcleaner niets is hen teveel. Heel belangrijk is ook dat het overal heel proper is in het hotel. Ik kan ze echt niet genoeg bedanken voor mijn geweldig verblijf waar ik immens heb van genoten. Ik kan dit hotel zeker aan iedereen aanbevelen!!! Ik ga er zeker nog terug.

George Hanna, General Manager, 20-10-2019

Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. We are so happy that you enjoyed your 3rd stay with us and we are so proud to be part of our growing Stella family Best Regards
    George Hanna General Manager

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 3Stef18-09-2019

Wel nog naar Egypte, maar hier nooit meer

Het hotel viel dik tegen, ondanks dat we zoveel positieve reacties gelezen hadden op verschillende beoordelingsites. Toen we aankwamen op de luchthaven was onze taxi die we op voorhand via het hotel geboekt hadden niet aanwezig. Nadat we dan de bus genomen hadden en aankwamen in het hotel hebben we een uur moeten wachten vooraleer we naar onze kamer konden gaan. Toen bleek dat we een mindere kamer kregen dan deze die we geboekt hadden. We moesten bijbetalen om onze kamer te krijgen waarvoor we geboekt hadden. Er was overigens heel veel lawaai op de zogezegd rustige kamers. Het eten was ook helemaal geen hoogvlieger, vaak dezelfde keuzes en het eten was ook vaak niet warm. De broodjes waren nooit vers en de koffiekoeken ook niet. Toen we de manager aangesproken hebben over ons ongenoegen was deze zeer onvriendelijk en het feit dat de taxi niet aanwezig was en dat we niet de juiste kamer kregen werd afgeschoven op ons reisbureau.

George Hanna, General Manager, 20-10-2019

Dear Guest; We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know and appreciate your feedback. we will do our efforts ensuring a higher satisfaction on your return visit. Best Regards

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6D.Janssen07-08-2019

Matig

Het hotel was mooi prima locatie. Eten zeer slecht geen variatie.eten was niet warm . Veel Arabieren die veel overlast veroorzaken en niet in de rij gaan staan om eten te bestellen roepen in het arabies wat ze willen hebben en wordt voor geschoteld absurd gewoon .We hebben 3 kamers gehad ivm overlast het personeel gaf het notebenen zelf aan. Personeel was vriendelijk. Op het strand moest je iets op je strandstoel leggen om 6.00 uur anders lag je achter aan op het strand .taxi van hotel besteld om te gaan winkelen.die moest plotseling naar luchthaven dus moesten we 2 taxi,s bestellen.niet normaal gewoon .

Gereisd met partner in juli 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats