Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°16°
Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Stella di Mare Sharm Beach & Spa voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa in het Nederlands

Zou zo weer naar dit hotel willen.

Luus,
1-12-2018

Geweldig hotel. Heerlijk eten, altijd volop keus. Super personeel, niets teveel voor hen. Alles was goed schoon. Ruime mooie kamers.

Super hotel om te duiken en snorkelen

Anke,
5-8-2018

Super hotel, toplocatie om te duiken en te snorkelen. We hebben genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid van het personeel. Gevarieerd eten, mooie kamers.

Duikschool (Desert Rose) bij het hotel heeft deskundige instructeurs om je PADI duikbrevet te halen.

Geweldig gastvrij heerlijk hotel

Simone Adam,
6-7-2018

Wij hebben een week in Stella di Mare verbleven. Het hotel heeft een luxe uitstraling, het is er schoon en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Als er iets niet goed is wordt er direct wat aan gedaan.

Het eten is van hoge kwaliteit, het buffet is niet super groot maar erg lekker. En zeer gevarieerd.

De zwembaden zijn schoon en de poolboys zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

De hotelkamer is behoorlijk groot, schoon en de bedden liggen heerlijk.

Stella ligt zeer centraal t.o.v. Naama Bay je kunt met shuttle bus, maar lopend is ook goed te doen. Als je door het grote winkelcentra(Genena) heen loop kan je via trappen in het centrum van Naama Bay komen. Erg leuk voor een avondje gezelligheid.

Wij komen zeker terug in Stella di mare het was een top vakantie

Ongelooflijke service !

Wim,
9-6-2018

Deze bestemming overtrof onze verwachtingen. Het personeel was er uiterst vriendelijk en niets was te veel.

De kamers, accommodatie, zwembaden waren er tot in de puntjes verzorgd. Ook het eten was steeds lekker en je hebt keuze genoeg.

De tuinen en het zwembad waren er tot in de puntjes verzorgd. Kortweg, iedereen doet er zijn uiterste best om je een zorgeloze vakantie te laten beleven. Wij hebben hier geen minpuntjes gevonden.

Onze tweede thuis

Antonissen - Van Balen,
5-6-2018

Voor de 7de keer in dit hotel geweest Dank aan al diegene die er voor gezorgd hebben dat we een zeer fijne vakantie hebben gehad. Speciale dank aan de Resident Manager mr. Ashraf Magdy Shenouda, voor alles wat U voor ons heeft gedaan.Bedankt strandjongens voor het fruit en het poetsen van onze brillen en de prima service. Bedankt ook aan iedereen die onze vakantie aangenaam maakten.We hopen jullie in oktober opnieuw te mogen ontmoeten.

Vriendelijke groeten

Tweede thuis

Brecht,
23-5-2018

Geweldig en proper hotel, super vriendelijk personeel en lekker eten! We voelden ons hier echt wel thuis. Zeker een aanrader!

Geweldig hotel voor een rustvakantie!

Kat De Laet,
21-5-2018

We zijn nu een weekje thuis van ons verblijf in Stella Di Mare en we missen het nog steeds. Een zeer mooi verzorgd en uitermate proper hotel, niet te groot en een rustige omgeving om te verblijven. Lekker eten en zeker genoeg keuze. Gezellig privéstrand met bar waar het personeel altijd voor je klaarstaat, zowel met handdoeken, drankjes of vers fruit. Prachtige zee met mooi aanliggend rif. En een service zoals wij ze nog nooit gehad hebben. Alle personeel is altijd ongelooflijk vriendelijk (en niet alleen als je ze fooi geeft) en doen alles in hun macht om je zoveel mogelijk thuis te laten voelen. En dat thuisgevoel hadden we zeker. Wij raden Stella met stip aan en komen ongetwijfeld ook terug!

Top!

Daniella,
21-4-2018

Een hotel waar je je echt thuis voelt. Alles fantastisch ! Van managers tot onderhoudspersoneel vriendelijk. Aan al je wensen wordt voldaan. Pluspunt, er is steeds een dokter ter beschikking.

We keren zeker terug. Eten en drinken dik in orde.

Zeker aan te bevelen!

Een paradijsje! Heerlijke Spa en lief personeel!

Leo,
12-4-2018

Heerlijk om een weekje tot rust te komen!

Mooi hotel met goede service!

Mooi hotel, goede service en lekker eten

Kevin,
23-1-2018

Service is perfect, eten is gevarieerd en erg goed. Anders dan gewend van all inclusive hotels. Personeel is erg gedreven en vriendelijk. Ook ‘s avonds is er in sharm el sheikh genoeg te doen en kan je terecht in naama bay, nabq bay en soho square.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.