Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Stella di Mare Sharm Beach & Spa voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa in het Nederlands

Ongelooflijke service !

Wim
9-6-2018

Deze bestemming overtrof onze verwachtingen. Het personeel was er uiterst vriendelijk en niets was te veel.

De kamers, accommodatie, zwembaden waren er tot in de puntjes verzorgd. Ook het eten was steeds lekker en je hebt keuze genoeg.

De tuinen en het zwembad waren er tot in de puntjes verzorgd. Kortweg, iedereen doet er zijn uiterste best om je een zorgeloze vakantie te laten beleven. Wij hebben hier geen minpuntjes gevonden.

Onze tweede thuis

Antonissen - Van Balen
5-6-2018

Voor de 7de keer in dit hotel geweest Dank aan al diegene die er voor gezorgd hebben dat we een zeer fijne vakantie hebben gehad. Speciale dank aan de Resident Manager mr. Ashraf Magdy Shenouda, voor alles wat U voor ons heeft gedaan.Bedankt strandjongens voor het fruit en het poetsen van onze brillen en de prima service. Bedankt ook aan iedereen die onze vakantie aangenaam maakten.We hopen jullie in oktober opnieuw te mogen ontmoeten.

Vriendelijke groeten

Tweede thuis

Brecht
23-5-2018

Geweldig en proper hotel, super vriendelijk personeel en lekker eten! We voelden ons hier echt wel thuis. Zeker een aanrader!

Geweldig hotel voor een rustvakantie!

Kat De Laet
21-5-2018

We zijn nu een weekje thuis van ons verblijf in Stella Di Mare en we missen het nog steeds. Een zeer mooi verzorgd en uitermate proper hotel, niet te groot en een rustige omgeving om te verblijven. Lekker eten en zeker genoeg keuze. Gezellig privéstrand met bar waar het personeel altijd voor je klaarstaat, zowel met handdoeken, drankjes of vers fruit. Prachtige zee met mooi aanliggend rif. En een service zoals wij ze nog nooit gehad hebben. Alle personeel is altijd ongelooflijk vriendelijk (en niet alleen als je ze fooi geeft) en doen alles in hun macht om je zoveel mogelijk thuis te laten voelen. En dat thuisgevoel hadden we zeker. Wij raden Stella met stip aan en komen ongetwijfeld ook terug!

Top!

Daniella
21-4-2018

Een hotel waar je je echt thuis voelt. Alles fantastisch ! Van managers tot onderhoudspersoneel vriendelijk. Aan al je wensen wordt voldaan. Pluspunt, er is steeds een dokter ter beschikking.

We keren zeker terug. Eten en drinken dik in orde.

Zeker aan te bevelen!

Heerlijk om een weekje tot rust te komen!

Mooi hotel met goede service!

Mooi hotel, goede service en lekker eten

Kevin
23-1-2018

Service is perfect, eten is gevarieerd en erg goed. Anders dan gewend van all inclusive hotels. Personeel is erg gedreven en vriendelijk. Ook ‘s avonds is er in sharm el sheikh genoeg te doen en kan je terecht in naama bay, nabq bay en soho square.

Een fantastisch Hotel met super service

Frank V T
16-11-2017

Ongelooflijk net hotel, top service alles kan, wij werden super verzorgd, zeer hygienisch en super service aan het zwembad, heerlijk eten zowel buffet als in de restaurants

Vroeger veel beter

Pascal
9-10-2017

Door de afwezigheid van Europeanen zit het hotel vol met mensen uit Saoedi-Arabië – Jordanië – Qatar – Oekraïne en de kwaliteit gaat het zeer snel berg af.

Iedereen zwemt met boerka's aan en de kinderen met Pampers wat zeer onhygiënisch is.

Het eten stelt helemaal niets meer voor tegen ons eerste bezoek in 2104, alles is afgesteld op het publiek uit het midden – oosten.

Buffetten liggen rommelig en het warm eten is alles behalve smakelijk tentoongesteld.

De normaalste Europese producten zoals choco, bananen, kiwi, appelsienen zijn niet te vinden bij het ontbijt. ( men kan ze wel vragen is het antwoord ?)

Mayonaise staat ook niet op de buffetten tijdens lunch en diner.

Het personeel is wel vriendelijk ( Receptie kan beter )

Men moet alles betalen nadat men is uitgecheckt ( 12 uur ) ,toch wel raar voor een 5 sterren hotel.

Er is sinds de crisis in Egypte geen halve euro in dit hotel geïnvesteerd.

Super vakantie

Annick Dorne
9-10-2017

Al voor de 3 keer geweest ,en nog altijd verbaast van de super mooi kamer ,heel vriendelijk personeel ,super lekker van eten en zo veel keuze ,daar moet je zijn voor een geslaagde vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa scoort een 9.26 uit 10 op basis van 64 reviews.