Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°28°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Stella di Mare Sharm Beach & Spa voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa in het Nederlands

Grandioos!

Bertens
4-6-2019

Super mooi, schoon hotel en zeer goed onderhouden met prachtige tuinen en zwembaden. Personeel is geweldig, attent, vriendelijk, behulpzaam en echt niets is teveel. Het eten is perfect en afwisselend met elke dag een thema. Ook op het strand zorgen de jongens dat je niets tekort komt, en ook hier is de service geweldig. Een prachtige snorkelomgeving met huisrif. Elke avond entertainment en diverse sport en spel evenementen overdag. Zeker zijn 5 sterren waard!

Gereisd Met partner in mei 2019

Wij gaan zeker weer naar Egypte, maar niet hier.

Aly
1-6-2019

Het is ons erg tegen gevallen in dit hotel. De kamers zijn prima en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Maar helaas was de lunch en het diner in het restaurant niet geweldig, het eten is lauw en de keuze onvoldoende. Gelukkig zijn er 2 al la carte restaurants waar wij dagelijks konden eten, hier was het prima. Maar het hotel was maar voor 25% bezet dus daardoor was er voldoende ruimte in deze restaurant. Er wordt gevraagd door de hostess van touroperator of wij minimaal een 8 als cijfer willen geven omdat ze anders niet genoeg punten krijgen om in dit hotel te mogen blijven. Maar daar doen wij niet aan mee. Hou er ook rekening mee dat er rondom het hotel niks te beleven valt.

Fantastisch en wij komen zeker terug

Remi
31-3-2019

Wat een fantastische week hebben wij hier beleefd, erg mooie en vooral nette en schone kamers. Het hele hotel was super netjes en schoon, en het eten was fantastisch. De service van het personeel is echt super, niets is hen te veel zowel aan het strand, bij het zwembad als in de barren en restaurants, je wordt echt verwend. Onze topper is toch wel Khaled Mohamed welke in het hoofdrestaurant werkt en het oprecht alle gasten enorm naar de zin te willen maken. Wij hebben al heel veel resorts bezocht in Egypte maar voor ons is dit beslist de nummer 1 en echt een aanrader als je een weekje heerlijk wil relaxen.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel

Simone Adam
24-3-2019

Het was de 2e keer dat ik in dit hotel verbleef en het overtrof wederom mijn verwachtingen. De service is perfect van receptie tot schoonmaak. Het hotel ligt gelegen op een rots welke bijna rondom wordt omgeven door de zee. Er ligt een prachtig huis rif voor het hotel waar je de meest mooie vissen kunt zien als je gaat snorkelen. De zwembaden zijn zeer schoon en het personeel is zeer behulpzaam, er is handdoeken service en geen gedoe met kaartjes om deze te krijgen. Het hotel ligt redelijk dichtbij Naama Bay het centrum om een avondje te winkelen of een terrasje te pakken. Je kunt er heen lopen ( 15min) of je neemt de gratis shuttle bus. Het eten is heerlijk zeer gevarieerd en goed van smaak en warm. Onze dank gaat uit naar Khaled de ober die zeer aardig en professioneel was. Het hotel is zeer goed onderhouden en schoon. Heb je een probleem dat wordt dat direct opgelost. Egyptische gastvrijheid staat hier voor op.

Prima adres en voor herhaling vatbaar.

Dick
3-3-2019

Prima hotel met erg vriendelijk personeel. Ontbijt en diner zijn erg goed. Snorkel mogelijkheden voor de deur en er is een klein zandstrandje. De voornamelijk ook aanwezige Oost-Europeanen zijn niemand tot last. Wij waren met vier volwassenen en één kind van 15 maanden en kregen de volle aandacht en service. Bij het uitchecken werd ons nog een in de kamer achtergelaten laptop onderdeel aangereikt. Dat onderstreepte de service.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel prijs/kwaliteit

Anna Lambrecht
21-1-2019

Mijn 5 de maal in Stella di Mare . Het blijft een fantastisch hotel met geweldig personeel en altijd klaar om u alles te geven opdat U een onvergeetelijke vakantie zou hebben. Ik kan iedereen dit hotel aanbevelen , alles wat U nodig heeft is beschikbaar , zwembaden , pier om te snorkelen, strand , animatie , lekker eten en u mag alles bestellen wat u niet ziet op buffet. Gewoon superhotel ! Anna

Gereisd Alleenreizend in januari 2019

Goed All-In hotel in Art Deco stijl

michelemb5
30-12-2018

Verzorgd en proper hotel, mooi onderhouden tuinen met verschillende verwarmde zwembaden, terrassen en gratis SPA en fitness. We hadden wel een donkere, ongezellig kamer zonder zon op de 5de verdieping, we hadden een dubbel bed gevraagd en 2 enkele bedden gekregen dat viel tegen. Gezellig privéstrand met voldoende ligstoelen en strandbar, strandhanddoeken, snorkelmateriaal. Gratis drankjes en vers fruit gebracht door super vriendelijk en gedienstig personeel. Prachtige zee met pier en ponton om te snorkelen of te duiken aan een schitterend rif met veel vissen en koraal. Wel een zeer negatief punt is dat er veel verkopers waren op het strand om een massage te boeken of Sea Food te gaan eten in de Thema Restaurants dat stoorde ons enorm. Wel hebben wel een boottrip geboekt via een verkoper Alex om te snorkelen naar Tiran Island, super en veel goedkoper dan met de touroperator en met minder volk op de boot. Lekker ontbijtbuffet met vers fruitsap, vers gebakken pannenkoeken, verschillende broodsoorten, koeken, yoghurt en vers fruit. Het hoofdrestaurant La Terrazza was lekker maar geen 5 sterren restaurant, wel super gedienstig en vriendelijk personeel, niets was hun teveel en af en toe een tip hadden ze wel verdiend. Met All-In kan je gratis en lekker gaan eten in het Italiaans restaurant : Corallo Rosso (niet op maandag en vrijdag) en het Thais restaurant: La Scogliera (niet op woensdag en zaterdag) ze proberen je wel de Sea Food te doen nemen die betalend is! Veel Oekraïers in het hotel die ongemanierd veel opscheppen op hun bord. Er is een gratis shuttle naar Naama Bay te boeken aan de receptie. Overal is er een strenge politiecontrole en aan elk hotel is een portier met een elektrische poort en elke bus of auto wordt gecontroleerd.Op de luchthaven zijn we 3 maal door de veiligheidscontrole moeten gaan, dus ze doen er alles aan om je veiligheid te garanderen. Iedereen in het hotel en op de boot, zei ons welkom back, ze doen echt alles om je vakantie te doen slagen.

Gereisd Met partner in december 2018

Zou zo weer naar dit hotel willen.

Luus
1-12-2018

Geweldig hotel. Heerlijk eten, altijd volop keus. Super personeel, niets teveel voor hen. Alles was goed schoon. Ruime mooie kamers.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel om te duiken en snorkelen

Anke
5-8-2018

Super hotel, toplocatie om te duiken en te snorkelen. We hebben genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid van het personeel. Gevarieerd eten, mooie kamers. Duikschool (Desert Rose) bij het hotel heeft deskundige instructeurs om je PADI duikbrevet te halen.

Geweldig gastvrij heerlijk hotel

Simone Adam
6-7-2018

Wij hebben een week in Stella di Mare verbleven. Het hotel heeft een luxe uitstraling, het is er schoon en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Als er iets niet goed is wordt er direct wat aan gedaan.
Het eten is van hoge kwaliteit, het buffet is niet super groot maar erg lekker. En zeer gevarieerd. De zwembaden zijn schoon en de poolboys zorgen dat het je aan niets ontbreekt. De hotelkamer is behoorlijk groot, schoon en de bedden liggen heerlijk. Stella ligt zeer centraal t.o.v. Naama Bay je kunt met shuttle bus, maar lopend is ook goed te doen. Als je door het grote winkelcentra(Genena) heen loop kan je via trappen in het centrum van Naama Bay komen. Erg leuk voor een avondje gezelligheid.

Wij komen zeker terug in Stella di mare het was een top vakantie

Gereisd Met vrienden in juni 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.