Hotel Steigenberger Alcazar

Hotel aan zeeWeer vandaag38°26°
Hotel Steigenberger Alcazar
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Alcazar voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Steigenberger Alcazar in het Nederlands

Geweldig Resort !

Gavyn
10-4-2019

Prachtig aangelegd resort. Zeer ruim opgezet, zowel buiten als binnen. In restaurants,hal en bars veel tussenruimte, wel zo prettig. Ook bij de prachtige zwembaden veel privacy. Kamers sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken en een goed gevulde en dagelijks aangevulde free minibar. Eten bij buffet en a-la carte restaurants van uitstekende kwaliteit en zeer veel variatie ! Schoonmaak en hygiëne top ! Vooral bediening en service staan hoog in hun vaandel. Iedereen maakt het daar naar je zin. Daar het weer altijd prima is, kun je geen betere vakantie hebben. We zijn al in ± 40 landen geweest en dit resort valt voor ons onde de beste drie ! Zeer aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2019

marie pianalto
22-1-2019

Luxe, rustig, heerlijk eten in diverse restaurants. Snorkelen mogelijk vanaf een pier niet direct aan het hotel gelegen. Dit jaar zou de pier klaar zijn voor het huisrif. Uiterst gastvrij, lekkere cocktails in rustig decor. Heerlijke wellness, massages aan de dure kant. Neem een gezichtsbehandeling van 70 euro en deze is super! Deze werd door een man gedaan en de beste ooit! Wenkbrauwen werden met een touwtje geëpileerd een unieke ervaring. Dit was de 2 x in dit hotel en we willen niet anders meer!

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Was dit een droom??

Gil Claes
3-11-2018

Hebben wij gedroomd of was dit realiteit? Onze 15e vakantie naar Egypte met steeds wisselende plaatsen en hotels. We dachten dat we al alles meegemaakt hadden... maar dit hotel doet alle voorgaande 5 sterrenhotels verbleken!!!!! Vriendelijke en behulpzame ontvangst, onmiddellijk werd ons een warm doekje gegeven om ons te verfrissen en een lekker versgeperst glas fruitsap. Geen rompslomp van zelf alle formaliteiten te moeten invullen, dit werd netjes voor ons gedaan. Onze heel mooie familiekamer die we toegewezen kregen, lag (wegens mijn heupoperatie) te ver van het strand.... Geen probleem, we kregen onmiddellijk een nieuwe kamer toegewezen. Alles Heel netjes en verzorgd (mooie grote en heel goede bedden, prachtige ruime badkamer met alle voorzieningen). En dan de Guest Relation: Fantastisch hoe Mss Eman Ayman zich 200% inzet om alles te doen voor de hotelgasten!!!!! Bedankt Mss Eman!!! Dan het zwembad aan custer 5: wat een service door Abd Alazim en zijn team, dagelijks kwam hij rond om onze brillen te poetsen, dan met ijskoude doekjes om ons te verfrissen, met een spuitje gevuld met muntwater om af te koelen, met fruitsate's.... en dit alles (zoals al het ander personeel met een glimlach en gemeende vriendelijkheid!!! Ook mag ik zeker de obers niet vergeten van de aanpalende Almaza bar, vriendelijk en niets is hun teveel!!!! Dan komen we bij de restaurants: Het main restaurant, wat een pracht en diversiteit aan gerechten, speciaal de kok van de koude keuken en de desserts: Kunstwerkjes!!! En terug die echte en hechte vriendelijkheid!! De assistant F&B manager Abd El Karem en zijn team van chefs en obers zijn zoals vrienden die we al jaren kennen en nooit zullen vergeten! Bedankt ook Ahmed (Michael Jackson), Eslam, Sara, Mustapha en al hun collega's!!! Alle restaurants (5) waar we a la carte konden eten: verfijnde en lekkere keuken!!!!!! Het strand: verzorgd tot in de puntjes goede strandzetels en kussens, en terug prima service van de strandjongens en de obers, speciaal aan Bassem, die hele dagen door het zand ploetert om iedereen te bedienen, en dan zien we hem 's avonds al terug aan het werk in het Sanafir restaurant! (Ps heeeel lekkere vis!). De accomodatie aan het strand zal binnen een paar maanden nog verbeteren, eens de steiger verder afgewerkt is. Mijn verhaal kan nog verder duren, maar dan enkel in positieve zin! Bedankt Steigenberger alcazar! Bedankt Chef Abd El Karem, en ook zeker bedankt Mss Eman Ayman en al het personeel en management!!! Hier komen we zeker terug!!!!Minder weergeven Kamertip: kamers dichtbij het strand zijn rustige kamers (wel dan een eindje lopen naar het mainrestaurant)

Gereisd met partner in september 2018

"" Top ""

Mieke & Erwin
24-6-2018

Wat een resort, is gewoon het van het !!! "De Dubai van Egypte" Geen enkel negatief puntje te melden. Aan al het personeel een dikke Bedankt omdat je ons zo'n fijne vakantie hebt bezorgd! Maar 2 mensen wil ik toch eventjes in de kijker zetten. Eerst en vooral Natasha (Belgische guest relations) daaraan mag je alles vragen, staat altijd klaar en vervult ook al je wensen. Ook George (Foot en Beverage manager) is iemand die je altijd met een geweldige glimlach verder helpt. Kamers zijn ruim en netjes, prachtige zwembaden ook als je na 10.30 komt aandraven aan het zwembad zijn er nog ligzetels genoeg. Kortom zin om naar Sharm el Sheikh te gaan, ga dan zonder twijfelen naar Steigenberger Alcazar.

Gereisd met partner in juni 2018

Op en top, klasse hotel!

Veronique K
17-6-2018

Op en top klasse hotel! Een heel mooi, nieuw hotel. De service was optimaal, je werd er tot in de puntjes verwend. Heel mooie, prachtige kamer, smaakvol ingericht. De minibar werd dagelijks gevuld met alle soorten dranken, snoeprepen, chips,... Personeel deed zijn uiterste best, je werd behandeld als een koning/koningin. Het eten in het buffetrestaurant was van hoge kwaliteit, heel veel variatie en dat elke dag weer. Van aan de poort tot aan het strand was alles tiptop in orde. Natasja van guestrelations (belgische) polst elke dag of alles naar wens is, of je iets nodig hebt.

Mijn dochter en ik, hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Fantastisch nieuw hotel

Brac
19-5-2018

Prachtig nieuw, excentrisch gelegen hotel, met mooie grote zwembaden. In zee kan men zwemmen, snorkelen en duiken via een wat verder liggende pier. Eigen pier is in aanbouw. De wandelboulevard is kilometers lang en gelegen tussen het strand en overige hotels. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en worden goed schoongemaakt. Wij hadden wederom een zgn. Swim-upkamer, dwz met 4 anderen een ‘eigen’ verwarmd zwembad erbij. Super. Het eten is divers en van heel goede kwaliteit. Zeker de vijf restaurantjes zijn uitmuntend. Het hele hotel ademt een oase van rust uit. Overal is plek. Elke avond live-muziek op het terras en er zijn theatershows van wisselende kwaliteit. De service vonden wij af en toe iets minder. Veel obers, maar ieder denkt dat de ander de bestelling al heeft opgenomen. Voor jonge kids geen zonwering boven en geen attributen in het peuterzwembad. De prijskwaliteitsverhouding is overigens uitstekend.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top en leuke excursie met de boot,

Nicoline
3-5-2018

Een top hotel. Alleen de bediening in het main restaurant was minder. A la cart zeer goed wat je mag verwachten van een 5 sterrennhotel.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantasties.

Lotty de Boer
3-4-2018

Het was super. Mooi hotel goed verzord. prachtige kamers. Het eten was over heerlijk. Prachtige zwembaden en goede services. Voor een ieder wat wils. Mooi strand. Heel vriendelijk personeel niks was te veel om het je naar de zin te Maken. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste hotel in 25 jaar vakantie !

Johnny J
23-2-2018

Op vakantie met twee. We werden nooit eerder zo verwend. Iedereen, van tuinman tot manager, deed zijn best om te zorgen dat alles naar wens was. Heerlijk gegeten. 5 à la carte restaurants inbegrepen in de prijs. Wens je rust of liever wat ontspanning met de animatie, alles is daar mogelijk. Wij hebben al opnieuw geboekt !

Gereisd met partner in februari 2018

Zeer goed!

joe
13-2-2018

Perfectie bestaat niet, maar dit leunt er bijzonder dicht tegen aan! Iedereen doet zijn uiterste best, schitterend eten, proper, ...

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Soort strandZand
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés1

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieKosten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Alcazar in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Alcazar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.