Hotel Sonesta le Royale

Hotel Sonesta le Royale
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sonesta le Royale voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Sonesta le Royale in het Nederlands

Een echte luxehotel.

carine_de_grande
18-12-2012

Dit is echt een luxehotel met luxekamers met een groot flat tv en dvd speler. De badkamer is immens groot met bad en aparte douche. De zwembaden zijn prachtig. Je hebt het gevoel dat je echt kan uitrusten. Geen drukte. Het hotel maakt een deel uit van de Sonesta Beach Resort. Maar je hebt een apart strand, apart restaurant, enz.. Het personeel is supervriendelijk en staat altijd klaar. Het eten is superlekker en iedere middag en avond iets anders, we hebben in die 10 dagen nooit hetzelfde gegeten.
Alleen de reisleiding van touroperator laat veel te wensen over. Ze willen alleen zo veel en zo vlug mogelijk excursies voor je boeken. Dus buiten een echte aanrader prijs/kwaliteit.

Gereisd Met partner in november 2012

niet top over ganse lijn

chris van grieken
21-8-2012

De kamer en het zwembad waren excellent. Er waren niet zoveel gasten en de sfeer was daardoor wel een beetje doods. De service was wat wisselend. Het ontbijt en lunch dat in Le Royale kon genomen worden was oké maar eerder beperkt. Het avondeten in het Sonesta Beach resort was niet lekker, niet gevarieerd en niet mooi gepresenteerd. Wij hadden de indruk dat er moest bespaard worden. Er was zeer weinig vers fruit, veel zoetigheid en het gebraden vlees leek wel goud. De hygiene in de restaurants was ook niet top. De faciliteiten van het Sonesta Beach waren aan vernieuwing toe. De cocktails waren niet lekker en als je alleen maar frisdrank drinkt dan is een all-in wel duur. We hebben zeker een goede vakantie gehad en leuke mensen ontmoet. Le Royale zou beter een eigen entiteit vormen en zo zijn gasten de 5 sterren geven over de ganse lijn. Zolang ze dat niet doen zullen we hier niet meer naartoe komen.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg de moeite waard

Yvonne
23-2-2012

Prachtig hotel op loopafstand van het centrum van Na'ama Bay. Geweldige service. Eten in het naastgelegen Sonesta Beachis redelijk tot goed. Jammer dat Le Royale geen eigen restaurant heeft. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in februari 2012

D-reizen

Super luxe, ligging iets minder, eten prima

John & Marijke
1-2-2012

Super luxe hotel/kamers. Prima service. Ligging iets minder. Aan zwembaden lawaai van verkeer op voor hotel langslopende weg. In wintermaanden minder zonuren zwembad door ligging. Gebruik van faciliteiten Sonesta Beach (w.o. restaurants en zwembaden) is prima. Eten niks te klagen en het personeel is super gastvrij en vriendelijk. Private strandgedeelte is werkelijk geweldig. En dit alles is wel all-inn te boeken via Traveltroef!!!

Gereisd Met partner in januari 2012

Eten minderwaardig.

Kenneth
26-1-2012

De kamers zijn goed, het zwembad ook. De service was goed, alhoewel een familie van de eigenaars in het hotel was en zij elke keer voorrang kregen. Het eten is een schandaal: wij moesten eten in de Sonesta Beach, een veel minder hotel. Het eten was zeer beperkt en niet lekker.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super hotel!!!

tanja van wesemael
11-11-2011

Wij zijn net terug van een weekje in sonesta le royale,en het was er in één woord SUPER DE LUXE! de kamers zijn zéér groot en mooi,een héél mooie badkamer met badjassen,slippers en badproducten van l'occitane.2x per dag verse handdoeken en poetsen staat er op de 1ste plaats ! en steeds met de glimlach.de ligztels aan het zwembad zijn super,met dikke kussens en aan handdoeken is er geen gebrek.ontbijt,lunch en diner is voor de gansten van le royale in restaurant 'la gondola'ontbijt is er zéér lekker,lunch en diner is er een beperkte keuze maar zéér lekker.het personeel is er zéér vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Luxe en rustig

Toontje
15-10-2011

Heel mooi resort ligt dichtbij centrum naama Bay. Kamers zijn groot en mooi en schoon . Zwembaden direct bij de kamers . Nog niet all in. Dat is wel jammer en duurder .

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een vakantie !

Wilfried
7-9-2010

Voor herhaling vatbaar! 3 Grote zwembaden. Voor mensen die rust wensen is dit een topper. Koppels of huwelijksreizen: doen! families met kinderen: te rustig geen animatie

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonesta le Royale in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonesta le Royale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.