Hotel Sonesta Club

Airport hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag38°28°
Hotel Sonesta Club
7,9

263 reviews over Hotel Sonesta Club in het Nederlands

Meer variatie met dessert te weinig

rudi_kajpus
15-1-2015

Het is een goed Hotel Sonesta Club is goed gelegen niet ver van Naama Bay dat plus punt

Gereisd Met partner in januari 2015

Belgian favourite= Belgian nightmare!!!

pedro
12-1-2014

We dachten met touroperator wel een excursie te doen, in alles met reisbegeleider ingeschreven. Maar omdat wij als gezin maar met4 waren is erniets tijdens onshuwelijksreis doorgegaan.Min.6! Dus zelfplan trekken met een kindje van 5en3 was boodschap.Hou rekening in een week all in dat popcorn,ijscream,verse fruitsap moet bijbetalen en degrote glijbanen maar maggebruiken vanaf 10 jaar! Dranken in glazen worden half afgespoeld.De vettigheid hangt aan de glazen. Als je Fanta vraagt slaat hij vreemde kleuren uit.De snacks in de bars een hamburger met 4cm2 stuk vlees ertussen en droog gebak.Het restaurant zelf is het eten goed voor buikloop.Ik ben van de indruk dat hun moto is 'voedselresten recupureren voor iets anders' Bananentaart met zwarte bananen(diepgevrozen restjes?) piza waarvan het bovenste stukje tomaatlaagje afvalt en het deeg overblijft, slecht vlees,...kameronderhoud alleen met borstel.Geen dwijl.Ze vagen stof onder bed of in hoek onderstel bed.Animatie kids beneden alle peil.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

nooit gezien zo slecht !!!!

fam heylen
17-12-2013

wij hadden geboekt sonesta club voor 1 week 1 dag gebleven nog geen 2 * waard !! eten erg vies en alleen pasta en rijst geen vlees of vis - precies een refter vuil glazen en niks te zien dan overgeboekt naar Sonesta beach ( mist opleg ) was er erg goed ! is niet te vergelijken met club is 5* zeker waard ook Royal gaan afzien ( is nog duurder en mooier kamers !)

Gereisd Met partner in december 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Sonesta Club voor je op een rij gezet:

een geweldig hotel vooral voor deze prijs

helma kustermans
10-8-2013

Het is een hotel met een mooi aangelegd tuin en zwembaden. Alles wordt netjes bijgehouden en schoongemaakt. Het zwemwater in de zwembaden waren superschoon en meerdere keren per dag onderhouden. Het eten was heerlijk er waren wel wat dingen die dagelijks op het buffet stonden maar ook voldoende andere dingen om af te wisselen. Het personeel in het restaurant is heel vriendelijk en behulpzaam, voor een vriendelijke lach en een bedankje rennen ze al voor je. Het animatieteam was actief bezig voor groot en klein de hele dag door. Het is ook een gezellig team en zijn in voor een dolletje. De kamers zijn schoon en werden goed schoongemaakt maar zijn wel moderniesering toe. Er is voldoende mogelijkheid om te winkelen. Net buiten het hotel zitten een paar winkeltejes en met een taxi zit je in 5 min. bij een gezellig winkelcentrum lopen is het 15 minuten.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer !!

Cindy
15-7-2013

Voor ons nooit meer. Totaal niet op kids ingesteld Geen kidsclub zoals vermeld,begon ruim week later en nam na twee dgn alweer vrij!! Glijbanen,twee keer per dag hooguit 2 uur open,en dan steeds maar een vd drie Een is echt verschrikkelijk Niets voor de kids,alleen maar rijst en pasta Droog brood,waar je bijna in stikt,zelfs toetjes zijn niet lekker ijs maar drie keer gehad in 15 dgn Vliegtuigen vliegen precies over hotel hele tijd door Wifi een dag gehad ipv 15 dgn Animatie team is flop,laten shows gewoon niet doorgaan zonder door te geven,zit je twee uur te wachten voor niets Erg schooierig en opdringerig volk daar in egypte Lichten je op waar kan Ons zien ze nooit meer terug in ieder geval

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

sterren weggewaaid :-( !!??

sven
24-6-2013

Ligging perfect, de tuinen met zwembaden ook ideaal, en daarmee is alles gezegd. Receptie beneden alle peil, touroperator host idem, na navraag gedaan te hebben aan een tuinman, toch de kamer gevonden ...!!!!!! Kamer niet proper, niet 1 venster..... Het eten, verschrikkelijk.... iedere dag hetzelfde, op papier nochthans iedere dag een ander thema ............ :-( waren verplicht dus om uit te gaan eten ..... daar altijd goed gegeten. Kortom, denk 2 keer na voor je daar boekt. Oh ja, Belgian Favourites, zegen ze, eerder Russians Favourites, het loopt er vol van, en die russen hebben dus het minsge respect voor anderen, grote egoisten en arrogante mensen.

Gereisd Met partner in juni 2013

Leuke aanbieding!

johan
22-4-2013

Simpel hotel met een goede prijs / kwaliteitsverhouding.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, geef de kamer jongens of barjongen een leuke fooi aan het begin van je vakantie en alles word voor je gedaan! Snorkelen kan niet in dit hotel,maar wel direct aan de overkant in het andere sonesta hotel.daar kun je zelfs gratis activiteiten met de hostess doen,op maandagavond gaat de touroperator hostess zelf mee naar het centrum van sharm elsheik. Wij hebben voor de 5 in 1 excursie gekozen,fantastsche dag en zo maar 1dag van het resort weggeweest,aanrader!komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Prima Hotel voor een goede prijs

Hans
19-3-2013

Hotel Sonesta Club is een gezellig hotel met een leuk animatie team. Ongeveer 80% van de gasten zijn van russische afkomst, maar wij hebben geen enkele last van hen ondervonden. De kamers mogen opgeknapt worden maar nergens krijg je het idee dat het slecht of kapot is. Over een leuke boulevard kun je naar Na'ama Bay wandelen (circa 15 minuten). Na'ama Bay heeft een gezellig centrum met leuke winkels en gezellige terrasjes. Zoals bekend is de onderwaterwereld fanatastisch, Ook een excursie naar Cairo is de moeite waard en van enige onveilige situaties hebben wij niets gemerkt. Het enige minpunt van deze vakantie was de hostess van touroperator. Zij was op 2 opeenvolgende avonden niet op de afgesproken tijd in de lobby, toen ik haar daar naar vroeg wenste ze niet met mij in discussie te gaan. Ik wou bij haar de excursie naar Cairo boeken (3 personen á € 179,--) maar dat is niet gelukt. Ik heb deze excursie geboekt bij een reisleider van een concurrerende maatschappij.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

in 1 woord fantastisch

fam post
19-3-2013

we zijn net terug van 15 dagen Sonesta Club en we hebben een supervakantie gehad De bediening en kamerschoonmakers rennen de benen uit hun lijf voor je als je ze fooi geeft en dan praat ik voor ons doen over kleine bedragen we gaven de jongen die de handdoeken en bedjes regelt bij het zwembad 50 pond(4.50 euro ongeveer) per week en je bent verzekerd van een bedje waar je ook wilt liggen hij komt dan halverwege de dag ook nog de handdoeken verschonen Geef je de ober in de eetzaal die je naar je tafel begeleid en bediend ook 50 pond per week dan word er elke dag een tafel voor je gereserveerd Het eten is gewoon goed is niet veel anders dan op andere vakantiebestemmingen terugkijkend op onze vakantie was het geweldig en we gaan zeker nog een keer naar dit hotel

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

Leuk hotel!

marga
15-3-2013

Sonesta club is een leuk en gezellig hotel. Mooie ruime zwembaden. Het eten is prima, natuurlijk gaat het op den duur wel vervelen, maar dat is bij de meeste bufetten zo. De kamers zijn wat verouderd maar wel netjes, schoon en redelijk ruim. Het personeel is heel behulpzaam en virendelijk. Een kleine fooi doet ook wonderen. Elke dag werd er voor ons een tafel gereserveerd zodat we buiten konden zitten!

Gereisd Anders in april 2012

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonesta Club in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonesta Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.