Hotel Sharm Holidays

Hotel Sharm Holidays
7,9

33 reviews over Hotel Sharm Holidays in het Nederlands

Leuk als je niet te kritisch bent.

Silvia
13-1-2019

Drank is vreselijk en in plastic, zachte bekertjes. Zelf meenemen dus. Eten is goed als het warm is. Kamer was prima en schoon. Wel wat gedateerd, zoals op veel plaatsen in Egypte. Personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam. Veel Russen wel.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dit is echt NIET goed!

vpd
19-3-2010

Wij zijn hier 3 dagen van onze vakantie geweest en konden gelukkig omgeboekt worden. Dit noemen ze een 4 sterren resort? Nee mensen, probeer iets beters te boeken dan dit hotel. Als je alleen voor N'ama Bay gaat, is de locatie goed, maar verder biedt dit hotel je niks. Het eten is leuk voor een 1 ster hotel, de bedden zijn als beton, kamers vies, airco werkte bij ons niet en badkamer was oud en vies. All inclusive systeem werkt niet, personeel achter bar, receptie en in bediening sacherijnig. Variatie eten....NOT!!! We kennen veel hotels in Egypte, maar dit hotel mag geen 4 sterren krijgen!!! Wij waren hier begin maart, wat moet het zijn in het hoogseizoen??? BRRR...Verder barst het er van de russen, maar die overheersen overal wel een beetje.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2010

ongeschikt

anneke van rijnsbergen
24-2-2010

Sharm Holidays Resort is ongezellig,eten matig, veel is niet inclusief, bedden keihard als beton. Niet voor herhaling vatbaar. Wel 3 mooie zwembaden, waarvan 1 verwarmd. het enige pluspunt.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

goed hotel in drukke omgeving

pe en mie
16-2-2009

Net terug, in deze wintermaanden kun je hier 8-10 dagen prima vermaken. Het hotel ligt aan een drukke weg en af en toe gaat er een vliegtuig over, maar je hebt er geen last van, het is zijn Egytische 4 sterren waard, eten was er prima, afwisselend en goede kwaliteit. Bier net als alle drankjes getapt in een glas! Kamer is ruim, balkon te klein en harde bedden. De 2 zwembaden zijn groot en schoon, er is een badhanddoekenservice aanwezig. Personeel in hotel is zeer vriendelijk, bij de receptie zakelijker. Het is maar 10 minuten lopen naar het centrum, ideaal! Het centrum is vooral s'avonds gezellig druk,veel drukke verkopers, maar niet lastig. Strand met gratis shuttle-bus is 10 minuten rijden naar Hababa-beach is geweldig, rustig en je kunt er schitterend snorkelen, net een zoutwater-aquarium. Voor 3 euro per dag kun je er een snorkel en flippers huren. Veel Egyptenaren en Italianen in hotel, weinig Russen. Internetcafe aan de andere kant van de drukke weg, nog geen euro per uur.

Gereisd Met partner in februari 2009
2008

het was er heel erg gezellig

HOleedster
10-6-2008

het was er heel erg gezellig. het is ook leuk als je met ze allen bent. hoe meer mensen hoe gezelliger! het hotel was goed,de mensen waren vriendlijk, het eten as top! echt een aanrader. heel erg kindervriendlijk. elke avond een spetternde show. dichtbij de naama Bay. de gezellige centrum.

Gereisd Familie in Tue Jun 10 2008 21:56:34 GMT+0000 (UTC)

Ik wil u niet lastig vallen met kleine details als die het

Micha van der Meer
3-1-2008

Ik wil u niet lastig vallen met kleine details als kakkerlakken die tussen het eten liepen, gaten in de lakens en flarden dekens, een badkuip zonder stop maar wel met sigaret brandmerk in een rookvrij hotel?, de agressieve, onveilige en asociale sfeer die door de gasten werd gecreëerd waar het personeel niet op ingreep, onveilige trainingsapparatuur, diverse plaatsen open gescheurd 220V snoeren open een bloot, balkon zonder zon en uitzicht omdat de andere laagbouw er tegen aangebouwd is, het zwaar achterstallige onderhoud aan de hotel kamers, de vliegplaag bij onverwarmd zwembad (19 ºC) van de rottende karkassen vanuit het keukenafval, het personeel van de receptie die niet het faxnummer van hotel konden geven omdat ze domweg niet wisten wat een het landnummer van Egypte was. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2007

Zeker geen 4 eerder 3 sterren

C. Franse
31-12-2007

Zeker geen 4 eerder 3 sterren. Personeel vriendelijk, management slecht. Geen normale koffie, alleen nescafe. Verse orange tegen betaling, later zelfs niet meer verkrijgbaar(kleine handpers kapot). Geen biertap in binnenbar. bier werd in Pool-bar gehaald en de glazen in de koelkast gezet!!!! Weinig glazen in binnenbar, in buitenbar papierenbekers. Ik ga hier zeker geen 2e keer naar toe.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Net terug van een heerlijke week in Sharm el Sheik

Simone Adam
19-9-2007

Net terug van een heerlijke week in Sharm el Sheik... Sharm Holiday is een zeer goed resort,de ligging is super je loop zo Naama Bay in en het eten is van zeer goede kwaliteit.Alles lekker warm en vers bereid voor je neus.De kamers zijn simpel maar schoon en het is Egypte....Het personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken.Ook waren er met regelmaat prachtige shows op het resort (egyptische shows) Wij waren op het moment de enigste nederlanders in het resort verder wat engelse en het merendeel Arabiers...moet zeggen dat voegt toe aan de sfeer van de plek.Wij hebben een geweldige week gehad en komen zeker nog eens terug.Ook de gratis bus naar het strand was perfect.... alleen op het strand geen all inclusive maar wat geeft dat. Groetjes Simoon

Gereisd Familie in september 2007

Eten verveelt na een week wel,zeer gericht op Italianen in

Ad Verheij
26-7-2007

Eten verveelt na een week wel,zeer gericht op Italianen (pasta's). Ontevreden over het feit dat wij drie nachten niet in de familiekamer konden die wij hadden besproken. Verder was die familiekamer prima, erg ruim en comfortabel. All inclusive is leuk maar (bier) drinken uit plastic bekers smaakt mij niet zo lekker als uit een glas. Vriendelijk personeel,ook heel behulpzaam,maar sommigen aan de receptie kunne zich in het Engels slecht verstaanbaar maken. Taxibusservice is helemaal OK.

Ad Verheij

Gereisd Anders in juli 2007

Alleen er is wat achterstallig onderhoudt

Nienke
7-4-2007

Alleen er is wat achterstallig onderhoudt. bijv gordijnen die los zitten, kast die niet helemaal goed in de rails loopt. Maar we hoorden van andere mensen (uit hotels met 5 sterren) ook het geval was. In egypte zijn de mensen gewoon niet zo precies.

Het eten is lekker! Voor ieder wat wils.

Bediening is erg vriendelijk! En willen graag met je uit.(Als je net zoals ik rond de 17 jaar bent)

Als je positief in het leven staat word het zeker een super vakantie. Ik ben net een week terug en zal al wel weer terug willen! Wat Aicha hieronder al zegt, je moet er zelf ook wat van maken.

Zeker aan te raden om te gaan snorkellen en kameel rijden! Neem ook pillen tegen maag klachten mee. En geen water drinken.

Owja, geen russen in het hotel maar wel veel italianen, hele leuke mensen en helemaal geen last van gehad.

Het was een super leuke week! Voor vragen kunt u/je altijd mailen

Gereisd Anders in april 2007

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sharm Holidays in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sharm Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.