Hotel Sea Club Aquapark

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag39°28°
Hotel Sea Club Aquapark
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Club Aquapark voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Sea Club Aquapark in het Nederlands

Super groot en luxe hotel!

Dijkstra
26-2-2019

Dit is een heel groot resort met een mooi strand om te snorkelen. Ook leuk voor kinderen!! Ik zou er niet langer dan 2 weken heen gaan omdat om het resort heen niet veel te doen is, natuurlijk wel veel excursies die heel leuk zijn! Zoals kameel rijden en met de boot weg te snorkelen

Gereisd Met partner in februari 2019

leuk waterpark

tof hotel voor kids
22-8-2015

goede punten: heel leuk aqua park voor de kids (wij hadden 3 kids mee van 11-9-3 jaar) en het was voor ieder wat in het aqua park, mooie ruime kamers, propere zwembaden en top redders op iedere hoek van het zwembad staat er wel 1,

min punten: lang wachten voor je warm water had uit de douche van de kamer, vond wel dat er in de mini bar een assortiment drankjes mocht zitten ook al was dit betalend, je wist nooit wanneer ze de kamer kwamen kuisen soms was het de voormiddag,namiddag, avond, eten was niet zo lekker maar dat weet je als je naar egypte gaat dus , geen liften dus voor mensen met buggy of dergelijke this allemaal met de trap te doen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Super vakantie

peter
7-3-2015

Mooie glijbanen en kamers, eten prima. En voor ieder wat wils. Wij hadden familie suite op de begane grond. Met groot terras. Super. Vriendelijk personeel. Badmeesters 16 stuks erg leuk met kids. En altijd in voor een praatje. Strand op 5 minuten met shuttle busje. Met gewone taxi 30 pond naar nabq centrum leuke winkeltjes en mac. Hebben tijdens onze vakantie niet een keer onveilig gevoelt. Niets aan de hand in de toeristen centrums. Tip denk eraan je hebt heen visa nodig voor sharm. Deze verkopen ze echter graag voor 25 euro pp aan onwetende. Hotel aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

D-reizen

Goed familie hotel voor fijne zon vakantie

peter
28-2-2015

Goed hotel, super zwembaden met mega glijbanen en kinderbad. 16 badmeester die de kids vermaken en in de gaten houden. Alle personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten lekker warm. Altijd voor een ieder wat wils. Wij hadden een familie suite op de begane grond strand met shuttle bus op 5 minuten. S'avonds gezellig terras met muziek en daarnaast nog een show in het theater! Kortom een prettig hotel

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Mooi hotel met prachtig Aquapark!

Conny
3-1-2014

Heel mooi hotel met mooie ruime kamers. Fantastisch aquapark! Mooie zwembaden. Zeer schoon. Voldoende ligbedden. Nadeel was dat er ontzettend veel Russen waren (85%) waarvan het gedrag alom bekend is. Ze behandelden het personeel zeer honds, terwijl het personeel juist heel erg behulpzaam was en heel lief voor de kinderen. Super service in het hele hotel: restaurant, receptie, kamers. Is zeer de moeite waard om een heerlijke vakantie te hebben!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

super vakantie

Danielle
3-9-2013

Het hotel is erg mooi en groot. De mensen die er werken zijn heel erg aardig. Je moet soms wel even in de gaten houden dat de kinderen krijgen wat ze willen. De obers willen nog wel een "grappig" doen maar dat is niet onze humor. De kamers zijn super groot en netjes verzorgd. Het eten was de eerste dagen niet zo heel lekker maar alle dagen daarna echt voortreffelijk. Wel moet je bij de snack zelf even in de gaten houden of het vlees doorbakken is maar dat is een kleine moeite. Wij waren het laatste vliegtuig dat naar Egypte mocht vliegen dus het was er wel erg rustig. Er kwamen veel Egyptenaren die voor willen dringen enz maar het personeel zorgde er goed voor dat wij niet benadeeld werden. Ik vind het echt een aanrader dit hotel. De glijbanen enz zijn uiteraard ook echt fantastisch. Voor alle leeftijden kinderen is er veel te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Voor ons geen tweede keer

Oscar P
21-7-2013

De kamers zijn groot en ruim, de zwembaden zijn prachtig, maar zij verliezen het in het restaurant en de service. Over smaak valt te twisten, maar rauwe kip en rauwe vis niet. Wij vonden het eten smakeloos en zonder kruiden. Het eten is vooral gericht op de russen. Ja er wordt veel opgeschept en er blijft veel staan, maar dat is de schuld van het restaurant: niet smakelijk. De familiekamer (0107) kijkt uit over de zwembaden en de aquabar. Deze zijn groot, ruim en geven voldoende loopruimte en leefruimte. De zwembaden zijn super en staan dagelijks onder het toezicht van 10 lifeguard. Vliegtuigen komen over, maar daar heb je geen last van. . Personeel spreekt veel russisch, maar slecht engels.Ligging is id van alle gezelligheid af. Gebruik het busje naar de andere hotels om te snorkelen . Helaas voor ons geen tweede keer!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Super!! Een echte aanrader!

Gezin van 2 volwassenen en een 7jarig kind
23-6-2013

Het is een super hotel. Tja de ligging is maar hoe je het bekijkt wel of niet ideaal..je weet het van te voren dat het bv niet toeristisch ligt en vlakbij luchthaven,maar ons stoorde het totaal niet.Juist fijn die korte route van vliegveld naar hotel.Het eten is zoals je kan verwachten in Egypte,en ach je kon altijd een hamburger,pizza of kibbelingen en friet halen bij poolbars dus We hebben trouwens ook een avond in het Italiaanse restaurant gegeten en het kip menu was werkelijk HEERLIJK!...wat ik belangrijk vind zijn schone kamers en toiletten bij bv zwembad of restaurant en dat waren ze.Personeel is ook uiterst vriendelijk.En de zwembaden voor de kids waren ook super.Enige nadeel maar daar kan het hotelketen niks aan doen zijn die Russen,wat een vreselijke onbeschofte lui maar goed die mensen heb je overal ter wereld en nogmaals..daar kan het hotel niks aan doen. Hotel is zeker een aanrader en wij gaan zker vlgd jaar terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel met kinderen

Danielle
16-5-2013

Wij zijn hier geweest van 19 t/m 30-4 met 3 kids (2,4,6j). Leuk en goed hotel met kinderen. Idd dicht bij de luchthaven, weinig reistijd. Waterpark is super, ook toezicht. Niet veel keuze qua eten, maar genoeg voor een vakantieperiode. Het eten wat er is, is goed! Niet ziek geweest (zelf heel gevoelig voor, ook geen buikloop). Hotelkamer 1822 gehad, fam.kamer, 2 slaapkamers, woonkamer. Wat goed en netjes. Hotel is 6 mnd open. Het theater was net open. Wel veel russen, maar trokken we ons niet veel van aan. Lekker je eigen ding doen. Je kunt naar het strand met de shuttle. Leuk om een keer te doen. Personeel is wisselend vriendelijk. De meeste zijn wel aardig. Super goed weer gehad 30c-45c. Hostess van touroperator heeft ons heel goed geholpen toen we na de 1e nacht van kamer wilde wisselen. Bedankt Willeke! We zaten boven het restaurant in het hoofdgebouw en konden vanwege de herrie s nachts niet slapen. Vraag dus gerust een andere kamer. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Heerlijke vakantie gehad!!

ciska
15-5-2013

We zijn hier de 2de week van de meivakantie geweest! Heerlijk weer gehad en daar gingen we voor! Het resort ligt vlak bij de luchthaven, de vliegtuigen vliegen dus vrij laag over maar daar hebben wij geen last van gehad. Qua vriendelijkheid vonden wij het erg wisselend. De badmeesters waren erg leuk, ook met de kinderen, ze gingen vaak zelf mee de glijbanen af! Aan de bar daarentegen laten ze kinderen vaak gewoon staan zonder ze te helpen. Ook vonden wij de vriendelijkheid erg afhangen van de fooi die je (vooraf) geeft. Er is een buffetrestaurant, een italiaans en een indisch restaurant. Tafeltjes buiten zijn beperkt. Het jammere is dat het binnen echte eetzalen zijn, niet gezellig. Wij vonden het eten over het algemeen lekker, soms zelfs goed, beetje eentonig. De kamers zijn niet mooi afgewerkt, maar wel super ingedeeld. Wij hadden een fam.kamer in B11, 2 aparte slaapkamers, een zitgedeelte en een badkamer. Ze zijn echt nog aan t opstarten, ze vragen regelmatig of alles naar wens is!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Club Aquapark in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Club Aquapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.