Hotel Sanafir

25 reviews over Hotel Sanafir in het Nederlands

goed hotel

Maurits
26-4-2010

hier een aantal jaren geleden geweest voordat het de Pacha werd. De ligging is echt fantastisch en het hotel is goed genoeg voor wat je betaald.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Het was een prachtige hotel ik heb echt genoten bij sanafir

shanta
15-6-2008

Het was een prachtige hotel ik heb echt genoten bij sanafir. je kan heel veel dingen doen de service was geweldig(ook aardige mens) ik zou dit hotel wel aanraden.........je kan ook vrienden maken.....wat ik heb gedaan

Gereisd Met vrienden in juni 2008
2007

Wij hadden half pension

jean
2-8-2007

Wij hadden half pension. Eten was waardeloos, ik vraag me af wat de vorige schrijver voor een ontbijt kreeg, wij haddeen alleen croissants en jam en een ei verder niets. Airco was telkens kapot zwembad 3 dagen leeg. dit is geen hotel meer 3 jaar geleden was het goed alle restaurants zijn er niet meer. Alles is oud en versleten. Ga hier nooit meer.

Gereisd Familie in Thu Aug 02 2007 17:38:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat leuk om zulke goede reactie te lezen! Ik kom sinds in

R.I. Copijn
28-7-2007

Wat leuk om zulke goede reactie te lezen! Ik kom sinds 1996 in Sharm en verblijf dan altijd in Sanafir. We kwamen daar terecht omdat de eigenaar een goede vriend van mijn oom is. Ik heb het hotel zien groeien van een klein duikersonderkomen tot een "want-to-be Ibiza club". Hoewel ik soms die verwestering wel eens betreur moet ik zeggen dat ik hier altijd de beste tijden beleefd heb. Want iedereen kan hier een geweldige vakantie hebben. En aan diegene die last hadden van de feesten vraag ik; Heb je dit niet van tevoren gehoord? Het wordt nl. nu expliciet vermeldt bij de touroperators. En hoewel ik ook ouder wordt en eigenlijk niet echt zit te wachten op een hele nacht doorhalen in mijn vakantie, heb ik het al die jaren nog zó naar mijn zin gehad op die feesten. Zo vind je jezelf zomaar dansend naast een bedoeïnen, zo'n prachtige Egyptische meid met teveel make-up,het nat. Amerikaans waterpolo team, of de zoon van Mubarak! Voor mensen die er open voor staan is en blijf het geweldig

Gereisd Familie in juli 2003

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad! Het hotel is

Elles
21-5-2007

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad! Het hotel is meer, voor jongere mensen. Elke avond is er namelijk een groot feest op de binnenplaats! Wij hadden geen overlast hierdoor. Het ontbijt wat wij kregen is egyptisch. Erg goed verzorgd. Je krijgt wel elke dag hetzelfde voor je neus. Het hotel ligt in het centrum en is goed bereikbaar, het strand ligt 50m lopen en voor excursies wordt je opgehaald vanuit het hotel. Pinautomaat staat naast het hotel en de winkels liggen aan de boulevard. Het personeel was heel erg vriendelijk. Ze willen alles voor je doen om het naar je zin te maken. Een extra fooi voor de schoonmaker, zorgt voor een kunstwerk op je bed. Een handdoek gevouwen als zwaan met bloemblaadjes erom heen. Er werd goed schoongemaakt! We hadden geen last van kakkerlakken, volgensmij behoort dat tot verleden tijd daar. Het is ons uitermate goed bevallen in het Sanafir!

Gereisd Anders in mei 2007

hotel was prima alles goed geregeld door vriendelijke gaan

ilze
21-2-2007

hotel was prima alles goed geregeld door vriendelijke mensen.wij gaan nooit meer terug naar egypte marr dat lag zeker niet aan dit hotel maar vooral door de mensen buiten het hotel die waren tegen ons nogal onvriendelijk.hadden wel kakkerlakken op de kamer maar hier werd meteen wat aan gedaan.is overings wel al 9 jaar terug dat ik hier ben geweest dus er kan veel veranderd zijn.

Gereisd Anders in Wed Feb 21 2007 17:00:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

gelukkig nooit een kakkerlak gezien, 2 keer geweest, en 2

Anny
21-6-2005

gelukkig nooit een kakkerlak gezien, 2 keer geweest, en 2 keer erg leuk gehad. De service is inderdaad erg goed en het personeel is erg aardig.

Wat mij betreft een aanrader, dit jaar gaan we weer terug

Gereisd Anders in juni 2005

Hotel Sanafir is in 1 woord GEWELDIG!!!! Wij zijn al 5 el

Esther
7-6-2005

Hotel Sanafir is in 1 woord GEWELDIG!!!! Wij zijn al 5 keer naar Egypte Sharm el Sheik geweest waarvan 4 keer in Hotel Sanafir en als we weer gaan dan gaan we weer in Hotel Sanafir. Zelfs de disco is GEWELDIG en wij als "oudjes" (37 + 39 jaar) doen zelfs mee omdat er van slapen dan toch weinig komt. Dit hotel is echt een aanrader wie van gezelligheid houd.

Gereisd Anders in juni 2005

Ben pas terug voor de tweede keer en het was wederom

Jean
30-5-2005

Ben pas terug voor de tweede keer en het was wederom geweldig.

Gereisd Anders in mei 2005

Geweest van 01-02-05 t/m 08-02-05 Hotel Sanafir heeft een

Roel&Lisette
9-2-2005

Geweest van 01-02-05 t/m 08-02-05 Hotel Sanafir heeft een ideale ligging, midden op de hoofdstraat. Hotel Sanafir staat in Sharm meer bekend als hotel Pacha, omdat op de donderdag (club) en zaterdag (r&b) party's gehouden worden op de binnenplaats van hotel tot 04.00 uur. Wanneer je kamer in 200 nr's hebt merk je hier niet veel van, maar anders party gewoon mee die 2 avondjes!! Winkels,pinautomaten op 5 sec afstand, stand op 1 min afstand. Ontbijt internationaal samengesteld, voor eenieder wat wils, wel elke morgen redelijk hetzelfde.

Gereisd Anders in februari 2005

• Soort strandZand

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanafir in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanafir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.