Hotel Royal Plaza

6 reviews over Hotel Royal Plaza in het Nederlands

leuk hotel

kim
11-5-2011

leuk hotel, maar daarom heen kun je nergens naar toe omdat het hotel erg afgelegen ligt. Verder is er qua animatie niets te beleven. Het eten daarentegen was erg goed en het hotel zelf was sjiek.

Gereisd Met partner in Sat Mar 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

heel mooi en geweldig

Marloeska
1-8-2008

In eerste instantie was alles perfect. Alles was gewoon goed, die mensen moeten gewoon niet klagen. Het is gewoon een toppie hotel. Liggingen waren pefect,eten kamer vriendelijkheid, en nog veel meer perfect . In één woord: toppie hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2007

badkamer was slecht en wat een onvriendelijke je naar een

Annemarieke Merkx
30-7-2007

badkamer was slecht en wat een onvriendelijke Russen!!! als je naar een relaxed hotel zonder russen wilt gaan is dit geen aanrader. We hadden 2 dagen geen warm water en ze zeiden dat het binnen 2 uur verholpen zou zijn. Dit was niet het geval en toen we gebruik wilde maken van de jacuzzi, zei de man achter de receptie dat dit niet hun faccility was en dat we er gewoon voor moesten betalen! Dit was natuurlijk niet toelaatbaar aangezien we gewoon met warm water het zout van ons af wilden spoelen. Ontbijt was ook erg russisch gericht en er zat weinig tot geen variatie in. Ik ben blij dat de ligging top was want het ligt naast het centrum van Sharm. Ook ben ik erg blij dat we halfpension hebben genomen en dat we dus niet gebonden waren om er te lunchen. Het avondeten was ook een drama en we hebben meer in de stad gegeten dat in het hotel.

Gereisd Met partner in Mon Jul 30 2007 17:32:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Wij zijn hier in januari geweest,en het was een geweldig a

Anouk
30-3-2006

Wij zijn hier in januari geweest,en het was een geweldig mooi hotel. Hééle ruime kamers, en vooral de service is perfect. Op een gegeven moment legde men alvast de handdoekjes bij het zwembad en bracht men mij bij de fitness flessen water. Ook een mooie, rustige fitnessruimte. Het eten is goed, we hadden AI en geluk dat we 's middags a la carte mochten eten (keuze uit pizza, sandwich etc).

Gereisd Anders in maart 2006

Sjiek hotel dichtbij de bruisende boulevard

Cas
14-3-2006

Sjiek hotel dichtbij de bruisende boulevard. Iedere dag een schone/opgeruimde kamer. Eten was erg goed/gezond en redelijk afwisselend! Personeel is enorm vriendelijk, maar soms iets té (obers in restaurant draven door)... All inclusive formule is een aanrader, al weet het personeel er niet altijd raad mee omdat het redelijk nieuw is.

Gereisd Anders in maart 2006
2005

In eerste instantie werd ik erg verdrietig van dit hotel,

S. Albada Jelgersma
27-12-2005

In eerste instantie werd ik erg verdrietig van dit hotel, eerste indrukken: kil, marmer, roltrappen, dode kakkerlak in kamer, slecht onderhoud m.n. badkamer... Maar de service maakte veel goed, wat een geweldig personeel! All inclusive formule was nieuw en het was niet duidelijk wat het in hield, zowel voor gast als staff. Eten was matig.

Gereisd Anders in Tue Dec 27 2005 13:54:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Plaza in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.