Hotel Royal Holiday Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Holiday Beach Resort voor je op een rij gezet:

441 reviews over Hotel Royal Holiday Beach Resort

• 2018
    5Iris16-11-2018

Nooit meer

Ik was hier 5 dagen met mijn Egyptische man. Dit hotel is geen 5 sterren waard. Verouderd. Klein vol strand. Eten was middelmatig, niet bijzonder. Heb in veel betere hotels in sharm el sheikh gezeten. Al la carte was betaald en duur, kwaliteit eten wel veel beter in verhouding met all inclusive restaurant. Slechte all inclusive prijs kwaliteit verhouding.

• Oude reviews

9AnsjelienCorne10-10-2015

2010, in 1 woord SUPER!

In 2010 zijn wij hier 2 weken geweest, toen een heerlijke tijd gehad! Prima kamers, goed eten, gastvriendelijk en een erg goede plek om te snorkelen! Als je voorbij de boeien, de bocht om gaat snorkelen word het koraal prachtig! Je kunt dan helemaal langs het strand snorkelen tot aan een grote rots, vanaf daar kun je over het strand weer terug lopen.

• 3Ramzy26-08-2015

Zeer vies

We zijn met nog twee gezinnen in dit hotel geboekt. We hebben drie kamers geboekt en onderstaand review geldt voor alle drie kamers:

• zeer vies hotel, badkamer heel erg verouderd en beschadigd.
    • Insecten en mieren zijn overal in de badkamer en zelfs in de kamer aanwezig.
    • beddengoed is erg oud en versleten. Er zitten zelfs vreemde insecten erin.

Personeel is sacherijnig en onvriendelijk

We zijn s' nachts aangekomen en heel erg onaangenaam verrast door dit vieze hotel. Mijn kinderen hebben de hele nacht niet kunnen slapen. Ik heb in de ochtend direct een andere hotel geboekt, maar eerst moest ik een behoorlijk extra bedrag betalen.

Ik zal nooit via touroperator boeken, ze zijn niet eerlijk over de classificatie van dit hotel geweest. Hij verdient nog niet eens 1 ster.

Eerlijk advies aan iedereen, Boek Niet in dit hotel.

Met oudere kinderen

• 9CVL16-07-2015

heel tevreden!

mooie omgeving, fantastisch weer, mooi hotel en groot, leuke zwembaden en dicht bij de zee; kamers zijn niet nieuw maar heel proper (mag gezegd worden); bedoeling is toch niet om ganse dag op de kamer te blijven veel eten en ook goed; super cocktails (zonder alcohol); vriendelijk personeel. veel Russen inderdaad maar geen last van gehad. ik ga er zeker terug

Met vrienden

• 7bert de groot23-06-2015

fijne vakantie gehad

Het resortt is wel wat verouderd.het strand stelt weinig voor.bii laag water is er bijna geen strand.Bij de buren is het dan wel goed toeven.Het eten is best goed te noemen , bij goed weer staat het buiten bij het zwembad opgesteld. Het personeel is alert.

• 10fantastisch17-06-2015

fantastisch

het hotel was super perfecte ligging je verveelt je daar geen minuut.eten was ook heel lekker verzorgd en veel keuze.het personeel ook super vriendelijk en behulpzaam.zeker om nog eens terug te gaan .het was reuze

Met oudere kinderen

• 5gilbert29-05-2015

zeker geen 5 sterren !

bij aankomst kreeg ik een zeer verouderde , afgeleefde, donkere kamer toegewezen . Bij navraag om een andere kamer werd me gezegd dat ik geen andere kon krijgen want ik had een standardkamer geboekt. Na veel gepraat kon ik een betere kamer mits opleg van 250 euro . Deze was dan wel beter maar zeker geen 5 sterren . Het hotel is mooi gelegen en vanbuiten verzorgt maar de kamers zijn afgeleefd en verouderd . We waren met 5 koppels uit Belgie en allen hadden klachten over de kamer en de meeste hebben andere kamer gekregen . Het eten was zeer eenzijdig en elke dag hetzelfde , Personeel is wel vriendelijk . In de brochure staat zeer geliefd bij de belgen maar het hele hotel was vol met russen . Dit hotel Sonesta beach is zeker geen 5 sterren waard

Alleenreizend

• 8Susjuh_x09-11-2014

Top vakantie!

Dit hotel is echt top. De bediening is enorm vriendelijk! Na 2 jaar daar terug gekomen en dezelfde jongen was er nog. De kamers zijn verouderd maar hageltje schoon. Geen vuiltje te bekennen. Het eten was erg goed. Iedere dag andere keuzes. Ook s'avonds waren er diverse shows. Bijzondere ervaring om langs bewapende controle lopen en dan is een veroudere typisch Arabische straat te wandelen. We hebben in een deuk gelegen om de mac Donalds er tegen over. De brommers die bleven rondscheuren. Er is ook de mogelijkheid om gratis naar het resort van Sonesta aan de andere kant van de straat te gaan. Daar hebben ze een zwembad met diverse glijbanen! Wij zouden hier zo weer naar terug gaan!

• 6BIVW04-02-2014

Vergane glorie

Mooi domein en heel proper. Verouderde kamers. Vriendelijk personeel. Weinig variatie wat eten betreft.

Met vrienden

• 4Femke Steijaert28-01-2014

Dit nooit meer!

Verouderde accommodatie, kamers vies met name badkamer, eten niet vers, wel vriendelijk personeel. 3 sterren zou beter bij dit hotel passen! Gelukkig tijdens verblijf naar ander hotel kunnen gaan, waar we wel tevreden waren!

Met jonge kinderen

21 tips over Hotel Royal Holiday Beach Resort

• Mathilde, 20-02-2012

Boek een jeepsafari door de Sinai woestijn. Zo krijg je te zien hoe mensen in de woestijn leven en ga je kopje thee drinken bij de bedouinen. Verder op de kameel. En vervolgens in Dahab snorkelen. Leuk om een dag mee te vullen.

• Sascha, 04-07-2012

Als je niet van duiken houd ga dan lekker een dag met de boot naar Tiran om te snorkelen. Echt heel geweldig!!

• CP, 17-10-2013

zeker eens de quad safari doen een echte aanrader

29 vragen over Hotel Royal Holiday Beach Resort

• Anita, 16-12-2013

Welke kamernummers aan strand kant

Zou iemand mij kunnen vertellen welke nummers de huisjes die richting het strand staan hebben. We hebben vorige keer bij de animatie gezeten en dat was minder leuk. We zouden heel graag één van de huisjes die om het zwembad voor bij de receptie liggen willen maar ja.... om een voorkeur op te geven moet je wel weten welke nummers die huisjes hebben.

Andere tips voor huisje nummers zijn ook van harte welkom.

• M weber, 01-12-2013

Verwarmd zwembad

Zijn de zwembaden verwarmd in februari?? Graag uw reactie

• Jan, 11-07-2013

Weet iemand hoe de wifi geregeld is? is dit gratis en heb je over het hele park verbinding?

Judith, 15-07-2013

Zover ik weet, als je via Neckermann Topclub hebt geboekt krijg je 1 wifi code, het internet is alleen in de receptie.

Jo, 03-08-2013

Je krijgt 1 code per kamer. Volgens hostess Esther van Neckermann kan het maar op een apparaat en een keer. Wij konden gewoon met meerdere mensen op een code. Soms zelf tegelijker tijd!!! De beste en snelste verbinding had je als je dicht bij de receptie balie zat in de lobby. Lukt het een keer niet in het centrum heb je bij alle terrassen gratis wifi. Dus zeker niet duur gaan bij kopen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats