Hotel Royal Holiday Beach Resort

Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°27°
Hotel Royal Holiday Beach Resort
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Holiday Beach Resort voor je op een rij gezet:

429 reviews over Hotel Royal Holiday Beach Resort in het Nederlands

Nooit meer

Iris
16-11-2018

Ik was hier 5 dagen met mijn Egyptische man. Dit hotel is geen 5 sterren waard. Verouderd. Klein vol strand. Eten was middelmatig, niet bijzonder. Heb in veel betere hotels in sharm el sheikh gezeten. Al la carte was betaald en duur, kwaliteit eten wel veel beter in verhouding met all inclusive restaurant. Slechte all inclusive prijs kwaliteit verhouding.

2010, in 1 woord SUPER!

AnsjelienCorne
10-10-2015

In 2010 zijn wij hier 2 weken geweest, toen een heerlijke tijd gehad! Prima kamers, goed eten, gastvriendelijk en een erg goede plek om te snorkelen! Als je voorbij de boeien, de bocht om gaat snorkelen word het koraal prachtig! Je kunt dan helemaal langs het strand snorkelen tot aan een grote rots, vanaf daar kun je over het strand weer terug lopen.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Zeer vies

Ramzy
26-8-2015

We zijn met nog twee gezinnen in dit hotel geboekt. We hebben drie kamers geboekt en onderstaand review geldt voor alle drie kamers:

• zeer vies hotel, badkamer heel erg verouderd en beschadigd.
  • Insecten en mieren zijn overal in de badkamer en zelfs in de kamer aanwezig.
  • beddengoed is erg oud en versleten. Er zitten zelfs vreemde insecten erin.

Personeel is sacherijnig en onvriendelijk

We zijn s' nachts aangekomen en heel erg onaangenaam verrast door dit vieze hotel. Mijn kinderen hebben de hele nacht niet kunnen slapen. Ik heb in de ochtend direct een andere hotel geboekt, maar eerst moest ik een behoorlijk extra bedrag betalen.

Ik zal nooit via touroperator boeken, ze zijn niet eerlijk over de classificatie van dit hotel geweest. Hij verdient nog niet eens 1 ster.

Eerlijk advies aan iedereen, Boek Niet in dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

heel tevreden!

CVL
16-7-2015

mooie omgeving, fantastisch weer, mooi hotel en groot, leuke zwembaden en dicht bij de zee; kamers zijn niet nieuw maar heel proper (mag gezegd worden); bedoeling is toch niet om ganse dag op de kamer te blijven veel eten en ook goed; super cocktails (zonder alcohol); vriendelijk personeel. veel Russen inderdaad maar geen last van gehad. ik ga er zeker terug

Gereisd Met vrienden in juni 2015

fijne vakantie gehad

bert de groot
23-6-2015

Het resortt is wel wat verouderd.het strand stelt weinig voor.bii laag water is er bijna geen strand.Bij de buren is het dan wel goed toeven.Het eten is best goed te noemen , bij goed weer staat het buiten bij het zwembad opgesteld. Het personeel is alert.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

fantastisch
17-6-2015

het hotel was super perfecte ligging je verveelt je daar geen minuut.eten was ook heel lekker verzorgd en veel keuze.het personeel ook super vriendelijk en behulpzaam.zeker om nog eens terug te gaan .het was reuze

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

zeker geen 5 sterren !

gilbert
29-5-2015

bij aankomst kreeg ik een zeer verouderde , afgeleefde, donkere kamer toegewezen . Bij navraag om een andere kamer werd me gezegd dat ik geen andere kon krijgen want ik had een standardkamer geboekt. Na veel gepraat kon ik een betere kamer mits opleg van 250 euro . Deze was dan wel beter maar zeker geen 5 sterren . Het hotel is mooi gelegen en vanbuiten verzorgt maar de kamers zijn afgeleefd en verouderd . We waren met 5 koppels uit Belgie en allen hadden klachten over de kamer en de meeste hebben andere kamer gekregen . Het eten was zeer eenzijdig en elke dag hetzelfde , Personeel is wel vriendelijk . In de brochure staat zeer geliefd bij de belgen maar het hele hotel was vol met russen . Dit hotel Sonesta beach is zeker geen 5 sterren waard

Gereisd Alleenreizend in mei 2015

Top vakantie!

Susjuh_x
9-11-2014

Dit hotel is echt top. De bediening is enorm vriendelijk! Na 2 jaar daar terug gekomen en dezelfde jongen was er nog. De kamers zijn verouderd maar hageltje schoon. Geen vuiltje te bekennen. Het eten was erg goed. Iedere dag andere keuzes. Ook s'avonds waren er diverse shows. Bijzondere ervaring om langs bewapende controle lopen en dan is een veroudere typisch Arabische straat te wandelen. We hebben in een deuk gelegen om de mac Donalds er tegen over. De brommers die bleven rondscheuren. Er is ook de mogelijkheid om gratis naar het resort van Sonesta aan de andere kant van de straat te gaan. Daar hebben ze een zwembad met diverse glijbanen! Wij zouden hier zo weer naar terug gaan!

Gereisd Met partner in april 2013

Vergane glorie

BIVW
4-2-2014

Mooi domein en heel proper. Verouderde kamers. Vriendelijk personeel. Weinig variatie wat eten betreft.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!

Femke Steijaert
28-1-2014

Verouderde accommodatie, kamers vies met name badkamer, eten niet vers, wel vriendelijk personeel. 3 sterren zou beter bij dit hotel passen! Gelukkig tijdens verblijf naar ander hotel kunnen gaan, waar we wel tevreden waren!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Holiday Beach Resort in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Holiday Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.