Hotel Pigeons House

7 reviews over Hotel Pigeons House in het Nederlands

2006

Wij hebben hier een leuke tijd gehad

Erika
30-5-2006

Wij hebben hier een leuke tijd gehad. Leuk en behulpzaam personeel. Een hotel waar je geen luxe moet verwachten en lekker "gewoon" moet doen....basic dus. Het ontbijt was bij ons niet echt geweldig, maar dat kan veranderd zijn.

Gereisd Anders in mei 2006
2005

verschrikkelijk hotel 2 dagen overleeft toen na new tiran

anita
22-10-2005

verschrikkelijk hotel 2 dagen overleeft toen na new tiran gegaan kon jammer genoeg niet eerder wegens volle hotels new tiran is een goed hotel lekker knus en gezellig

Gereisd Anders in oktober 2005

Voor 10 euro een kamer voor 1 pers

frank smulders
21-10-2005

Voor 10 euro een kamer voor 1 pers. gehuurd. Airco is duurder, maar ventilator werkt ook. Dit is incl. ontbijt. Duikscholen vlak bij. Prima als je de weg weet in Sharm.

Gereisd Anders in Fri Oct 21 2005 16:42:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al twee keer ben ik hier geweest

Annemieke
10-8-2005

Al twee keer ben ik hier geweest. Het is een zeer basic hotel. Prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal. Gastvrij en vriendelijk personeel. Het hotel ligt op loopafstand van naama bay centrum en strand, je kunt gebruik maken van strandbedden van andere (grote) hotels, wel tegen betaling. Het ontbijt is goed. In de kamer een grote ventilator, vrij harde bedden. Voor de deur een zitje en bij het hotel een klein winkeltje.

Gereisd Anders in Wed Aug 10 2005 14:37:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Zonder zwembad of strand ligt het wel wat vreemd tussen ik

Michèle
11-5-2004

Zonder zwembad of strand ligt het wel wat vreemd tussen alle mega-hotels,maar ik blijf terugkeren! Ideaal als je verder reist naar Dahab ed. Proper in alle geval

Gereisd Anders in mei 2004
2003

Lekker basic hotel met simpele douches en kamers

Hans de Witte
15-10-2003

Lekker basic hotel met simpele douches en kamers. vriendelijke service! Erg okee voor een Low budget vakantie

Gereisd Anders in oktober 2003

is er reeds iemand die naar deze accomodatie is hierover

ingrid
8-9-2003

is er reeds iemand die naar deze accomodatie is geweest,zou hierover graag een beetje informatie willen.alle ervaringen zijn van harte welkom ook over de duikschool

Gereisd Anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pigeons House in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pigeons House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.