Hotel Oriental Rivoli

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°25°
Hotel Oriental Rivoli
7,4

13 tips over Hotel Oriental Rivoli

Ro Schuurman, 8-7-2015

Dagje Gaan snorkelen bestelen via Marco die loopt bij het zwembad rond met oranje shirt

En een keer naar Hollywood park savonds gaan mooi daar 15 min lopen van het hotel

Femke, 8-6-2013
Ik ben samen met mijn partner twee keer naar dit hotel geweest en heb beide keren excursies geboekt via deze site: http://www.excursies-sharm-el-sheikh.nl/ . Ik heb dit beide keren gedaan voordat ik naar Egypte ging. De eerste keer vond ik dit wel spannend, je moet immers maar zien of je dan alsnog waar voor je geld krijgt.. maar dit is echt super! Diegene wie dit bedrijf runt is een Nederlandse die getrouwd is met een Egyptenaar. Ik zou zeggen, doen.
Y, 2-5-2013
Lees eerst de hotelinformatie. Er staat dat het niet kindvriendelijk is en geen animatie. Heerlijk rustig hotel, vooral voor mensen die lekker tot rust willen komen. Excursie Dahab safari is erg leuk, je bent heel de dag zoet. Heb hier al een super vakantie door de mensen die erg hard hun best doen, wil je het nog beter, geef het personeel een fooitje (en dat hoeft echt geen 10 euro te zijn, het gaat om het gebaar)

We hebben een aantal aanbieders voor Oriental Rivoli voor je op een rij gezet:

Nicole, 21-3-2013
Voordat je naar Naama bay gaat bedenk goed wat je wilt kopen. Waar je echt moet zijn geweest is bij Ras Mohammed en The Old Market. Koop alleen een visa als je Sharm el Sheikh verlaat.
Yvon Jonkers, 26-2-2013
Ga snorkelen bij Ras Um Sid, bij pPublic beach, Club El Fanar. Zo geweldig mooi en erg gezellig met barretje.
Esther, 25-2-2013
neem je snorkel en duikbril mee..al een paar meter de zee in en je ziet de meest prachtig gekleurde vissen!!

dvanassendelft, 11-2-2013
Naast hotel gelegen restaurant Makani verdient zeker een aanbeveling. Heerlijke sushi en tussen de middag lekkere verse broodjes en vruchtensappen. Dit alles voor een redelijke prijs.
Esther, 11-2-2013
Probeerden te upgraden naar een andere kamer, maar men zij ons dat die er niet zijn. Later bleek dat er communicerende kamers zijn (kamers die aan elkaar zitten via een deur). Hoorden op laatste dag dat er een kidsclub is. Kinderzwembadje onverwarmd en zonder speelmateriaal. Achtste dag moesten wij strand-entree betalen, ondanks een 8-daagse reis. Gelukkig geen all-in geboekt, want aanbod is zeer beperkt. Halfpension was prima, het eten was gevarieerd. Best hotel, maar niet te veel verwachten.
Luc Claes, 9-12-2012
Wees vriendelijk en behandel de Egyptenaren met respect. Je krijgt het tienvoudig terug. Ze houden van onderhandelen, maar doen dit altijd met het grootste respect. Ook accepteren ze een nee als ze je weer eens iets willen verkopen, maar geef de nee wel op een vriendelijke manier. ook al zal je dit heel dikwijls moeten doen. Vermijd grootschalige resorts, waar het vol zit met luidruchtige, ongemanierde mensen uit Oostbloklanden.
marit, 4-12-2012
kamelen tocht bij zonsondergang.zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Oriental Rivoli voor je op een rij gezet: