Hotel Oriental Rivolisterstersterster

49 reviews over Hotel Oriental Rivoli

• 2018
    6Alex den Hollander12-09-2018

Nooit meer terug

Mooi hotel , aardig personeel en inderdaad 5 min lopen en je bent op het strand. maar nooit niet meer terug... de all incl. was waardeloos 1 bar waar je wat kon bestellen terwijl er ook 2 andere waren. kleine plastic bekertjes, niet gekoeld en warm frisdrank en tot overmaat van ramp een bar wissel dus 1 avond geen drinken. ik heb nog nooit meegemaakt dat je bij een all in concept naar de naastgelegen supermarkt moest voor water of frisdrank. het ontbijt: droog, smakeloos weinig keuze, koffie vaak op. lunch: eentonig zelfde broodjes als de ochtend maar dan nog droger warm eten pasta en groenten wat je s`avonds weer terug vond in een stoof gerecht avondeten: het zelfde als de middag maar verwerkt in een ander gerecht patat slap, vis klef, toetjes smakeloos weinig fruit alleen drinken wat is aangemaakt met poeder sinas en ananas smaak. animatie alleen als je Litouws en Italians praat. ideaal voor logies en dan gewoon buiten eten.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

6Ro Schuurman08-07-2015

Goed te doen wel

Oriental riviloli is voor zijn prijs een prima hotel Het eten is 2 sterren waard elke dag het zelfde Bar mannen lopen soms zo weg een Mac naast het hotel Geweest bij Hollywood park mooi En wezen snorkelen via Marco goede prijs en eerlijk Man hij loopt bij het zwembad rond
    de mannen achter de bar filrten erg voor al met jonge meisjes *En pas op bij het hotel bij het beauty center van het hotel waar je haar kan laten doen en nagels Ze zeggen snel kom maar als je kijken dat en dat is voor free en voor je het weer krijg je hoge rekening Ik wou mijn wenkbrauwen laten doen en terwijl ik daar lag smeerde hij zo die en die cream op mijn gezicht en later kwam hij met het bedrag van 600 Egyptische pond of wil je nagels laten lakken voor freelance ok voor je het weet heb je voeten bak onder je voeten staan en kwam er er een flink bedrag bij op dus pas daar op ! Ze doen zo meer wat je niet wil Verder genoten net 1 volwassenen en 2 tiener meiden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 2liane stoeckart08-09-2013

Dit nooit meer

Hotel Oriental rivoli is een heel mooi hotel met een goede locatie. Echter het na eten op de tweede dag (van het avondbuffet) zijn ik en mijn partner heel ernstig ziek geworden. (overgeven, diaree, en hoge koorts). De service is goed totdat je echt hulp nodig hebt! Mijn partner ging hulp halen bij de receptie en viel daar flauw, niemand die van het hotel die naar hem keek. Wij zijn opgenomen in een lokaal kliniekje. De arts sprak gebrekkig engels, om de koorts van ons te laten dalen kregen wij een zakje ijs onder onze oksels. Tien minuten later werd de temperatuur weer onder onze oksels weer gemeten... En zo verder..Terug in het hotel ging het nog steeds helemaal niet goed, weer opgenomen. we mochten geen water pakken, dit moesten wij kopen ondanks dat wij niks pakten van de buffetten. Niet alleen waren wij ziek, ze liepen met de infusen aan het zwembad. Veel mensen die wij spraken waren net als wij ziek geworden van het eten. Maar volgens het hotel waren wij de eersten die klaagden..

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Y02-05-2013

Geweldig!

Onder het genot van een heerlijk koud drankje aan het rustige zwembad schrijf ik deze review. Ben hier aangekomen s avonds om 10 uur, uitgehongerd, en er stond heerlijk wt te eten op ons te wachten in de kamer. Service is super, kamer is prima te doen en erg schoon(voordeelkamer). Voor wat heb je een grote kamer nodig als je er toch alleen maar slaapt? Van verkopers weinig last zolang je respect toont, je bent tenslotte gast in hun land, wat je geeft is wat je krijgt. Strand is minder dan 3 minuten lopen, even de straat oversteken en je bent er. Eten is misschien een beetje eentonig voor de verwende krengen onder ons, maar er is elke avond keus uit minimaal 1 soort vlees en vis, verder een aardige keuze uit saldes, rijst, aardappels en pasta. Sta een beetje open voor een andere levensgewoonte en je hebt hier een supervakantie. Egyptenaren zijn onwijs toffe mensen en ze werken hard om het je naar de zin te maken.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Nicole21-03-2013

Goede prijs/ kwaliteitverhouding

Het hotel zelf heeft geen strand maar je mag gebruik maken van het strand van het Gafy Resort. Was heerlijk rustig. Ook van het animatieteam mag je gebruik maken. Ook zit daar een schitterend koraalrif. Dus voor snorkelen echt een aanrader. Naast het hotel zit een heerlijke spa/ hammam. Eerste dag gelijk een ontspannen massage en je vakantie kan beginnen. Hotel ligt op een gunstige locatie. Op loopafstand van Naama bay. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Als er iets aan de hand is dan staan ze gelijk voor je klaar. Let wel op welk kamertype je boekt.

Gereisd in maart 2013

• 9Yvon Jonkers26-02-2013

Heerlijk hotel

Ook ik was wel geschrokken van de laatste recensies. Bij aankomst hebben wij de standard kamer voor 50 euro meer omgeboekt naar de superior. Dan heb je een kamer van de plaatjes. Alles in de kamer prima voor elkaar. Prima bed, veel ruimte met zitje. Wij vonden het een heerlijk, kleinschalig, no nonsens hotel. Het personeel is erg aardig en doen alles voor je. Al snel kennen ze je, je bent hier geen nummer. Eten is prima. Zelfs in de ochtend kun je salades krijgen, maar ook scrambled eggs, pannenkoek, omelet en natuurlijk brood en zelf geroosterde toast. Op vrijdag is er een orientaalse show, grappig en gezellig. Als we weer naar Sharm gaan zal de keuze bijna zeker weer op dit hotel vallen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8Esther25-02-2013

Prima hotel!

licht geschrokken door de slechte laatste recenties is het ons heel erg meegevallen. Het is maar net wat je verwacht/gewend bent! Eten was heerlijk, volop keus. nadeel alleen als je wat later eet dan zijn de tafelkleedjes vies en moet je zelf bestek gaan halen. Lekkere cocktails bij de bar ( ook met all inclusive, alleen wel in plastic glazen) Heerlijke schone kamer (kleine fooi achterlaten op de kamer helpt misschien?) leuk kleinschalig hotel. prettig strand. nadeel geen all inclusive meer op laatste dag; kregen nog wel lunch maar voor strand en drankjes na 15u moesten we betalen. omdat ik samen met dochter was zijn we maar 1 keer naar naamabay gegaan i.v.m. irritante verkopers verder bij hotel en strand gebleven.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 5dvanassendelft11-02-2013

jammer

Geboekt als een 4 bingo reis, hotel was ons van te voren niet bekend. Dit hotel is duidelijk niet ingericht om op basis van all inclusive te werken. Waarschijnlijk een door touroperator uitgeknepen pakketje geregeld. Voor een beetje fatsoenlijke kamer moest bijbetaald worden. Het eten is elke dag hetzelfde na 2 dagen heb je er wel genoeg van. Gelukkig is het hotel relatief centraal gelegen waardoor er genoeg mogelijkheden zijn om buiten de deur te eten. De meerderheid van het personeel doet haar best om het je zo aangenaam mogelijk te maken, de eeuwigdurende verkoop aan het zwembad daarentegen is ronduit vervelend. Uiteindelijk is het beter om een paar euro meer te betalen en zelf een goed hotel uit te zoeken. Dit hotel verdiend zeer zeker geen 4 kwalificatie 2,5 komt eerder in de buurt.

Gereisd met partner in februari 2013

• 5Esther11-02-2013

Matig/redelijk hotel, niet kindvriendelijk

Wij zijn een gezin met 3 kleine kinderen en hadden de "suite" geboekt. Een suite bestaat uit twee aparte ruimten. Tja, hier niet dus. De suite bestaat uit een standaard kamer met een ruim dakterras. Wij hebben niet teveel betaald, dus we mogen niet té kritisch zijn. Toch zijn er zaken die, ongeacht de prijs, standaard zouden moeten zijn. Ik richt mij op enkele kindgerelateerde dingen, omdat die in onze fase nu eenmaal belangrijk zijn. ;o) Kindvriendelijkheid betekent wat ons betreft niet dat personeel vriendelijk is voor kinderen, maar dat er faciliteiten voor de kinderen zijn. Schoonmaak was slecht. Troffen een viezige kamer aan met stof op en onder het bed, vieze randen op de badkamervloer en stoffige vloer van kamer en terras. Toen wij vroegen om een schoonmaak van vloer, vanwege onze kruipende baby, werd er niets aan gedaan. Verder was babybed kapot (dus onveilig) en had het restaurant één kinderstoel waarvan de zitting er steeds uit viel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 4Patrizia05-02-2013

Nooit meer Oriental Rivoli

Wat een tegenvaller. Wij hebben in Sharm el Sheikh nog nooit in zo'n slecht hotel gezeten. All- Inclusive is heel beperkt, 1 bar, 1 buffetrestaurant met heel eenzijdig eten wat niet wam is, 2 betaalbars. Je moet als je een redelijke kamer wilt een toeslag betalen, anders zit je in een donker, muf hok zonder raam of balkon. De barbecue waar je coor moet betalen is niet veel beter dan het buffet, ook hier kip,kofte en gevuld brood met kofte. Niks aan dus. Door het mooie weer en het japanse restaurant naast het hotel hebben wij toch nog een fijne vakantie gehad. Tip: ga lekker naar een hotel in Nabq Bay 30 km verderop, veel gezelliger, Naama Bay is vergane glorie ,

Gereisd met partner in januari 2013

13 tips over Hotel Oriental Rivoli

• Yvon Jonkers, 26-02-2013

Ga snorkelen bij Ras Um Sid, bij pPublic beach, Club El Fanar. Zo geweldig mooi en erg gezellig met barretje.

• Esther, 11-02-2013

Probeerden te upgraden naar een andere kamer, maar men zij ons dat die er niet zijn. Later bleek dat er communicerende kamers zijn (kamers die aan elkaar zitten via een deur). Hoorden op laatste dag dat er een kidsclub is. Kinderzwembadje onverwarmd en zonder speelmateriaal. Achtste dag moesten wij strand-entree betalen, ondanks een 8-daagse reis. Gelukkig geen all-in geboekt, want aanbod is zeer beperkt. Halfpension was prima, het eten was gevarieerd. Best hotel, maar niet te veel verwachten.

• marit, 04-12-2012

kamelen tocht bij zonsondergang.zeker een aanrader.

1 vraag over Hotel Oriental Rivoli

• merel, 15-10-2010

oriental rivoli

Wij willen in november een lekker weekje naar egypte. Wij willen geen resort omdat wij dan het gevoel hebben dat onze vrijheid weg is. daarom lijkt het ons leuk om in hotel oriental rivoli te zitten. Mijn vraag is: Is het leuk om hier te zitten als 23 a 24 jarige? En is er nog genoeg te doen in november voor ons? of is het dan een uitgestorven stadje?

Andere tips zijn ook welkom natuurlijk!

liefs merel

monique, 29-10-2011

Hej Merel,

Bedankt voor je reactie! We gaan zeker, tips houd ik zeker in gedachten!

liefs

monique, 29-10-2011

Ik hoop dat het leuk is voor een 23-jarige, wij gaan namelijk ook in november naar dit hotel, over 2 weekjes al. Wij zijn 21 en 23, ach en anders trekken we er gewoon op uit. Dat is weer het voordeel dat het niet all-inclusive is, dan kom je eerder je hotel uit denk ik.

Groetjes monique

merel, 29-10-2011

hallo!

Wij zijn vorig jaar eind november geweest in dit hotel!!! een woord SUPER!!!!!! gaan echt een keer terug, alleen dit keer wordt het Curacao waar we over 3 weekjes naar toe gaan... ook lekker!

Het is absoluut NIET uitgestorven! november is juist het hoogseizoen voor Egypte! elke dag 35 graden.. en van alles te doen! ik adviseer de excursie 5 in 1. Dan ga je in een dag van alles doen en van alles zien in Egypte! Super gaaf. Voor de rest gewoon lekker op het strand gaan liggen ;-) en genieten.

Wij zijn zelf 24 en 25 jaar oud, vorige jaar dus een jaar jonger;-) Genoeg te doen!!! Lekker het stadje in, lekker eten, en je kunt elke avond dansen en stappen als je dat wilt!

Ik zal niet twijfelen hoor! Ik ben zelf best kies keurig qua hotels en bestemmingen, maar dit is echt heel leuk.

Heb ik je genoeg overtuigd? haha lijkt wel of ik aandelen heb in dit hotel ;-) Oh ja nog een tip! neem niet teveel mee in je koffer, want je kunt hier zo veel kopen voor je interieur... Wauw!

Heel veel plezier geniet ervan!

liefs merel

• Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenArabisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats