Hotel Oriental Rivoli

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°27°
Hotel Oriental Rivoli
7,4

45 reviews over Hotel Oriental Rivoli in het Nederlands

Nooit meer terug

Alex den Hollander
12-9-2018

Mooi hotel , aardig personeel en inderdaad 5 min lopen en je bent op het strand.

maar nooit niet meer terug... de all incl. was waardeloos 1 bar waar je wat kon bestellen terwijl er ook 2 andere waren. kleine plastic bekertjes, niet gekoeld en warm frisdrank en tot overmaat van ramp een bar wissel dus 1 avond geen drinken.

ik heb nog nooit meegemaakt dat je bij een all in concept naar de naastgelegen supermarkt moest voor water of frisdrank.

het ontbijt: droog, smakeloos weinig keuze, koffie vaak op.

lunch: eentonig zelfde broodjes als de ochtend maar dan nog droger warm eten

pasta en groenten wat je s`avonds weer terug vond in een stoof gerecht

avondeten: het zelfde als de middag maar verwerkt in een ander gerecht patat slap, vis klef, toetjes smakeloos weinig fruit alleen drinken wat is aangemaakt met poeder sinas en ananas smaak.

animatie alleen als je Litouws en Italians praat.

ideaal voor logies en dan gewoon buiten eten.

Goed te doen wel

Ro Schuurman
8-7-2015

Oriental riviloli is voor zijn prijs een prima hotel

Het eten is 2 sterren waard elke dag het zelfde

Bar mannen lopen soms zo weg

een Mac naast het hotel

Geweest bij Hollywood park mooi

En wezen snorkelen via Marco goede prijs en eerlijk

Man hij loopt bij het zwembad rond

de mannen achter de bar filrten erg voor al met jonge meisjes

*En pas op bij het hotel bij het beauty center van het hotel waar je haar kan laten doen en nagels

Ze zeggen snel kom maar als je kijken dat en dat is voor free en voor je het weer krijg je hoge rekening

Ik wou mijn wenkbrauwen laten doen en terwijl ik daar lag smeerde hij zo die en die cream op mijn gezicht en later kwam hij met het bedrag van 600 Egyptische pond of wil je nagels laten lakken voor freelance ok voor je het weet heb je voeten bak onder je voeten staan en kwam er er een flink bedrag bij op dus pas daar op ! Ze doen zo meer wat je niet wil

Verder genoten net 1 volwassenen en 2 tiener meiden

Dit nooit meer

liane stoeckart
8-9-2013

Hotel Oriental rivoli is een heel mooi hotel met een goede locatie. Echter het na eten op de tweede dag (van het avondbuffet) zijn ik en mijn partner heel ernstig ziek geworden. (overgeven, diaree, en hoge koorts). De service is goed totdat je echt hulp nodig hebt! Mijn partner ging hulp halen bij de receptie en viel daar flauw, niemand die van het hotel die naar hem keek. Wij zijn opgenomen in een lokaal kliniekje. De arts sprak gebrekkig engels, om de koorts van ons te laten dalen kregen wij een zakje ijs onder onze oksels. Tien minuten later werd de temperatuur weer onder onze oksels weer gemeten... En zo verder..Terug in het hotel ging het nog steeds helemaal niet goed, weer opgenomen. we mochten geen water pakken, dit moesten wij kopen ondanks dat wij niks pakten van de buffetten. Niet alleen waren wij ziek, ze liepen met de infusen aan het zwembad. Veel mensen die wij spraken waren net als wij ziek geworden van het eten. Maar volgens het hotel waren wij de eersten die klaagden..

Geweldig!

Y
2-5-2013

Onder het genot van een heerlijk koud drankje aan het rustige zwembad schrijf ik deze review. Ben hier aangekomen s avonds om 10 uur, uitgehongerd, en er stond heerlijk wt te eten op ons te wachten in de kamer. Service is super, kamer is prima te doen en erg schoon(voordeelkamer). Voor wat heb je een grote kamer nodig als je er toch alleen maar slaapt? Van verkopers weinig last zolang je respect toont, je bent tenslotte gast in hun land, wat je geeft is wat je krijgt. Strand is minder dan 3 minuten lopen, even de straat oversteken en je bent er. Eten is misschien een beetje eentonig voor de verwende krengen onder ons, maar er is elke avond keus uit minimaal 1 soort vlees en vis, verder een aardige keuze uit saldes, rijst, aardappels en pasta. Sta een beetje open voor een andere levensgewoonte en je hebt hier een supervakantie. Egyptenaren zijn onwijs toffe mensen en ze werken hard om het je naar de zin te maken.

Goede prijs/ kwaliteitverhouding

Nicole
21-3-2013

Het hotel zelf heeft geen strand maar je mag gebruik maken van het strand van het Gafy Resort. Was heerlijk rustig. Ook van het animatieteam mag je gebruik maken. Ook zit daar een schitterend koraalrif. Dus voor snorkelen echt een aanrader. Naast het hotel zit een heerlijke spa/ hammam. Eerste dag gelijk een ontspannen massage en je vakantie kan beginnen.

Hotel ligt op een gunstige locatie. Op loopafstand van Naama bay. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Als er iets aan de hand is dan staan ze gelijk voor je klaar. Let wel op welk kamertype je boekt.

Heerlijk hotel

Yvon Jonkers
26-2-2013

Ook ik was wel geschrokken van de laatste recensies. Bij aankomst hebben wij de standard kamer voor 50 euro meer omgeboekt naar de superior. Dan heb je een kamer van de plaatjes. Alles in de kamer prima voor elkaar. Prima bed, veel ruimte met zitje. Wij vonden het een heerlijk, kleinschalig, no nonsens hotel. Het personeel is erg aardig en doen alles voor je. Al snel kennen ze je, je bent hier geen nummer. Eten is prima. Zelfs in de ochtend kun je salades krijgen, maar ook scrambled eggs, pannenkoek, omelet en natuurlijk brood en zelf geroosterde toast. Op vrijdag is er een orientaalse show, grappig en gezellig. Als we weer naar Sharm gaan zal de keuze bijna zeker weer op dit hotel vallen.

Prima hotel!

Esther
25-2-2013

licht geschrokken door de slechte laatste recenties is het ons heel erg meegevallen. Het is maar net wat je verwacht/gewend bent! Eten was heerlijk, volop keus. nadeel alleen als je wat later eet dan zijn de tafelkleedjes vies en moet je zelf bestek gaan halen. Lekkere cocktails bij de bar ( ook met all inclusive, alleen wel in plastic glazen) Heerlijke schone kamer (kleine fooi achterlaten op de kamer helpt misschien?) leuk kleinschalig hotel. prettig strand. nadeel geen all inclusive meer op laatste dag; kregen nog wel lunch maar voor strand en drankjes na 15u moesten we betalen.

omdat ik samen met dochter was zijn we maar 1 keer naar naamabay gegaan i.v.m. irritante verkopers verder bij hotel en strand gebleven.

jammer

dvanassendelft
11-2-2013

Geboekt als een 4* bingo reis, hotel was ons van te voren niet bekend. Dit hotel is duidelijk niet ingericht om op basis van all inclusive te werken. Waarschijnlijk een door touroperator uitgeknepen pakketje geregeld. Voor een beetje fatsoenlijke kamer moest bijbetaald worden. Het eten is elke dag hetzelfde na 2 dagen heb je er wel genoeg van. Gelukkig is het hotel relatief centraal gelegen waardoor er genoeg mogelijkheden zijn om buiten de deur te eten. De meerderheid van het personeel doet haar best om het je zo aangenaam mogelijk te maken, de eeuwigdurende verkoop aan het zwembad daarentegen is ronduit vervelend. Uiteindelijk is het beter om een paar euro meer te betalen en zelf een goed hotel uit te zoeken. Dit hotel verdiend zeer zeker geen 4* kwalificatie 2,5 komt eerder in de buurt.

Wij zijn een gezin met 3 kleine kinderen en hadden de "suite" geboekt. Een suite bestaat uit twee aparte ruimten. Tja, hier niet dus. De suite bestaat uit een standaard kamer met een ruim dakterras. Wij hebben niet teveel betaald, dus we mogen niet té kritisch zijn. Toch zijn er zaken die, ongeacht de prijs, standaard zouden moeten zijn. Ik richt mij op enkele kindgerelateerde dingen, omdat die in onze fase nu eenmaal belangrijk zijn. ;o) Kindvriendelijkheid betekent wat ons betreft niet dat personeel vriendelijk is voor kinderen, maar dat er faciliteiten voor de kinderen zijn.

Schoonmaak was slecht. Troffen een viezige kamer aan met stof op en onder het bed, vieze randen op de badkamervloer en stoffige vloer van kamer en terras. Toen wij vroegen om een schoonmaak van vloer, vanwege onze kruipende baby, werd er niets aan gedaan. Verder was babybed kapot (dus onveilig) en had het restaurant één kinderstoel waarvan de zitting er steeds uit viel.

Nooit meer Oriental Rivoli

Patrizia
5-2-2013

Wat een tegenvaller. Wij hebben in Sharm el Sheikh nog nooit in zo'n slecht hotel gezeten.

All- Inclusive is heel beperkt, 1 bar, 1 buffetrestaurant met heel eenzijdig eten wat niet wam is, 2 betaalbars.

Je moet als je een redelijke kamer wilt een toeslag betalen, anders zit je in een donker, muf hok zonder raam of balkon.

De barbecue waar je coor moet betalen is niet veel beter dan het buffet, ook hier kip,kofte en gevuld brood met kofte. Niks aan dus.

Door het mooie weer en het japanse restaurant naast het hotel hebben wij toch nog een fijne vakantie gehad. Tip: ga lekker naar een hotel in Nabq Bay 30 km verderop, veel gezelliger, Naama Bay is vergane glorie

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oriental Rivoli in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oriental Rivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.