Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• 8Nicolaas06-01-2005

reeds vele hotels bezocht in Sharm el Sheikh, goed hotel, kamers het zelfde als in meerdere goede hotels, bij iedere bestelling zet men eerst 1,20 pond op je rekening(start tarief)elk drankje kost min.75 eurocent meer dan in alle andere hotels, met de jaar wisseling alleen champagne a 280 euro Je betaald meer voor alles als in andere goede hotels, service is het zelfde, Hilton-Mariot is beter en kost veel minder!!!

• 10sibylle18-12-2004

Heel gezellig, mooi ingericht hotel, niet overdreven groot, dus geen massa gevoel. Heel proper, mooie moderne kamers, verwarmd zwembad in winter, verzorgd spa center aan het hotel verbonden! Een van mijn favoriete hotels in sharm.

• 10Sylvia en Paul Mulder04-10-2004

Wij zijn van 11 sept tot 22 sept 2004 hier geweest,het hotel is echt super, goed eten en een prachtig prive strand met mooi snorkelgebied.Echt de volgende keer gaan wij weer naar dit hotel.

• 10Patricia23-09-2004

Een SUPER hotel!! Ook wij zijn al eerder in Sharm geweest maar dit hotel springt echt met- en boven alles uit. 23-09-2004

• 10Cor en Gea Aardenburg.22-09-2004

Schitterend hotel waar iedereen die daar werkt het naar je zin wilt maken. Wij zijn geweest van 7 tm 21 sept. 2004 en hebben genoten. Elke avond een ander thema buffet van grote klasse. Mooi prive-strand voor het hotel, waar je tevens mooi kunt snorkelen. Weinig Nederlanders. Wij zijn in meerdere hotels in Sharm geweest, maar dit is een toppertje.

• 9bert04-06-2004

Voor de 5e keer in sharm el sheik geweest. 3x sonesta beach en 2x Novotel. Novotel is top. Uitstekend hotel (net gerenoveerd) Mooie kamers.Zeer ruim verwarmd zwembad met kinderbad ligbeden en handdoekenservice. Direct aan privestrand met kidsclub. Eten uitstekend hoewel je voor de meerprijs halfpension beter in de restaurants in de andere hotels a la cart kan gaan eten. Nagenoeg alle hotels in naama bay bekeken en bezocht en Novotel is verreweg het beste. Kleinschalig (190)kamers groot privestrand, klantvriendelijk, aardige animatie. Gaat u voor kwaliteit dan zit u hier goed.

0 tips over Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats