Hotel Novotel Sharm El Sheikh

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag35°26°
Hotel Novotel Sharm El Sheikh
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Novotel Sharm El Sheikh in het Nederlands

Wij zijn net(06-06 2006)een week terug van novotel Sharm

Ingrid & Paul.
16-6-2006

Wij zijn net(06-06 2006)een week terug van novotel Sharm. Wij durven te zeggen dat wij afzonderlijk, en met elkaar, nogal wat ervaring hebben met (vakantie)hotels. Wij hebben dit hotel als zeer prettig en comfortabel ervaren. Zeer schoon, zeer vriendelijk personeel en goed eten en wij hebben ons, ondanks de aanslag in Dahab van enkele maanden geleden, zeer veilig gevoeld. Dit hotel is absoluut een aanrader en wij gaan er volgend jaar zeker terug.

Gereisd Anders in Fri Jun 16 2006 00:07:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn net terug uit sharm,(10e keer)erg naar ons zin is

Bea Flament
15-6-2006

wij zijn net terug uit sharm,(10e keer)erg naar ons zin gehad, het nove is redelijk van kwaliteit,het eten is goed ,maar geen top. de ligging is nogal ver van het centrum, het strand is op andere (goedkopere hotels)plaatsen veel schoner dan bij dit toch wel hogere sigment hotelketen. het zwenbad is wat aan de kleine kant,veel russen en italianen ,de animatie is langs het strand overal prima verzorgd, bij het nove is het ook doorsnee van kwaliteit. wij gaan volgende keer weer naar sharm,maar niet meer naar dit wat saaie hotel. Bea en gilbert

Gereisd Anders in juni 2006

Wij zijn net terug (28-3-06) van een fantastische vakantie

Cinzia
29-3-2006

Wij zijn net terug (28-3-06) van een fantastische vakantie in dit hotel. Een zeer ruim opgezet hotel en zeer luxe afgewerkt. Het buffet en restaurant Al Dente zijn ook uitstekend. Mooi strand en zeer dicht bij drukke boulevard met al zijn winkeltjes restaurantjes en souvenirs. Een echte aanrader !!

Gereisd Anders in maart 2006

2005

Hier in november geweest met m'n lieve Els

Wilbert de Witte
7-12-2005

Hier in november geweest met m'n lieve Els. Fantatisch hotel, perfekte ligging;net buiten de drukte, heerlijk prive strand met bediening aan je ligbed!(heerlijk bijna geen Nederlanders te bekennen!) Ruime zeer grote kamers en perfekt schoon! Voor diegene die het op prijs stellen is er ruim voldoende annimatie. Dinertip: ga eens lekker eten bij de buren; het Italiaanse restaurant van het Mercure hotel, heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Anders in december 2005

Ik ben er in september 2005 geweest en heb het prima naar

Fred Broere
5-10-2005

Ik ben er in september 2005 geweest en heb het prima naar mijn zin gehad. Het hotel is niet al te groot maar wel perfect. Een mooi groot privestrand met voldoende ligbedden en een mooi snorkelgebied voor het strand. Er is alleen 's avonds weinig te doen, aleen van 22.00 tot 22.45 een show van het animatieteam. Maar met een paar minuten lopen zit je in het uitgaanscentrum van Naama Bay.

Gereisd Anders in oktober 2005

Geweest in september 2005

GeCo
3-10-2005

Geweest in september 2005. Blijft genieten in het hotel. Alles is prima in orde. Elke dag heerlijk eten. Prima kamers. Schitterend strand. Zit een heerlijk Spa centrum bij, voor een lekkere ontspannende massage. Wij gaan zeker weer terug.

Gereisd Anders in Mon Oct 03 2005 21:18:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug (24-05-05) van een schitterende in dit

Helena
25-5-2005

Wij zijn net terug (24-05-05) van een schitterende vakantie in dit hotel. Fantastisch gelegen in het midden van de boulevard van Naáma Bay,prachtig groot strand,zeer vriendelijke bediening,hygiëne ten top,ruime kamers en heerlijk eten.Het italiaans restaurant Al Dente is zeer de moeite waard om ook eens te proberen.Wij komen hier in September weer terug want het was een te gek hotel.

Gereisd Anders in Wed May 25 2005 11:28:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prachtig hotel doet arabisch aan met de sierlijke ben

shirley
18-5-2005

Een prachtig hotel doet arabisch aan met de sierlijke balkonnetjes, ben er niet verbleven omdat ik 2 hotels verder zat, maar ik heb heerlijk gegeten op het strand bij de italiaan die bij het hotel hoort.

Gereisd Anders in mei 2005

Goed en verzorgd hotel

Cor en Gea
27-4-2005

Goed en verzorgd hotel. Zijn nu voor de 2e x hier geweest. Blijft een toppertje. Heerlijk groot privé strand. Alleen 's avonds is er weinig te doen.

Gereisd Anders in april 2005

Beste Marjan, Novotel is zeker niet slecht maar in de een

Ans
6-1-2005

Beste Marjan, Novotel is zeker niet slecht maar in de avond niets tedoen, buiten een starttarief 1.20 E.pond komt er ook nog 20% op de vermelde prijzen, men schroeft de rekeningen daar goed op ,onze ervaring met kerst en oudjaar, de meeste hotels hebben een prive strand, Al Bostan, andere hotels kosten minder en zijn zeker zo goed. Het is accord vacanties die werkt onder de naam Novotel.

Gereisd Anders in Thu Jan 06 2005 20:39:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.