Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• 8Ton08-12-2006

Zijn 6 december teruggekomen van een 14 daags verblijf l/o. Kamer geen 5 sterrenniveau. Prima (hard)bed en een top douchecabine. 's Avonds entertainmentgeluiden hoorbaar tot 10.30 uur. uitstekend ontbijt. A la carte dineren (Italiaans Restaurant) zeer teleurstellend. Restaurant Pommodoro gesitueerd midden in de hoofdstaat is leuker en beter. Privestrand is super. Voldoende bedden. Snorkelen is klasse. Personeel is erg behulpzaam en het annimatieteam is plezierig actief maar nooit opdringerig. Kleine kaart voor een hamburger of pastagerechten van redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende koffie via het Nespresso-systeem. Medevakantiegangers komen voornamelijk uit Rusland (niet storend), Italie en Noorwegen. Verder wat Engelsen, Duiters, Zwitsers en een enkele landgenoot. Voor herhaling vatbaar.

• 9Dick28-07-2006

Zijn 15 juli teruggekomen van een 15-daags verblijf. Prima hotel met een mooi groot privestrand en een mooi snorkelgebied. Zeer schoon, gevarieerd eten (elke dag een ander thema) en met zeer vriendelijk personeel. Helaas had ik tijdens mijn verblijf een arts nodig, maar ook dit werd zeer voortvarend geregeld! Kortom dit hotel is een echte aanrader.

• 10Ingrid & Paul.16-06-2006

Wij zijn net(06-06 2006)een week terug van novotel Sharm. Wij durven te zeggen dat wij afzonderlijk, en met elkaar, nogal wat ervaring hebben met (vakantie)hotels. Wij hebben dit hotel als zeer prettig en comfortabel ervaren. Zeer schoon, zeer vriendelijk personeel en goed eten en wij hebben ons, ondanks de aanslag in Dahab van enkele maanden geleden, zeer veilig gevoeld. Dit hotel is absoluut een aanrader en wij gaan er volgend jaar zeker terug.

• 7Bea Flament15-06-2006

wij zijn net terug uit sharm,(10e keer)erg naar ons zin gehad, het nove is redelijk van kwaliteit,het eten is goed ,maar geen top. de ligging is nogal ver van het centrum, het strand is op andere (goedkopere hotels)plaatsen veel schoner dan bij dit toch wel hogere sigment hotelketen. het zwenbad is wat aan de kleine kant,veel russen en italianen ,de animatie is langs het strand overal prima verzorgd, bij het nove is het ook doorsnee van kwaliteit. wij gaan volgende keer weer naar sharm,maar niet meer naar dit wat saaie hotel. Bea en gilbert

• 9Cinzia29-03-2006

Wij zijn net terug (28-3-06) van een fantastische vakantie in dit hotel. Een zeer ruim opgezet hotel en zeer luxe afgewerkt. Het buffet en restaurant Al Dente zijn ook uitstekend. Mooi strand en zeer dicht bij drukke boulevard met al zijn winkeltjes restaurantjes en souvenirs. Een echte aanrader !!

• 9Wilbert de Witte07-12-2005

Hier in november geweest met m'n lieve Els. Fantatisch hotel, perfekte ligging;net buiten de drukte, heerlijk prive strand met bediening aan je ligbed!(heerlijk bijna geen Nederlanders te bekennen!) Ruime zeer grote kamers en perfekt schoon! Voor diegene die het op prijs stellen is er ruim voldoende annimatie. Dinertip: ga eens lekker eten bij de buren; het Italiaanse restaurant van het Mercure hotel, heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

• 9Fred Broere05-10-2005

Ik ben er in september 2005 geweest en heb het prima naar mijn zin gehad. Het hotel is niet al te groot maar wel perfect. Een mooi groot privestrand met voldoende ligbedden en een mooi snorkelgebied voor het strand. Er is alleen 's avonds weinig te doen, aleen van 22.00 tot 22.45 een show van het animatieteam. Maar met een paar minuten lopen zit je in het uitgaanscentrum van Naama Bay.

• 10GeCo03-10-2005

Geweest in september 2005. Blijft genieten in het hotel. Alles is prima in orde. Elke dag heerlijk eten. Prima kamers. Schitterend strand. Zit een heerlijk Spa centrum bij, voor een lekkere ontspannende massage. Wij gaan zeker weer terug.

• 10Helena25-05-2005

Wij zijn net terug (24-05-05) van een schitterende vakantie in dit hotel. Fantastisch gelegen in het midden van de boulevard van Naáma Bay,prachtig groot strand,zeer vriendelijke bediening,hygiëne ten top,ruime kamers en heerlijk eten.Het italiaans restaurant Al Dente is zeer de moeite waard om ook eens te proberen.Wij komen hier in September weer terug want het was een te gek hotel.

• 10shirley18-05-2005

Een prachtig hotel doet arabisch aan met de sierlijke balkonnetjes, ben er niet verbleven omdat ik 2 hotels verder zat, maar ik heb heerlijk gegeten op het strand bij de italiaan die bij het hotel hoort.

0 tips over Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats