Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• 10Sjeufke en Elly06-07-2009

Succes verzekerd!!

We waren hiernu voor de tweede keer, wat een super hotel. Eten is goed, kamers en bediening zijn perfect, zwembaden zijn geweldig, zeker aan de Palm kant. Tot ziens Egypte in 2010 of wellicht eerder.

• 9Sjeufke06-09-2008

Geweldig!!!

Zijn er geweest in de periode van de EK 2008...het was er toppie in alle opzichten. Zaten in het nieuwe gedeelte aan de overkant van de weg. Heerlijk rustig en relaxed.Weinig gasten aanwezig omdat er niet gekozen is voor de allinclusive formule. Super vriendelijk personeel zowel in de ochtend als in de avond. Kamers waren voortreffelijk.Als je langs de boulevard loopt kun je voortreffelijk eten voor weinig geld, bijv Italiaans, Thais en lokaal. Het weer is super, als je van je aircokamer afkomt is het net of je in een warme föhn terechtkomt. Ook kun je savonds voor +20 Euro heel romantisch eten aan de boulevard van je eigen Novotel !! Echt een aanrader, we zullen er zeker weer terugkeren. Tot ziens Egypte in 2009 !!!!

• 8J.M. de Boer18-02-2008

ligging prima, maar als je in novotel palms terecht komt is het wat minder (steeds een drukke weg over en 10 minuten lopen naar strand)

• 9Rita08-02-2008

Wij hebben in het nieuwe gedeelte (Novotel Palm) gelogeerd. Zeer veel Egyptenaren waren in deze periode met vakantie. Wel leuk en apart. De Russen hebben een slechte naam maar deze mensen houden ook van erg veel eten (+ in hun tas gesmeerde/belegde broodjes meenemen voor de lunch). Snorkelen super. Erg opletten dat je niet wordt opgelicht. Veel vrienden gekregen (geintje)

• 9paula en will23-11-2007

dit is onze 5de keer in egypte en de eerste keer in novotel maar zeker niet de laatste.Je hebt er alles wat je je kan wensen,het strand is erg ruim en schoon en de cappuchino is erg lekker.Mooie vissen en koraal zitten vlakbij het strand,ook heel fijn om te snorkelen.Het geheel ziet er erg verzorgd uit en is ook goed onderhouden,ook het personeel is heel vriendelijk .

• 9A. Groen12-11-2007

Mooi, schoon hotel. Vriendelijke bediening. Vlakbij het strand, helemaal goed! Prive strand, dus geen gezeur en bedjes gratis. Verder op t strand kon je elke dag een badhanddoek halen, TOP! Een douche op t strand ook top. Heel mooi rif, mooie vissen.. heb geen ervaring met snorkelen, dus vind het al snel mooi. Leuke boulevaard, leuke tentjes, veel waterpijpen hahaha.. Het eten in het hotel : we hebben alleen ontbeten en dat was goed gevarieerd, netjes en schoon. Het eten in de tentjes op de boulevaard is wel te doen, persoonlijk vond ik het niet super, maar ben dan ook iemand die snel last van de darmen en maag heeft. Niet ziek geweest (thank god!). Heel veel Russen, ook Italianen en Scandinaviers. Geen last van de Russen. We hadden dan ook GEEN all in. Eten was te betalen. Egyptenaren wel wat opdringerig (niet in het het hotel, daar vriendelijk). Al met al een mooie vakantie. Snorkelen is aan te raden en goed insmeren (zonneuitslag!!!!).

• 8sylvia en paul22-09-2007

wederom in het novo geweest inmiddels voor de 5 de keer. Hebben alleen met ontbijt geboekt en is ons zeer goed bevallen. Wij hebben in aardig wat verschillende restaurantjes gegeten een aanrader is de Thai boven het winkelcentrum. Service in het hotel is top, wij gaan volgend jaar zeker weer naar Novo

0 tips over Hotel Novotel Sharm El Sheikh

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats