Hotel Novotel Sharm El Sheikh

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag38°28°
Hotel Novotel Sharm El Sheikh
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Novotel Sharm El Sheikh in het Nederlands

Succes verzekerd!!

Sjeufke en Elly
6-7-2009

We waren hiernu voor de tweede keer, wat een super hotel. Eten is goed, kamers en bediening zijn perfect, zwembaden zijn geweldig, zeker aan de Palm kant. Tot ziens Egypte in 2010 of wellicht eerder.

Gereisd Met partner in Mon Jul 06 2009 15:11:33 GMT+0000 (UTC)
2008

Geweldig!!!

Sjeufke
6-9-2008

Zijn er geweest in de periode van de EK 2008...het was er toppie in alle opzichten. Zaten in het nieuwe gedeelte aan de overkant van de weg. Heerlijk rustig en relaxed.Weinig gasten aanwezig omdat er niet gekozen is voor de allinclusive formule. Super vriendelijk personeel zowel in de ochtend als in de avond. Kamers waren voortreffelijk.Als je langs de boulevard loopt kun je voortreffelijk eten voor weinig geld, bijv Italiaans, Thais en lokaal. Het weer is super, als je van je aircokamer afkomt is het net of je in een warme föhn terechtkomt. Ook kun je savonds voor +20 Euro heel romantisch eten aan de boulevard van je eigen Novotel !! Echt een aanrader, we zullen er zeker weer terugkeren. Tot ziens Egypte in 2009 !!!!

Gereisd Met partner in september 2008

Van 15 april tm 26 april 2008 onze vakantie daar door Zeer

Nijboer, G.
30-4-2008

Van 15 april tm 26 april 2008 onze vakantie daar door gebracht. Zeer goed hotel, wij zijn daar al meerdere malen geweest. Concept is wel iets veranderd maar in positieve zin. Het dinner aan het zwembad is net een sprookje. Prijzen zijn wel aanzienlijk gestegen bij de poolbar. Maar het blijft een top hotel voor ons. Wij voelen ons daar thuis en op ons gemak. Iedereen maakt het daar naar je zin.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 30 2008 20:25:16 GMT+0000 (UTC)

ligging prima, maar als je in novotel palms terecht komt

J.M. de Boer
18-2-2008

ligging prima, maar als je in novotel palms terecht komt is het wat minder (steeds een drukke weg over en 10 minuten lopen naar strand)

Gereisd Met partner in februari 2008

Wij hebben in het nieuwe gedeelte (Novotel Palm) gelogeerd

Rita
8-2-2008

Wij hebben in het nieuwe gedeelte (Novotel Palm) gelogeerd. Zeer veel Egyptenaren waren in deze periode met vakantie. Wel leuk en apart. De Russen hebben een slechte naam maar deze mensen houden ook van erg veel eten (+ in hun tas gesmeerde/belegde broodjes meenemen voor de lunch). Snorkelen super. Erg opletten dat je niet wordt opgelicht. Veel vrienden gekregen (geintje)

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

dit is onze 5de keer in egypte en de eerste keer in maar

paula en will
23-11-2007

dit is onze 5de keer in egypte en de eerste keer in novotel maar zeker niet de laatste.Je hebt er alles wat je je kan wensen,het strand is erg ruim en schoon en de cappuchino is erg lekker.Mooie vissen en koraal zitten vlakbij het strand,ook heel fijn om te snorkelen.Het geheel ziet er erg verzorgd uit en is ook goed onderhouden,ook het personeel is heel vriendelijk .

Gereisd Met partner in november 2007

Mooi, schoon hotel

A. Groen
12-11-2007

Mooi, schoon hotel. Vriendelijke bediening. Vlakbij het strand, helemaal goed! Prive strand, dus geen gezeur en bedjes gratis. Verder op t strand kon je elke dag een badhanddoek halen, TOP! Een douche op t strand ook top. Heel mooi rif, mooie vissen.. heb geen ervaring met snorkelen, dus vind het al snel mooi. Leuke boulevaard, leuke tentjes, veel waterpijpen hahaha.. Het eten in het hotel : we hebben alleen ontbeten en dat was goed gevarieerd, netjes en schoon. Het eten in de tentjes op de boulevaard is wel te doen, persoonlijk vond ik het niet super, maar ben dan ook iemand die snel last van de darmen en maag heeft. Niet ziek geweest (thank god!). Heel veel Russen, ook Italianen en Scandinaviers. Geen last van de Russen. We hadden dan ook GEEN all in. Eten was te betalen. Egyptenaren wel wat opdringerig (niet in het het hotel, daar vriendelijk). Al met al een mooie vakantie. Snorkelen is aan te raden en goed insmeren (zonneuitslag!!!!).

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wederom in het novo geweest inmiddels voor de 5 de keer

sylvia en paul
22-9-2007

wederom in het novo geweest inmiddels voor de 5 de keer. Hebben alleen met ontbijt geboekt en is ons zeer goed bevallen. Wij hebben in aardig wat verschillende restaurantjes gegeten een aanrader is de Thai boven het winkelcentrum. Service in het hotel is top, wij gaan volgend jaar zeker weer naar Novo

Gereisd Met partner in september 2007
2006

Zijn 6 december teruggekomen van een 14 daags verblijf l/o

Ton
8-12-2006

Zijn 6 december teruggekomen van een 14 daags verblijf l/o. Kamer geen 5 sterrenniveau. Prima (hard)bed en een top douchecabine. 's Avonds entertainmentgeluiden hoorbaar tot 10.30 uur. uitstekend ontbijt. A la carte dineren (Italiaans Restaurant) zeer teleurstellend. Restaurant Pommodoro gesitueerd midden in de hoofdstaat is leuker en beter. Privestrand is super. Voldoende bedden. Snorkelen is klasse. Personeel is erg behulpzaam en het annimatieteam is plezierig actief maar nooit opdringerig. Kleine kaart voor een hamburger of pastagerechten van redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende koffie via het Nespresso-systeem. Medevakantiegangers komen voornamelijk uit Rusland (niet storend), Italie en Noorwegen. Verder wat Engelsen, Duiters, Zwitsers en een enkele landgenoot. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in december 2006

Zijn 15 juli teruggekomen van een 15-daags verblijf

Dick
28-7-2006

Zijn 15 juli teruggekomen van een 15-daags verblijf. Prima hotel met een mooi groot privestrand en een mooi snorkelgebied. Zeer schoon, gevarieerd eten (elke dag een ander thema) en met zeer vriendelijk personeel. Helaas had ik tijdens mijn verblijf een arts nodig, maar ook dit werd zeer voortvarend geregeld! Kortom dit hotel is een echte aanrader.

Gereisd Anders in juli 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.