Hotel Noria Resort

• Kinderopvang

126 reviews over Hotel Noria Resort

• 7vincentroke21-08-2013

Best prima

Over het algemeen helemaal geen slecht hotel en een goede prijs/kwaliteitverhouding (omdat het goedkoop is). De service is redelijk, problemen die wij hadden met de airco zijn goed opgelost. Het eten is prima te noemen, we zijn niet ziek geworden en als je vroeg bent is het goed warm. Soms wat lawaaige muziek van het zwembad of enterainment, maar als je overdag gewoon gaat duiken heb je daar geen last van.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9J. Vos23-02-2012

Voortrffelijk, voor herhaling vatbaar.

Verblijf van 10 tm 17 febr. 2012, room 5007. Erg mooi hotel, mooie en ruime kamers en inderdaad de badkamers zijn aan opfrissing toe, Zwembaden (nog) te koud. Zeewater was warmer. Strand is thans ruim genoeg en op loopafstand. Personeel super behulpzaam. Jammer dat er weinig gasten waren. Zal wel met de tijd van het jaar te maken hebben. Het eten is blijkbaar al lang een disccussiepunt. Wij hebben toch een verbetering geconstateerd. Alleen vind je bepaalde ingrediënten na de eerste keer nog wel weer een aantal dagen terug in andere gerechten. Misschien wat minder inkopen? Toetjes zijn perfect.

Het all inclusive pakket is thans naar onze volle tevredenheid. Konden op vertrekdag gratis langer van onze kamer gebruik blijven maken, klasse.

Kortom Noria en wij zien elkaar beslist terug.

Gereisd met partner in februari 2012

• 9ineke van dijck11-02-2012

top vakantie

Wij, 6 volwassenen, hebben een top vakantie gehad in Noria Resort. Natuurlijk is het eten anders dan in Nederland maar je zit dan ook in Egypte, en als er elke avond rijst, pasta, aardappelen ,pizza ,salades, vis, vlees en een uitgebreid toetjesbuffet klaarstaat, en ook iedereen heel behulpzaam is vraag ik me af wat sommige mensen hier verwachten??? biefstuk met friet en appelmoes?? tja dan moet je gewoon lekker in Nederland blijven. Wij hebben in ieder geval heel erg genoten van het eten,de ruime kamers,vriendelijk personeel ,een lekker warm zwembad, een heerlijke massage, heerlijk weer en ook in januari een drop regen. Prijs kwaliteit verhouding is wat ons betreft prima. Voor mij alleen jammer dat het glaasje wijn alleen tijdens de maaltijden all inclusieve is, maar ook daar kom je wel overheen.............

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Ingrid Horst15-01-2012

geweldige vakantie

Als ik sommige reakties lees van mensen, schud ik met mn hoofd. ik kan het alleen maar aanbevelen. Het resort is perfect gelegen op loopafstand van Na'ama Bay en het strand. Ben je te beroerd om 10 minuten naar het privestrand te lopen kun je met de shuttlebus van het hotel.De kamers zijn prima, goede bedden.De service was perfect. aardige behulpzame mensen. Zelfs op onze laatste dag mochten we gebruik maken tot vertrek (18.00 uur) van onze kamer en alle all inclusive faciliteiten. Er werd zelfs nog een lunchpakket aangeboden om mee te nemen voor onderweg omdat we om 18.00 uur naar het vliegveld zouden vertrekken en niet meer konden dineren.Het eten was prima en voor elk wat wils. smorgens werd er een eitje of omelet voor je gebakken. Alles is in overvloed.Mensen die ontevreden zijn over dit resort moeten maar beter thuis blijven want daar is het nergens goed voor.Heb heel wat hotels meegemaakt en overal is wel iets te vinden. Ik ga zeer zeker weer terug naar dit geweldige hotel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 7Aad Joris06-12-2011

Noria mooi resort vies restaurant met slecht eten

Noria is een mooi resort. De mensen zijn redelijk vriendelijk en behulpzaam. Het (verwarmde) zwembad is koud in november en wordt pas opgewarm vanaf 21 dec dus zwemmen onmogelijk. Het resort ligt bijna in het centrum goed beloopbaar. De prijs kwaliteit is niet goed op elkaar afgestemd het is te duur voor wat je krijgt. Het restaurant is slecht en vies de bekers en borden zijn niet schoon en ook het bestek is vuil je moet altijd elk kopje en bord eerst goed bekijken of er geen etensresten aanzitten. Het eten is smerig alles heeft de zelfde smaak en ik heb veel mensen met darmklachten gesproken. Buiten het resort eten is een mogelijkheid voor slechts 12.50 euro heb je al een goed maaltijd. De kamers zijn groot en netjes onderhouden elke dag schone lakens en handdoeken. Blij dat de vakantie voorbij was.

• 4Ed en San04-12-2011

Waardeloos hotel!!!

Op het eerste gezicht ziet het hotel er goed uit. Echter na een verblijf van 8 dagen zijn ons een hoop dingen tegen gaan staan: - zwembad water te koud om in te zwemmen ( op de site stond dat een zwembad verwarmd zou zijn) - eten middag en avond, iedere dag hetzelfde, weinig keus, eten niet te eten - badkamer met bad, zonder kraan, geen warm water (wel louw), waterstraal was niet constant, stond je te douchen stopte het water ermee, in een keer koud water, dan weer even warm etc. - personeel onvriendelijk, op schoonmakers na, - harde muziek op resort tot 23:00 uur terwijl er weinig gasten zijn, - strand van het hotel, heel veel bedden, lelijkste stukje strand, ligt aan een afgelijnd stukje zee waar allemaal boten liggen - all inclusive maar tot 22:00 uur, op dag van vertrek na 12:00 uur mag je geen gebruik meer maken van all inclusive.

Wij reizen veel hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad prijs/kwaliteit. Volgnes ons zou het hotel twee/drie sterren waardig moeten zijn.

• 0A en H14-11-2011

Tegenvaller

Van 1-11 tot 8-11-2011 waren mijn partner en ik (24 en 29jr) in Noria Resort. Wij hadden geboekt op basis van Allinclusive. De ligging was erg goed, Het drukke, maar gezellig Naama Bay ligt op 5 minuten loopafstand. Erg fijn dat er een busje naar het strand ging (lopend is het ook te doen). De kamers werden goed schoongemaakt, met fooi krijg je de mooiste versieringen. Over het eten zijn wij zeer ontevreden. Het was echt heel erg slecht. Wij zijn absoluut niet moelijk met eten, maar vonden het werkelijk verschrikkelijk. Zelfs de makkelijkste gerechten zoals Spagetti waren niet lekker. We hebben erover geklaagd. Voor de rest jammer dat er geen eten/drinken bij het strand was. Vele andere allinc hotels hadden dit wel. Er was 1 bar binnen met 2 medewerkers die supersloom werkten en vooral de russen hielpen omdat deze voor alcohol betalen. Bij het zwembad kwam de medewerker dagelijks veel te laat en was iedereen aan het wachten. Snacks hard en niet te eten. Voor ons nooit meer Noria Resort

• 0a. bult13-11-2011

Leuk om uit te rusten en bij te komen

Kamers goed. Dagelijks goede schoonmaak. Airco prima maar met sleutelkaart. Als je weg bent geen airco. In november ok, maar zomers voldoende?? Douche geweldig veel warm water. Goed bed 210 br en 200 lg. Vriendelijk personeel dat hard werkt voor 1000 E. ponden p.m = €125,=. Ook zonder fooi vriendelijk. Maar mét fooi iedere dag j ligbedje gereserveerd mét handdoek. Nat = ruilen. Goede ligbedden. Zwemwater =koud, schoon en heerlijk. Jammer alle drank in wegwerpbekertjes. Hotelstrand laat maar. Duiken of snorkelen. in Nederland boeken (veel goedkoper) Massage iedere dag! Wij hebben op het resort gegeten. Ontbijt prima, brood lekker. Weinig beleg maar iedere dag een eitje op een andere manier mmmm. Yoghurt is uber heerlijk. Mini pizza's = lekker. Rauwkost =goed maar fantasieloos. Receptie = vriendelijk. Naama Bay: aan het begin erg opdringerig maar loop je verder wordt het beter. Lekker op het terras bij onze kamer = prima. Om 22.30 = stil. ‘s Avonds fris vestje = geen overbodige luxe.

• 0S vd Brink01-09-2011

Mooi hotel, vriendelijk personeel, top ligging

Wij zijn net een paar dagen terug uit het mooie Egypte. Hebben heel erg genoten. Heel vriendelijk volk. Het hotel heeft een super ligging. 5minuten lopen naar het centrum: Naama Bay en met het busje 10min naar het strand. Je krijgt van het hotel een lijstje waar de tijden op staan van het busje. Hij stopt voor het hotel en rijd rechtstreeks naar het strand. Het hotel heeft erg vriendelijk personeel. Ze doen alles voor je. Grote en vooral schone kamers. Super. Het enige minpuntje was de douche. Warm, koud, warm, koud. Het eten was ook goed. Wij zijn toch nog wel een paar keer buiten de deur gaan eten. Er zit van alles. Van Mexicaan, Sushibar, T.G.I Friday tot Libanees. Maar opzich was er redelijk wat afwisseling van het buffet.

Nog een aanrader: als je een trip (snorkel, jeepsafari enz) wilt boeken doe dit dan op het strand!! Is veel goedkoper.

Wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7sandra&peter19-06-2011

geen 4**** waardering

Wij zijn pas geleden in Noria resort terecht gekomen via een bingo reis, dan kom je altijd in een 4 hotel, resort terecht. Moet zeggen dat ik al eerder in Egypte ben geweest, ook in een 4 hotel en dat was toch heel anders b.v heel gevarrieerd eten, parapluutjes in de glazen,wijn de hele dag door, gekoelde glazen wat echt nodig is!! Bij Noria kreeg je alleen wijn tijdens de lunch en avondeten, het eten was niet lekker en 3 dagen volgens mij dezelfde kip, nu moet ik er wel bij zeggen dat toen ik na 3 dagen heb geklaagd over het eten(kip is al 3 dagen hier overheen aan het vliegen). de manager toen kwam met een levend haantje en vroeg ons hoe laat we wilden eten, toen was speciaal voor ons het haantje klaar gemaakt met frietjes, ook de wijn was de gehele dag ,en rest van vakantie af te halen. Dus al met al als je er wat van zegt doen ze wel hun best om het zo goed mogelijk te doen, maar denk niet niet dat het 4 waardig is

Gereisd met partner in juni 2011

Hotel Noria Resort info

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• WifiGratis