Hotel Na'ama Star

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Na'ama Star

• 7danielle10-09-2011

You get what you pay!

Hotel is pas 2 jaar oud, maar behoorlijk verouderd. Liggen was perfect maar daarentegen was het eten heel slecht maar gelukkig heb je genoeg tentjes waar je lekker kan eten.

• 5Riet19-08-2010

hier nooit meer naar toe niet eens gratis

Met touroperator dit jaar naar Naama Star 4 sterren hotel geweest. Nou als het 2 sterren zou hebben zou het ook al genoeg zijn.Het eten is gewoon vies het vlees is enkel lellen en vellen. De douche stinkt verschrikkelijk en is gevaarlijk met electriciteit. Een klein en erg koud zwembad dus niet voor 60+ mensen. Het enige wat goed was waren de bedden. Nooit meer naar dat smerige hotel

• 7henk09-02-2010

Nooit meer, ook geen Isropa!

Isropa vergeten te zeggen dat hotel geen lift heeft en dat je, waar je ook naar toe wil, restaurant, zwembad, enz. je altijd moet trappenlopen. Zeker als je vooraf hebt gemeld dat je slecht ter been bent. Eten erg matig en eentonig. Zwembad en jacuzzie koud. Veel te harde muziek bij het zwembad en irritante verkopers, kranten, waterpijp, enz.

• 7Helen28-09-2009

eenvoudig all in hotel

Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Het personeel was erg vriendelijk. Eten was op zich prima niet echt veel keuze. Er stond iedere morgen een kok eieren te bakken, s'avonds pasta klaar te maken en buiten een bbq. Naar het strand was een kwartiertje lopen en niet all in. Je kan daar heel mooi snorkelen. Kamers werden goed schoon gemaakt iedere dag schonen handdoeken. Bij het zwembad kreeg je ook een handdoek die je ook mee kon nemen naar het strand. De drankjes in het hotel waren niet altijd koud en ze hadden niet altijd ijsklontjes. De koffie was daar heerlijk.

Met vrienden

• 4j.meeuwissen18-08-2009

wat een afgang geen 4 sterren

Het strand van het hotel was niet all in, je moest daar gewoon betalen voor alles. Je mocht ook geen eigen consumpties mee nemen naar het strand. De bediening laat erg op zich wachten,lokale gaan voor die zijn zo brutaal als de nacht. Entertaiment was van een zeer laag niveau. De plaatjes draaier bij het zwembad draaide muziek voor zichzelf met erg veel bass. De sterken dranken waren van een slecht soort,bier kwam uit een lauwe fles. Het hotel is nog niet afgebouwd.

Met oudere kinderen

• 2Brigit05-08-2009

Een zware teleurstelling!

Ik was met een vriendin en wij hadden all inclusief. Er was elke dag hetzelfde eten, geen variatie in het eten. Het strand van het hotel was niet all inclussief, je moest daar gewoon betalen voor alles. Je mocht ook geen eigen consumpties mee nemen naar het strand. Hele slechte hygiene vooral in het restaurant, vieze kopjes, vieze borden je moest eerste kijken in de kopjes voordat je er wat in schonk. ALs je ergens in een rij stond voor drinken bijvoorbeeld in het hotel kon er gewoon een Egyptenaar ineens voorin staan en bestellen, en niemand die daar iets van zei behalve wij zelf. Als je een excursie deed, kon je een luch box mee krijgen, dat hadden wij gedaan 2 dagen van te voren, maar de dag toen we gingen vroegen wij erna maar er was niets voor ons. We moesten 2 uur wachten voordat wij konden inchecken, en uiteidenlijk kregne wij een verkeerde kamer zonder balkon en bad. Na nog een uur hebben we aan andere kamer gekregen met terras. We kwamen voor elf uur aan, toen we ei

Met vrienden

• 1Eric04-08-2009

verschrikkelijk hotel

Bij aankomst lange wachttijden bij receptie. We hadden een hotelkamer met bad en balkon geboekt. Dit was geen van beiden. Hier hebben we niks van gezegd omdat bij ons alles nog deed in de kamer terwijl andere mensen lekkende kranen hadden of airco kapot. De schoonmaker daar in tegen was vriendelijk en maakte de kamer goed schoon. Het strand was ver lopen en er zou een busje rijden maar die rijd maar een keer per dag van een ander hotel dus die is altijd vol. Animatie is er niet veel. 2 avonden dezelfde show. Dj die overdag draait. Het eten ging wel was weinig afwisselen en mijn vriend is de laatste dag er ziek van geworden. De service was erg slecht. Elke keer vragen ze of je wil wachten en staan dan ergens te praten. Lokale bevolking gaat dan voor. Glazen waren vies. er zat lippenstift van een ander op. Ik zou iedereen aanraden om een ander hotel te kiezen. Mogelijk overboeken.

• 1kirsten de Vries22-06-2009

NOOIT MEER!!!!!WAT EEN SLECHT HOTEL

Het hotel is slecht, het eten nog slechter, de service is ook niets, de werknemers zijn ronduit asociaal en brutaal en het is 1 grote bouwval, heb er een week gezeten maar was zooooooo blij dat ik naar huis toe kon, het ligt ook echt niet centraal zoals overal beschreven staat, het is 45 minuten lopen naar het strand, en er is niets te beleven geen entertaiment of discotheek, ook is er maar 1 barretje waar je echt niets kunt bestellen.

0 tips over Hotel Na'ama Star

0 vragen over Hotel Na'ama Star