Hotel Na'ama Bay

6 reviews over Hotel Na'ama Bay in het Nederlands

uitstekend

cees langeveld
5-1-2011

We waren enigszins wantrouwend door de negatieve reacties op zoover. Toen we aankwamen (24 uur) was de bar dicht, het was donker in de hal en we konden niets te eten krijgen. Geen beste start. Maar de dagen erna is onze mening helemaal bijgesteld. Aardige mensen, lekker eten, ideale ligging, heerlijke bedden, we hebben ervan genoten. Als je slecht slaapt kun je wellicht last hebben van de naastgelegen disco. Daar hoorden we sommigen over mopperen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Dec 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de 3e maal heen in december 2010

René
10-12-2010

Mooi groot hotel/complex met 5 zwembaden. Perfecte locatie midden in Na'ama centrum op 300m van het strand (je hoeft allen de weg over om bij het privé strand te komen). Personeel is zeer vriendelijk. Het mooie van dit hotel is dat er nauwelijks Nederlanders zijn. Wij gaan niet op vakantie om onze eigen landgenoten tegen te komen.

Gereisd Met partner in september 2010

Heerlijk, no nonsense Hotel

Janneke Zwiep
8-11-2009

Voor de 2e keer op dezelfde locatie want de vorige keer was zo super dat wilde ik nog een keer beleven. Rustig no nonsense hotel met ontzettend vriendelijk personeel.Locatie kan echt niet beter,je zit meteen in het bruisende centrum van Naama Bay waar je heerlijk kunt winkelen, op terrassen kunt zitten en kunt uitgaan! Iedere avond verheugden we ons op wat de kok had klaargemaakt. Als hij ons zag, kwam hij achter het fornuis vandaan om met een smile van oor tot oor te vertelllen wat er op het menu stond.Hij vertelde het met zoveel passie, het moest gewoon lekker zijn! En dat was het! Pasta, rijst, aardappelen, vlees vis, kip, heel veel groente en heeeel veel taart en zoete toetjes! En toch hoor je de nederlanders klagen over het eten, heel erg vind ik dat! Natuurlijk is het anders maar we zijn in Egypte waar de zon altijd schijnt en de mensen nog vriendelijk zijn. Een 3 sterren locatie maar ik maak er 5 van want die 2 extra sterren waren wij! Janneke.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

2007

Wij zijn in november in Na' ama Bay geweest

Gerko & Karin
6-12-2007

Wij zijn in november in Na' ama Bay geweest. Wij vonden het een prachtig hotel. Ligging is perfect: in het centrum en als je de straat oversteekt kom je bij het privéstrand van het hotel. Dit strand is eigenlijk een beetje te klein voor alle gasten die in het hotel verblijven. Onze kamer was ruim. Elke dag kregen we schone handdoeken en schoon beddegoed. Het eten was lekker. Er was elke dag vanalles te krijgen bij het buffet.

Gereisd Met partner in november 2007
2005

duikhotel aan het worden op terras kun je eigen waren in

LangeJanL
26-3-2005

duikhotel aan het worden op terras kun je eigen waren nuttigen ligt mooi verschil in kamers (lees faciliteit) is groot dicht bij centrum niet aan strand maar dat is ff lopen

Gereisd Anders in maart 2005

zaten in de overgang naar duikhotel

LangeJanL
26-3-2005

zaten in de overgang naar duikhotel. Er kan veel, kamers zijn verschillend van kwaliteit. Op terras kun je eigen waren nuttigen. Buffet maaltijden ontbijt ietwat somber maar voldoende Avondeten ook goed. Minpunt is vertrouwen. Direct na uitboeken staat iedereen geld bij je te innen voor water e.d. en dat voelt niet prettig aan Ruime spoelmogelijkheden bij easy divers die de boel aan het opzetten zijn

Gereisd Anders in maart 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Na'ama Bay in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Na'ama Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.