Hotel Mövenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay

9.6Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay voor je op een rij gezet:

• Aan zee

298 reviews over Hotel Mövenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay

• 2019
    10Matthyssen20-08-2019

Super hotel!

Het is een heel mooi, leuk hotel met een supermooie omgeving! Super leuk om tussen de mooie vissen te zwemmen aan het strand zelf! Het zijn 4 leuke stranden met een bar! Eten is lekker maar wel vaak hetzelfde. Er zijn in totaal 4 bars. Leuke animatie en elke avond een leuke show! Ook leuk voor de kids met de mini disco en club! Kamers zijn altijd heel proper en mooi! Voor ons was dit een heel geslaagde vakantie om zeker terug te komen!

Hotel Management, Guest Relation , 20-09-2019

Dear Matthyssen, We would like to thank you for choosing to stay with us here in Movenpick resort. We appreciate you taking the time to write a review and to recommend our resort. We are glad to hear you had an excellent holiday with us: rooms are always very clean and beautiful; beaches are fantastic and you had fabulous time with our Animation team. It is a delight to read you found the staff to be very friendly and helpful. We hope to welcome you back to the resort soon. Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Johan Declercq02-04-2019

Topverblijf

Zeer mooi hotel met prachtig zwembad; 4 aparte rustige strandjes. prachtige koraalriffen. Eten vers en verzorgd ;personeel allemaal vriendelijk. Gaan zeker terug.

Guest Relation Team, Guest Relation , 21-04-2019

Dear Johan Declercq, First of all we would like to thank you for choosing to stay with us here in Movenpick resort. We appreciate you taking the time to write a review. We are pleased to hear that you were satisfied with the hotel room and facilities and you found a beautiful swimming pool and 4 separate quiet beaches with beautiful coral reefs. We are delighted to read that you enjoyed the food and you found staff to be all friendly. Once again I would like to thank you for your praise that will be forwarded to all our staff. Our entire team is looking forward to welcoming you again and from our side will definitely do our best to make your next stay even more enjoying and memorable in Moevenpick Resort, Naama Bay . Best Regards,

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Patrick Mignauw23-02-2019

Fantastisch verlof beleefd in Mövenpick Sharm.

Prachtig resort, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was ook lekker. Kamers zeer verzorgd en mooi zicht op zee. Guest relations lopen constant rond om mening van de toeristen te vragen over kamer, eten, personeel, bars enz... Manager zie je ook vaak en vraagt tevens of er iets beter kan. Ze vragen ook of we terug willen komen en bieden allerhande voordelen aan, zoals gratis afhalen aan de luchthaven bij aankomst en terug brengen naar luchthaven voor vertrek. Ze vragen ook om onze landgenoten mee te delen dat alles er veilig is. Ze hopen op een heropleving van het toerisme. Aub help deze mensen om er terug bovenop te komen na al hun problemen met de aanslagen.

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 24-02-2019

Beste Patrick,

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Ignace13-01-2019

Mooie vakantie

Goeie ligging, prachtige uitzichten. Het eten mocht wat uitgebreider zijn. Het animatieteam is net nieuw en dus nog aan het opstarten, ze doen goed hun best. Zeer vriendelijk personeel, ook aan de receptie werden we goed geholpen!

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 15-01-2019

Beste Ignace,

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 22-01-2019

Beste Ignace,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Peeters12-01-2019

Mooie vakantie

Prachtige ligging. Animatieteam doet hun best. Theater kan wel vernieuwing gebruiken. Kamers zijn in zeer mooie stijl ingericht. Dichtbij het bruisende centrum. We komen zeker terug!

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 14-01-2019

Beste Peeters,

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10claudine ceulemans12-01-2019

heel mooi verzorg hotel,aanrader

Fantastisch hotel ,lekker eten en mooie heel propere kamers.Het personeel is super vriendelijk en attent, kortom een aanrader.

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 14-01-2019

Beste Claudine,

Gereisd met vrienden in november 2018

• 2018
    9sarah11-10-2018

absoluut voor herhaling vatbaar!

hele fijne service. prachtig hotel, mooie schone ruime kamers en zeer uitgebreid ontbijt. de paarden zien er goed verzorgd uit, de volgende keer boek ik graag n strandrit met de professionele begeleiding die wordt aangeboden. fijne rustige locatie op n steenworp afstand van Naama Bay en 10 min vh vliegveld. Alle exvursies en dagtrips naar bv Cairo-Luxor kunnen worden geregeld. Stressvrije topvakantie. De kinderen vonden het zwembad geweldig en heerlijk verse broodjes bij het ontbijt.

Algemeen Directeur, Guest Relation , 13-10-2018

Geachte mevrouw Sarah,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Theo Kersten28-09-2018

Ideale locatie om een weekje goed uit te rusten.

Mooi resort met ruime kamers, knusse strandjes, prima snorkelen en overal goede service. Veiligheid is goed geregeld. Niet geschikt voor rolstoel + slecht ter been.

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 04-10-2018

Beste Theo Kersten,

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Aleta10-08-2018

Prima verblijf

Fijne kamer, prachtig uitzicht. Kussens niet zo comfortabel. Nochtans was er wel mogelijkheid om andere kussens te vragen. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 11-08-2018

Geachte mevrouw Aleta,

Heel erg bedankt voor uw keuze om te verblijven in Mövenpick Resort Sharm el Sheikh en voor uw positieve beoordeling. Ik ben heel blij dat u met ons van uw vakantie hebt genoten en dat u tevreden bent over de kamer en de service.

Ik hoop dat je weer naar ons hotel komt.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Esmee L.05-08-2018

Super!

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooie kamers en heel proper. De ligging en shuttel bus naar centrum was ook goed geregeld.

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 05-08-2018

Geachte mevrouw Esmee,

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 07-08-2018

Geachte mevrouw Esmme,

Bedankt dat je Movenpick hebt gekozen voor je vakantie in Egypte en voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht