Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag38°26°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Mövenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay in het Nederlands

Topverblijf

Johan Declercq
2-4-2019

Zeer mooi hotel met prachtig zwembad; 4 aparte rustige strandjes. prachtige koraalriffen. Eten vers en verzorgd ;personeel allemaal vriendelijk. Gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Guest Relation Team, Guest Relation , 21-4-2019

Dear Johan Declercq, First of all we would like to thank you for choosing to stay with us here in Movenpick resort. We appreciate you taking the time to write a review. We are pleased to hear that you were satisfied with the hotel room and facilities and you found a beautiful swimming pool and 4 separate quiet beaches with beautiful coral reefs. We are delighted to read that you enjoyed the food and you found staff to be all friendly. Once again I would like to thank you for your praise that will be forwarded to all our staff. Our entire team is looking forward to welcoming you again and from our side will definitely do our best to make your next stay even more enjoying and memorable in Moevenpick Resort, Naama Bay . Best Regards,

Goed verblijf

M. Van Geffen
8-3-2019

Gezellig hotel. Goed eten. Vriendelijk personeel. Kamers niet erg groot en wat verouderd. Manager vroeg of alles in orde was, toen ik zei dat ik het douche vies vond kregen we de zelfde dag nog een nieuw gordijn. Ze doen er alles voor om het naar je zin te maken. 10 min. Lopen naar het strand of met een busje naar een ander strand 10 min. rijden. 15 min. Lopen naar centrum waar heel veel winkeltjes en terrasjes zijn. Zwembad is niet groot maar goed. Met barretje en handdoekenservice. Tuin is erg mooi en goed onderhouden. Animatieteam aanwezig. Soms staat de muziek wel erg hard. Er waren veel Russen maar niet hinderlijk aanwezig. Tip: Neem 1 en 2 euromunten mee voor de fooien. Ze willen ook graag deze munten inwisselen voor biljetten van 5 en 10 euro. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 15-3-2019

Beste M. Van Geffen,

Met vriendelijke groet,

Fantastisch verlof beleefd in Mövenpick Sharm.

Patrick Mignauw
23-2-2019

Prachtig resort, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was ook lekker. Kamers zeer verzorgd en mooi zicht op zee. Guest relations lopen constant rond om mening van de toeristen te vragen over kamer, eten, personeel, bars enz... Manager zie je ook vaak en vraagt tevens of er iets beter kan. Ze vragen ook of we terug willen komen en bieden allerhande voordelen aan, zoals gratis afhalen aan de luchthaven bij aankomst en terug brengen naar luchthaven voor vertrek. Ze vragen ook om onze landgenoten mee te delen dat alles er veilig is. Ze hopen op een heropleving van het toerisme. Aub help deze mensen om er terug bovenop te komen na al hun problemen met de aanslagen.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 24-2-2019

Beste Patrick,

Mooie vakantie

Ignace
13-1-2019

Goeie ligging, prachtige uitzichten. Het eten mocht wat uitgebreider zijn. Het animatieteam is net nieuw en dus nog aan het opstarten, ze doen goed hun best. Zeer vriendelijk personeel, ook aan de receptie werden we goed geholpen!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 15-1-2019

Beste Ignace,

Mooie vakantie

Peeters
12-1-2019

Prachtige ligging. Animatieteam doet hun best. Theater kan wel vernieuwing gebruiken. Kamers zijn in zeer mooie stijl ingericht. Dichtbij het bruisende centrum. We komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in januari 2019
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 14-1-2019

Beste Peeters,

heel mooi verzorg hotel,aanrader

claudine ceulemans
12-1-2019

Fantastisch hotel ,lekker eten en mooie heel propere kamers.Het personeel is super vriendelijk en attent, kortom een aanrader.

Gereisd Met vrienden in november 2018
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 14-1-2019

Beste Claudine,

Met vriendelijke groet,

absoluut voor herhaling vatbaar!

sarah
11-10-2018

hele fijne service. prachtig hotel, mooie schone ruime kamers en zeer uitgebreid ontbijt. de paarden zien er goed verzorgd uit, de volgende keer boek ik graag n strandrit met de professionele begeleiding die wordt aangeboden. fijne rustige locatie op n steenworp afstand van Naama Bay en 10 min vh vliegveld. Alle exvursies en dagtrips naar bv Cairo-Luxor kunnen worden geregeld. Stressvrije topvakantie. De kinderen vonden het zwembad geweldig en heerlijk verse broodjes bij het ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Algemeen Directeur, Guest Relation , 13-10-2018

Geachte mevrouw Sarah,

Met vriendelijke groet,

Ideale locatie om een weekje goed uit te rusten.

Theo Kersten
28-9-2018

Mooi resort met ruime kamers, knusse strandjes, prima snorkelen en overal goede service. Veiligheid is goed geregeld. Niet geschikt voor rolstoel + slecht ter been.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 4-10-2018

Beste Theo Kersten,

Prima verblijf

Aleta
10-8-2018

Fijne kamer, prachtig uitzicht. Kussens niet zo comfortabel. Nochtans was er wel mogelijkheid om andere kussens te vragen. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 11-8-2018

Geachte mevrouw Aleta,

Heel erg bedankt voor uw keuze om te verblijven in Mövenpick Resort Sharm el Sheikh en voor uw positieve beoordeling. Ik ben heel blij dat u met ons van uw vakantie hebt genoten en dat u tevreden bent over de kamer en de service.

Ik hoop dat je weer naar ons hotel komt.

Vriendelijke groeten,

Super!

Esmee L.
5-8-2018

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooie kamers en heel proper. De ligging en shuttel bus naar centrum was ook goed geregeld.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 5-8-2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.