Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

2.1Onvoldoende

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

2.1Onvoldoende

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• 8fam Meindertsma18-11-2007

Het Marriot Mountain en beach Hotel heeft een gunstige ligging tov het feitelijke centrum van Naamabay en de rustige rand van voornoemde baai. Met name het Beach-gedeelte ligt fraai verscholen tussen de toch wel drukke straat die langs de divers hotels voert. Dit van het vliegveld naar het oude centrum van Sharm el Sheikh met daar de bekende "Old Market". Een leuke en goedkopere plek om je laatste souvenirs in te kopen. Het hotel is qua voorzieneingen te evrgelijken met een viersterren hotel in Nederland. Het personeel is supervriendelijk en erg open. Als je je re tenminste voor open stelt. Een fooi is niet evrplicht maar wordt natuurlijk wel erg gewaardeerd. Het hotel is qua rolstoelgebruyik een stuk minder vriendelijker. Veel trappen om het (gecreerde) hoogteverschil te overwinnen. Het personeel wil je echter wel van alle kanten helpen. Het eten is goed en voldoende gevarieerd. De bedden op de (standaard) kamers zijn niet erg breed. Qua prijs/kwaliteit verhouding: toch wel goed.

Met vrienden

• 9H.L. Kiewiet16-11-2007

Dit was het vierde opeenvolgende jaar dat wij de eerste week van november dit resort bezochten. Het feit dat wij in princiepe dit ook voor de komende jaren willen voortzetten geeft denk ik voldoende aan wat wij van dit resort vinden. Wel is het jammer dat er steeds meer Russen in dit resort komen die zich vaak niet weten te gedragen. Het was storend dat toen een rus zich misdroeg, een ober zonder dat hij schuld had gewoon werd ontslagen. Het zou prettig zijn als het hotel verder ook een Nederlands informatie TV kanaal zou kunnen instellen zodat het op eenvoudige wijze mogelijk wordt enig nieuws uit nederland krijgen. Kranten zijn nauwelijks verkrijgbaar of duur en oud. Een Nederlands TV kanaal zou de service perfectioneren.

• 8carla mulder van gemerden15-11-2007

Ligging van het hotel is uitstekend, mooi groot zwembad, kamers prima met heerlijke Queen bedden. Wij hadden zeezicht en dit zou ik echt aanraden, tenzij je het niets uitmaakt. Boek geen halfpension, want het buffet is absoluut geen 5 sterren, simpel eten, vrij smakeloos, teveel van hetzelfde en te weinig keus, alleen de orientaalse avond was wel OK. Voor het ontbijt kan het ook wel, maar avond eten elders echt veel beter,bv bij het Novotel ernaast, daar krijg je wel een 5 sterren kwaliteit buffet. Wel goed is het eten bij de Beach bar en ook de ligbedden en strand zijn echt goed. Ligging in het rustige deel van de promenade en je bent zo in de drukte als je dat wilt.

• 8A & W03-10-2007

Wij hebben in mountain gezeten, hebben een goede vakantie gehad! alles was goed, behalve t diner, elke avond werd ons "hetzelfde" voorgeschoteld. personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.

• 8Noa22-09-2007

Wij zaten in het Marriott Mountain, kamer op zich oke, maar de badkamer is echt aan renovatie toe. Personeel was niet aardig, liepen rond alsof ze er niet veel zin in hadden. Eten was wel oke, wel veel van hetzelfde, kan me voorstellen dat je dit echt niet langer dan een week wilt eten. Strandbedden en bedden bij het zwembad allemaal heel erg oke.

• 8M.M. Toes23-08-2007

Het hotel is over het algemeen goed, maar geen 5 sterren waard.

De kamers zijn weliswaar ruim, maar vrij sober. Deuren en kasten van waaibomenhout. Koelkastje niet schoon. Douchegedeelte is in 14 dagen niet schoongemaakt (badkamer wel), terrasmeubilair ook niet.

Het eten is redelijk, weinig gevarieerd.

Personeel is erg vriendelijk, maar zegt soms dingen toe die niet nagekomen worden.

Familie

• 9Renske17-07-2007

Prima hotel twee keer geweest. Zeer netjes en goed ondehouden en uitermate vriendelijk personeel en goede service!

• 8Beekhuis06-05-2007

wij zijn 8 dagen eind april begin mei in dit hotel geweest mooi hotel. wel verouderd. in badkamer toch flink wat ouderdomssporen zoals roest enz. Het eten was goed maar niet geweldig. Het personeel was zeer aardig. Naar punt was dat er iedere ochtend om half 6 met een soort dieseltank een grote gifwolk door de tuin werd gesproeid waardoor je het gevoel had vergast te worden en een penetrante dieselgeur je kamer binnen trok. ba

Anders

• 9Connie01-03-2007

Is een goed hotel, netjes schoon en werd ook goed bijgehouden. Mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging is ook zeer goed even de weg oversteken en je bent zo in het centrum. Snorkelen was ook goed ook bij de andere hotels.

Eten bij beachbar zeker aan te bevelen.

Mocht iemand ooit vragen hebben dan mail me maar.

Anders

• 8C.L. Haacke15-01-2007

Wij hebben in het Mariott Beach gezeten voor 15 dagen. Hebben het uitstekend naar onze zin gehad. Een uitstekend hotel met vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend. Althans wij hebben het avondeten daar gehad en het ontbijt. Zeer uitgebreide ontbijtbuffet. Ook het avondeten was gevarieerd en voor iedereen wel wat wils. Het strand erg mooi en de service op het strand uitstekend. Veel russen, italianen en engelsen. Weinig nederlanders. Ligging is perfect. Aan de boulevard en het centrum op loopafstand. Dit hotel is een echte aanrader.

1 tip over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Elke, 23-01-2012

Als je gaat duiken kan ik Oonas Dive Club aanbevelen. Op de boulevard linksaf en na 200-300 mtr ben je er!

0 vragen over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV