Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

2.1Onvoldoende

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

2.1Onvoldoende

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• 9monique10-11-2008

leuk hotel dicht bij centrum

Net terug van dit hotel,is al wat ouder,maar daar merk je niet zo veel van,hoogstens de badkamer.personeel supervriendelijk,lekker strand,aardig animatiteam,wat wil je nog meer.ontbijt is prima,diner vonden wij wat minder maar dat blijft een kwestie van smaak.lekker over de boulevard naar het centum.kan verder niet zoveel negatiefs verzinnen,wij hebben het erg naar ons zin gehad,en ik zou zo weer gaan.

• 9Sander en Inger19-04-2008

Algemene indruk: aanrader vanwege ligging, schaalgrootte, kamers en service. Voor het buffeteten zul je denken we nergens 100% uitkomen. Het zwembad ziet er mooi uit. Ruim voldoende ligbedden en parasols. Vanwege het halfpension concept (dus niet all-in) hebben we denk ik ook niet te maken gehad met de grillen van de Russen. Bediening en personeel is super vriendelijk en servicegericht. Het motto is: "klant is koning". De aandacht die wij kregen voor onze kleine van 9 maanden was overweldigend en warm. Leuk is ook de diversiteit aan nationaliteiten, waaronder Libanezen, Saoudies, Italianen (veel), Engelsen, Denen en Nederlanders. Vermeldenswaardig is het Italiaanse restaurant, Parmenzinno's (a la carte). Voortreffelijk gegeten. Zoals het hoort bij een italiaans restaurant. Eten bij de Beach bar daarentegen viel ons erg tegen, smaakloos en slechte prijs/kwaliteit.

• 8K.E. Banfer21-03-2008

1e ervaring in Egypte, Marriot beach in Sharm. Heerlijk weer, aardige mensen, prima hotel. Geen enkel minpuntje. Goede verzorging, lekker eten. Voor elk wat wils. Prima aanrader

• 7s van erven17-03-2008

was hier in maart 2008: goed hotel, prima ligging, erg vriendelijk personeel, genoeg ruimte op strand maar diner was erg matig, volgende keer alleen voor ontbijt kiezen .

• 8Johan van den Brink05-03-2008

Inmiddels voor de 3e keer geweest. En voor volgend jaar weer voor herhaling vatbaar. Onderscheid zich toch wel van de all-inclusive hotels. Zeker gezien de ruime opstelling van ligbedden/parasols op het strand. Wel jammer dat dit jaar alleen nog een halfpension-boeking mogelijk was(beschikbare reizen touroperator!!) in tegenstelling tot logies-ontbijt. Er zijn namelijk een aantal uitstekende restaurants (Japans en Italiaans) waar perfect a la carte (wel tegen betaling natuurlijk) te eten is !!!!

• 8P. de Hamer21-02-2008

hostess Marion van onze touroperator, drama . ontbijt super diner matig. ligging rustig en dicht aan zee en aan het eind van de boulevard.de beste qua ligging.niet geschikt voor de jeugd.

• 8H.D. van der Hoek04-02-2008

Het hotel ligt gunstig. Direkt aan de boulevard. Dicht bij centrum. Prive strand en bij het hotel zwembaden. Vriendelijke service. Uitstekend buffet, zowel in de morgen als in de avond. Voor herhaling vatbaar.

• 8Steelpan11-01-2008

Net als de laatste twee bezoekers ook met hele gezin en baby tijdens kerst en oud/nieuw geweest. Hotel prima, wel vreemd dat er soms oranje water uit de kranen komt. De Egyptenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Ze waren helemaal gek van onze dochter van 8 maanden. Nieuwjaarsfeest was geen succes. Eten kan beter voor een 5 sterren hotel. Weinig variatie en er zijn genoeg leuke restaurants in Sharm om in de avond te gaan eten. Kijk uit voor de vloek van de Farao. Geen broodjes kip eten op het strand. Ook de vissen in Sharm zijn erg vriendelijk als je naast ze gaat zwemmen. Echte aanrader is Harry's Pub. Elke avond vollop feest! Voornamelijk de Comedy Night is erg lachen, gieren en brullen!

• 8Dimph11-01-2008

Met heel het gezin Kerst/Nieuwjaar doorgebracht. Hotel goed, alleen kamers aan renovatie toe. Avond-buffet wel redelijk uitgebreid, maar steeds hetzelfde. Ligging goed, boulevard is vrij kort. Zeer vriendelijk personeel in Marriott Beach. Jammer van verplichte oudjaarsdiner, dat was zwaar waardeloos.

• 8wim & gerry11-01-2008

Tijdens de kerstdagen en jaar-wisseling in Marriott Beach geweest. Zwembad in Beach niet verwarmd, wel in Mountain.(drukke weg oversteken). Leuke boulevard die je in het nieuwe centrum brengt. Eten wel gezien na 1 week. Weing fantasie. Ontbijt gaat wel. Kamers goed schoon. Personeel heel aardig en behulpzaam. Goed strand. Marriott in Hurghada vonden wij iets beter qua eten.

1 tip over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Elke, 23-01-2012

Als je gaat duiken kan ik Oonas Dive Club aanbevelen. Op de boulevard linksaf en na 200-300 mtr ben je er!

0 vragen over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV