Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

2.1Onvoldoende

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

2.1Onvoldoende

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) voor je op een rij gezet:

D-reizen

53 reviews over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• 9Saskia12-02-2010

Goed hotel, maar geen vijf sterren waard

Twee nachten maar gebleven in het hotel. Het was hotel was wel goed, maar geen vijf sterren waard, eerder vier sterren. De kamers waren ruim en voelde een beetje bungalowachtig aan. Zwembad was wel oke, het eten vond ik wel wat minder. Het ontbijt was prima, maar de avondeten vond ik niet zo geweldig.

Het hotel ligt op 5 -10 minuten lopen van het centrum van Na'ama Bay (het echte centrum van Sharm el Sheikh). Het centrum was best modern, met allerlei verschillende winkeltjes en de standaard toeristenmeuk winketljes. Tip: ga zeker snorkelen of duiken in de omgeving van Sharm!

Het hotel was wel oké, maar ik was er toch niet zo kapot van.

Zakelijk

• 8Nell27-10-2009

Het is goed te doen..

Wij gaan over twee weken voor de tweede keer naar Marriott Beach, het is vorig jaar goed bevallen. Het eten bij de Italiaan is goed te doen, op het strand is het minder, maar waar kan je wel echt lekker eten in Egypte..???? Het enige wat we wel echt jammer vinden, is het berenkoude zwembad, niet echt lekker om 's ochtends een duik in te nemen, voor de rest ligt het op een goede locatie, niet te dich bij het centrum. Maar wel dichtbij genoeg om er naartoe te lopen. Dit wordt de 10de keer Egypte voor mij, en ik ga er nog steeds met plezier naartoe.

Met vrienden

• 7Verhagen17-10-2009

Prima hotel eten een ramp

Wij zijn in Mountain geweest er is ook het See gedeelte wat dichter bij zee ligt . Prima gelegen hotel lekker rustig eten in de ongezellige eetzaal het grote minpunt. Wij zijn elke avond aan de promenade wezen eten in een gezellg restaurant het wordt dan wel duurder maar wel veel leuker. Ligt aan de leuke promenade waar ook het strand van marriott aan is wat groot is met goede ligbedden met mooi rif met mooie vissen. Adrie Jaap

• 8Gary & Sylvia13-09-2009

Erg goed Hotel

Marriott Hotel * in Sharm el Sheik bestaat uit 2 delen t.w. Sea View en Mountain View. Sea View ligt aan het privé strand met tussen het complex en het strand een kleine/smalle boulevard die helemaal naar het centrum van Naa'am bay gaat (ca. 15 min. lopen). Om in Mountain View te komen moet je een (vooral 's avonds) drukke weg oversteken. Mountain View heeft 2 soorten kamers, de "standaard" (geen uitzicht op zwembad, hier zitten de Oostblokkers) en "normaal" (wel uitzicht op zwembad). Beide complexen hebben een zwembad. Mountain is lekker rustig, Sea is drukker/meer kinderen. Beiden kunnen gebruik maken van elkaars faciliteiten. Het eten (half pension) is goed en gevarieerd en in buffet vorm. Service, personeel, etc. zeer goed en zeer vriendelijk. Sommige kamers hebben i.p.v. een 2-pers.ben twee king size bedden (wij dus, echt super).

• 7W&E29-03-2009

Neem niet dit hotel

Net terug van Egypte Met het inschecken moet je de tijd nemen we hebben bijna 2 uur op een kamer moeten wachten! We waren er om 16.30 uur en onze kamer was niet klaar. Kamers zijn mooi en ruim zoals op de foto's in brochure. Het eten is koud of lauw. Hierover geklaagd en ge laatste dag was her eten warmer. De koks doen hun best het ziet er lekker en verzorgt uit maar de temperatuur is beneden de maat. Elke dag een ander thema maar veel pasta en rijst. Friet moet je om vragen zit niet bij het buffet. Obers waren niet erg vriendelijk en lopen naast elkaar af. Geef mij voortaan maar een ander hotel beslist geen 5 sterren. Marriott je moet nog veel leren.

• 7Yvonne 12-03-2009

Goed hotel

Goed hotel op het eten na. Ver onder de maat voor een 5 sterren hotel, alleen 3 dagen Diner Buffet in Marriott Beach, de rest 4 dagen dus, in Marriott Mountain aan de overkant van de weg, allemaal zeker geen 5 sterren waard. Opvallend veel russen én italianen in Mountain, en die liggen ook allemaal op het strand, waar de bedden erg vroeg bezet zijn op het strand, maar het is gelukkig een groot strand. Animatie voor russen en italianen, die zijn duidelijk in de meerderheid. Redelijk goede ligging als je naar Naáma Bay wilt lopen over de boulevard, ongeveer 15-20 min. De king-size bedden verdienen wel een pluim, heerlijk met lekker veel kussens. Verder lekker gegeten bij de Japanner in het hotel en in Naáma Bay, we zijn maar 3 x bij het buffet geweest, geen topper. Zwembad ijs en ijskoud, jammer, wel erg groot en mooi. Algemene indruk hotel wel goed maar een beetje saai.

• 8martijn en vriendin18-02-2009

Absoluut een top hotel

Het was jammer dat we niet wisten dat we in marriott mountain zouden komen, ondanks dat we dachten dat we marriott beach hadden geboekt. Marriott mountain ligt ietsje verder van het strand, maar is onderdeel van hetzelfde hotel.

De mensen waren ontzettend aardig, en ik en mijn vriendin gaan zeker terug.

Ook de afstand naar het centrum is zeer goed te lopen.

• 9I.Vrede29-12-2008

fantastische plek

Dit aangenaam hotel krijg een dik verdiende 9! Alleen het personeel mag meer kwaliteit leveren. Buffetten voor ontbijt en diner zijn dik in orde met genoeg keuze voor ieders wens.

• 9Albertine.17-12-2008

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel.

Mooi hotel, gunstige ligging, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Winkeltjes in het hotel en je kunt eten in verschillende restaurants. Vond het echt super en het personeel doet echt alles voor je. Onze complimenten.

• 8Geert04-12-2008

Voortreffelijk

Echte aanrader vanwege de service, eten en ligging. V.w.b. ontbijtbuffet hebben we alleen de vis gemist....zo uitgebreid. De keuze qua diner is uitstekend, keuze uit een uitstekende pizzeria, het grote buffet in Mountain of lekker eten op het strand Het zwembad is groot genoeg. Genoeg parasols en bedden maar ja we zaten natuurlijk wel in het naseizoen. Aan het strand idem. Maakt dit hotel zijn 5-sterren status waar??? Jahoor, bediening en personeel is super vriendelijk en servicegericht. Het motto is: "klant is koning".

D-reizen

1 tip over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Elke, 23-01-2012

Als je gaat duiken kan ik Oonas Dive Club aanbevelen. Op de boulevard linksaf en na 200-300 mtr ben je er!

0 vragen over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV