2,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) voor je op een rij gezet:

D-reizen

12 reviews over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) in het Nederlands

2007

wij zijn 8 dagen eind april begin mei in dit hotel geweest

Beekhuis
6-5-2007

wij zijn 8 dagen eind april begin mei in dit hotel geweest mooi hotel. wel verouderd. in badkamer toch flink wat ouderdomssporen zoals roest enz. Het eten was goed maar niet geweldig. Het personeel was zeer aardig. Naar punt was dat er iedere ochtend om half 6 met een soort dieseltank een grote gifwolk door de tuin werd gesproeid waardoor je het gevoel had vergast te worden en een penetrante dieselgeur je kamer binnen trok. ba

Gereisd Anders in mei 2007

Is een goed hotel, netjes schoon en werd ook goed Mensen

Connie
1-3-2007

Is een goed hotel, netjes schoon en werd ook goed bijgehouden. Mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging is ook zeer goed even de weg oversteken en je bent zo in het centrum. Snorkelen was ook goed ook bij de andere hotels.

Eten bij beachbar zeker aan te bevelen.

Mocht iemand ooit vragen hebben dan mail me maar.

Gereisd Anders in maart 2007
2006

perfekt hotel wat je van marriott verwacht daarom begrijp

anita
24-8-2006

perfekt hotel wat je van marriott verwacht daarom begrijp ik niet dat in hurgada zo slecht is ga bijna altijd na marriott hotels over de hele wereld .

Gereisd Anders in augustus 2006

Zeker de moeite waard

Bert en Veronique
13-7-2006

Zeker de moeite waard. Genoeg rif en vis voor de deur. Het eten goed en gevarieerd elke middag en avond wat anders. Kamers schoon netjes en verzorgd. Vriendelijk personeel. Hotel ligt aan de boulevard net buiten het drukke centrum dus lekker rustig.

Gereisd Anders in Thu Jul 13 2006 22:07:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In januari drie weken doorgebracht in beide hotels, goede

mrs. Adriana
24-3-2006

In januari drie weken doorgebracht in beide hotels, goede service en prima maaltijden. De tweede week van januari heel veel families uit Saoedie-Arabie, de laatste week van januari is de schoolvakantie van grote Egyptische families. Temidden van de vele Russen en Italianen was ik de enige Hollandse gast. Minder goed toegankelijk voor minder validen. Op mijn verzoek helaas geen Nederlandse zender op TV. Prachtig strand met mooie onderwaterwereld, goed om te snorkelen. Entertaining begon pas laat in de avond, veel van hetzelfde.

Gereisd Anders in maart 2006

Ligging is top: aan de boulevard maar in een rustig stuk

Feddo
22-3-2006

Ligging is top: aan de boulevard maar in een rustig stuk. Elders wordt je 's nachts gek van het lawaai... Wij zaten in het Beach gedeelte, Mountain zou ik niet willen zitten omdat ik het irritant vind om de weg over te steken, ook een beetje sfeerloos zwembad bij Mountain vond ik. Bedden en kamers goed. Ontbijtbuffet ook: ik boek nooit half-pension omdat er teveel goede en goedkope restaurants in Naama Bay en Old Sharm zijn. Service prima.

Gereisd Anders in maart 2006

Mooie kamers en heerlijke bedden

Joke
11-3-2006

Mooie kamers en heerlijke bedden. Goed eten. Het Mountain, ligt wat verder van het strand, en ook voor de fitnessruimte en voor de lunch moet je de weg oversteken om bij het Beach resort te komen. De bediening is top en zodra ze weten dat je geen Italiaan of Rus bent word je in de watten gelegd. Dat is een nadeel, veel, te veel Russen. De ligging is prima, je loopt makkelijk naar het centrum en de boulevard is 's avonds erg gezellig.

2005

in dec

J.C. van Rijswijk
11-12-2005

in dec.04 in Marriott Beach 12dg LO geweest.Bediening en kamers top.Op het eigen strand gratis ligstoelen en badlakens.Geweldige beachbar/restaurant,je loopt zo de zee in en je staat of drijft meteen tussen de mooiste vissen.Wij waren de enige nerlanders in het hotel en wij werden binnen zowel als op het strand in de watten gelegd. Gaan i.h. voorjaar zeker terug .Het Marriott Beach gaf ons meteen een veilig en vertrouwd gevoel.

Gereisd Anders in Sun Dec 11 2005 11:56:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Opzich een mooi hotel met een heel leuke ligging! Alleen

Deniece,Samira,Nura&Andra
7-1-2005

Opzich een mooi hotel met een heel leuke ligging! Alleen jammer van het personeel, vooral de jongere mannen!! Tot 2 keer toe stond er onverwacht iemand in onze kamer om, zogezegd iets te repareren in de badkamer. Ze proberen continu of je te porren bent voor iets meer dan alleen vriendelijk zijn.

Egypte onderwater is echt fantastisch!

Gereisd Anders in januari 2005

Ik ben dacht ik in 2002 naar het Marriott Beach Sharm en 2

Erik Dekker
7-1-2005

Ik ben dacht ik in 2002 naar het Marriott Beach Sharm geweest en ik heb een onwijs gave vakantie gehad! We kwamen aan in de lobby en we zagen meteen een waterval met rivier en tropische bomen. Dat kom je niet overal tegen, toch? Verder hadden we hele goede kamers met kingsize bedden en fantastische buffetten. Het water is ook heel goed, je kan lekker tussen de vissen zwemmen. Alleen jammer dat je na 2 meter al het koraal tegenkomt(ieder zijn mening, sommigen vinden het leuk). Ik denk dat Sharm el Sheik gewoon de beste toeristische plaats is van Egypte!

Gereisd Anders in januari 2005

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)