Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

2.1Onvoldoende

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

2.1Onvoldoende

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• 0Elke23-01-2012

Erg vriendelijk personeel, mooi hotel!

We waren met het gezin ter ere aan het 35-jarig huwelijk van onze ouders. De accommodatie (Mountain Side) lag aan de overkant van de weg, maar voor in de winter juist heerlijk. Minder wind dan aan het strand en het zwembad is verwarmd (27 graden tov 17 graden in Sea Side). Kamers waren erg ruim en héérlijke bedden! Het personeel was bijzonder vriendelijk. Onze reservering van tourope was niet doorgekomen, maar er werden direct 3 kamers geregeld. Ze streven ernaar dat je echt een vakantiegevoel hebt en dat is aardig gelukt. Alle positieve beoordelingen zijn juist, zoals de handdoeken bij het zwembad! Het eten was afwisselend, iedere dag een ander uitgebreid buffet. Als men daar over klaagt, ben ik benieuwd wat ze thuis eten. Iedere dag buffet is ook niet mijn ding, maar wissel het af met een etentje aan de boulevard! Misschien geen 5 sterren zoals in NL, maar daar ga je ook niet vanuit in Egypte. Daarnaast verdiende het personeel 6 sterren en compenseert dat veel voor een super vakantie

• 6reiziger4122-02-2010

Geen aanrader

Wij zaten aan de mountainside van het Marriott Resort Sharm El Sheikh. Kamers een beetje vergane glorie, gehorig en oude, slechte kwaliteit matrassen. Ontbijt is goed. Service slecht. Het bedienend personeel (bij het ontbijt) is onprofessioneel en maakt ongewenste opmerkingen. Check-in erg traag, duurde bij ons minstens een half uur. Zelf de koffer naar de kamer moeten slepen. Geen aanrader

• 8Nell27-10-2009

Het is goed te doen..

Wij gaan over twee weken voor de tweede keer naar Marriott Beach, het is vorig jaar goed bevallen. Het eten bij de Italiaan is goed te doen, op het strand is het minder, maar waar kan je wel echt lekker eten in Egypte..???? Het enige wat we wel echt jammer vinden, is het berenkoude zwembad, niet echt lekker om 's ochtends een duik in te nemen, voor de rest ligt het op een goede locatie, niet te dich bij het centrum. Maar wel dichtbij genoeg om er naartoe te lopen. Dit wordt de 10de keer Egypte voor mij, en ik ga er nog steeds met plezier naartoe.

• 8fam Meindertsma18-11-2007

Het Marriot Mountain en beach Hotel heeft een gunstige ligging tov het feitelijke centrum van Naamabay en de rustige rand van voornoemde baai. Met name het Beach-gedeelte ligt fraai verscholen tussen de toch wel drukke straat die langs de divers hotels voert. Dit van het vliegveld naar het oude centrum van Sharm el Sheikh met daar de bekende "Old Market". Een leuke en goedkopere plek om je laatste souvenirs in te kopen. Het hotel is qua voorzieneingen te evrgelijken met een viersterren hotel in Nederland. Het personeel is supervriendelijk en erg open. Als je je re tenminste voor open stelt. Een fooi is niet evrplicht maar wordt natuurlijk wel erg gewaardeerd. Het hotel is qua rolstoelgebruyik een stuk minder vriendelijker. Veel trappen om het (gecreerde) hoogteverschil te overwinnen. Het personeel wil je echter wel van alle kanten helpen. Het eten is goed en voldoende gevarieerd. De bedden op de (standaard) kamers zijn niet erg breed. Qua prijs/kwaliteit verhouding: toch wel goed.

Met vrienden

1 tip over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Elke, 23-01-2012

Als je gaat duiken kan ik Oonas Dive Club aanbevelen. Op de boulevard linksaf en na 200-300 mtr ben je er!

0 vragen over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV