2,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) voor je op een rij gezet:

D-reizen

7 reviews over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) in het Nederlands

2008

leuk hotel dicht bij centrum

monique
10-11-2008

Net terug van dit hotel,is al wat ouder,maar daar merk je niet zo veel van,hoogstens de badkamer.personeel supervriendelijk,lekker strand,aardig animatiteam,wat wil je nog meer.ontbijt is prima,diner vonden wij wat minder maar dat blijft een kwestie van smaak.lekker over de boulevard naar het centum.kan verder niet zoveel negatiefs verzinnen,wij hebben het erg naar ons zin gehad,en ik zou zo weer gaan.

Gereisd Familie in november 2008

Algemene indruk: aanrader vanwege ligging, schaalgrootte,

Sander en Inger
19-4-2008

Algemene indruk: aanrader vanwege ligging, schaalgrootte, kamers en service. Voor het buffeteten zul je denken we nergens 100% uitkomen. Het zwembad ziet er mooi uit. Ruim voldoende ligbedden en parasols. Vanwege het halfpension concept (dus niet all-in) hebben we denk ik ook niet te maken gehad met de grillen van de Russen. Bediening en personeel is super vriendelijk en servicegericht. Het motto is: "klant is koning". De aandacht die wij kregen voor onze kleine van 9 maanden was overweldigend en warm. Leuk is ook de diversiteit aan nationaliteiten, waaronder Libanezen, Saoudies, Italianen (veel), Engelsen, Denen en Nederlanders. Vermeldenswaardig is het Italiaanse restaurant, Parmenzinno's (a la carte). Voortreffelijk gegeten. Zoals het hoort bij een italiaans restaurant. Eten bij de Beach bar daarentegen viel ons erg tegen, smaakloos en slechte prijs/kwaliteit.

Gereisd Familie in april 2008

Inmiddels voor de 3e keer geweest

Johan van den Brink
5-3-2008

Inmiddels voor de 3e keer geweest. En voor volgend jaar weer voor herhaling vatbaar. Onderscheid zich toch wel van de all-inclusive hotels. Zeker gezien de ruime opstelling van ligbedden/parasols op het strand. Wel jammer dat dit jaar alleen nog een halfpension-boeking mogelijk was(beschikbare reizen touroperator!!) in tegenstelling tot logies-ontbijt. Er zijn namelijk een aantal uitstekende restaurants (Japans en Italiaans) waar perfect a la carte (wel tegen betaling natuurlijk) te eten is !!!!

Gereisd Familie in maart 2008

D-reizen

Net als de laatste twee bezoekers ook met hele gezin en en

Steelpan
11-1-2008

Net als de laatste twee bezoekers ook met hele gezin en baby tijdens kerst en oud/nieuw geweest. Hotel prima, wel vreemd dat er soms oranje water uit de kranen komt. De Egyptenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Ze waren helemaal gek van onze dochter van 8 maanden. Nieuwjaarsfeest was geen succes. Eten kan beter voor een 5 sterren hotel. Weinig variatie en er zijn genoeg leuke restaurants in Sharm om in de avond te gaan eten. Kijk uit voor de vloek van de Farao. Geen broodjes kip eten op het strand. Ook de vissen in Sharm zijn erg vriendelijk als je naast ze gaat zwemmen. Echte aanrader is Harry's Pub. Elke avond vollop feest! Voornamelijk de Comedy Night is erg lachen, gieren en brullen!

Gereisd Familie in januari 2008

Met heel het gezin Kerst/Nieuwjaar doorgebracht

Dimph
11-1-2008

Met heel het gezin Kerst/Nieuwjaar doorgebracht. Hotel goed, alleen kamers aan renovatie toe. Avond-buffet wel redelijk uitgebreid, maar steeds hetzelfde. Ligging goed, boulevard is vrij kort. Zeer vriendelijk personeel in Marriott Beach. Jammer van verplichte oudjaarsdiner, dat was zwaar waardeloos.

Gereisd Familie in januari 2008
2007

Het hotel is over het algemeen goed, maar geen 5 sterren

M.M. Toes
23-8-2007

Het hotel is over het algemeen goed, maar geen 5 sterren waard.

De kamers zijn weliswaar ruim, maar vrij sober. Deuren en kasten van waaibomenhout. Koelkastje niet schoon. Douchegedeelte is in 14 dagen niet schoongemaakt (badkamer wel), terrasmeubilair ook niet.

Het eten is redelijk, weinig gevarieerd.

Personeel is erg vriendelijk, maar zegt soms dingen toe die niet nagekomen worden.

Gereisd Familie in augustus 2007

2006

Hotel heeft prima ligging en goede facilitieten

Tamara Pittoors
5-10-2006

Hotel heeft prima ligging en goede facilitieten. Zowel het strand als het zwembad zien er prima uit en zijn zeer verzorgd. Het hotel is wat ouder en kan wel een verfje gebruiken om een betere uitstraling te krijgen. Personeel is vriendelijk. Het eten vonden we magertjes. Het buffet s'avonds is niet uitgebreid en veel hetzelfde.

Gereisd Familie in september 2006

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)