Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

2.1Onvoldoende

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

2.1Onvoldoende

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach) voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• 7Rob en Tineke P09-02-2012

Goed hotel, maar niet meer dan dat.

Wij verbleven een week in het beachgedeelte. De zeezichtkamer was goed met een klein balcon. De kamer werd prima schoongehouden. Nette badkamer, maar je moet wel douchen in het bad. Het buffet in het montaingedeelte aan de overkant van de weg is rommelig en je drankjes zijn verdwenen als je naar het buffet loopt. Het italiaanse restaurant is goed en het personeel is over het algemeen aardig. Helaas werd het hoofdgerecht al geserveerd terwijl het voorgerecht nog lang niet op was. Wel excuseerde de chef zich hiervoor. Het ontbijtbuffet is goed. Helaas was er voor het Japanse restaurant weinig belangstelling; dit is wat ongezellig, maar het eten is prima. Op het strand voldoende ligbedden, wel komen er veel landende vliegtuigen over. Het beachgedeelte ligt aan een leuke wandelboulevard. Dit is vooral 's avonds gezellig om wat te lopen. Zwembad in het montaingedeelte is verwarmd in tegenstelling tot de beachkant.

• 7Rob25-12-2010

Prima

We zijn een week geweest in het Beach resort. Wat ons betreft een prima keus. Jammer dat het diner buffet in het mountain gedeelte was. Het was daar erg lawaaiig en er werd je weinig tijd gegeven om te eten. Alles snel, snel. De restaurants in het beach gedeelte waren prima. Het personeel is vriendelijk, dat hebben we wel eens anders gezien in Egypte. Het hotel ligt net buiten het erg drukke gedeelte. 'sAvonds is het wel leuk om via het boulevardje te lopen naar het uitgaansgebied. Voor mensen die slecht slecht ter been zijn of geen trap kunnen lopen is hotel niet aan te raden. Veel trapjes op en af. Of je moet om een begane grond kamer vragen.

• 8Hink29-06-2010

Voor de 7e keer met veel plezier bezocht.

De laatste 3 jaar merken we wel dat men meer variatie aanbrengt in het eten. Dit is overigens van uitstekende kwaliteit maar wel voornamelijk gericht op de Italianen. De kamers zijn prettig met goede airco. Hoewel de kamers er goed uitzien is het wel tijd om e.e.a weer wat op te knappen. Hier is men dan ook de laatste twee jaar mee bezig. Als bezoeker van het hotel ondervind je hiervan geen last. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het zwembad is perfect. Je krijgt een handdoek en die wordt netjes voor je op je bedje gelegd. Nu het niet druk was maakte ze van een extra handdoek een rol als kussen onder je hoofd.

• 9fam. Knoppert18-03-2010

een heerlijk hotel op een super lokatie !

Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad, Het eten in het hotel was goed en op het strand bij de beachbar zelfs heel goed. Het personeel was super vriendelijk en hulpvaardig. De ligging is perfect, op loopafsland naar uitgaansgebied Naama bay. Wij sliepen in het beach gedeelte. Enig nadeeltje was, dat iedere avond rond 18.00 uur iemand met een soort verstuiver. buiten tegen vliegen kwam foggen. Dit maakte herrie en stonk even. Verder was alles okee

• 8leonie01-03-2010

Goed hotel met heel vriendelijk personeel

Goed hotel op perfecte lokatie. heel vriendelijk personeel, alles is goed schoon en verzorgd.

• 0Hink21-02-2010

Een heerlijk Hotel.

Een fijn hotel waar we in april voor de 8e keer heengaan. Mooie, schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Goed, redelijk gevarieerd eten, maar na een paar dagen wil je toch ook wel een paar maal wat anders. Hotel ligt op loop afstand van het centrum. Marriot Mountain is precies het zelfde als Marriot Beach alleen een stuk goedkoper omdat het aan de andere kant van de weg ligt. Loopafstand naar het prive strand is +/- 200 m. Hier krijg je gratis een handoek voor die dag en als ze tijd hebben maken ze je ligbed nog op ook. Wij gaan er voor de 8e keer heen omdat we in de rode zee gaan duiken. We duiken altijd met Emperor Divers. Een uistekende duikschool. De duik naar de S.S.Thristlegorm is een aanrader. zie ook de video.

• 7Verhagen17-10-2009

Prima hotel eten een ramp

Wij zijn in Mountain geweest er is ook het See gedeelte wat dichter bij zee ligt . Prima gelegen hotel lekker rustig eten in de ongezellige eetzaal het grote minpunt. Wij zijn elke avond aan de promenade wezen eten in een gezellg restaurant het wordt dan wel duurder maar wel veel leuker. Ligt aan de leuke promenade waar ook het strand van marriott aan is wat groot is met goede ligbedden met mooi rif met mooie vissen. Adrie Jaap

• 8Gary & Sylvia13-09-2009

Erg goed Hotel

Marriott Hotel * in Sharm el Sheik bestaat uit 2 delen t.w. Sea View en Mountain View. Sea View ligt aan het privé strand met tussen het complex en het strand een kleine/smalle boulevard die helemaal naar het centrum van Naa'am bay gaat (ca. 15 min. lopen). Om in Mountain View te komen moet je een (vooral 's avonds) drukke weg oversteken. Mountain View heeft 2 soorten kamers, de "standaard" (geen uitzicht op zwembad, hier zitten de Oostblokkers) en "normaal" (wel uitzicht op zwembad). Beide complexen hebben een zwembad. Mountain is lekker rustig, Sea is drukker/meer kinderen. Beiden kunnen gebruik maken van elkaars faciliteiten. Het eten (half pension) is goed en gevarieerd en in buffet vorm. Service, personeel, etc. zeer goed en zeer vriendelijk. Sommige kamers hebben i.p.v. een 2-pers.ben twee king size bedden (wij dus, echt super).

• 7W&E29-03-2009

Neem niet dit hotel

Net terug van Egypte Met het inschecken moet je de tijd nemen we hebben bijna 2 uur op een kamer moeten wachten! We waren er om 16.30 uur en onze kamer was niet klaar. Kamers zijn mooi en ruim zoals op de foto's in brochure. Het eten is koud of lauw. Hierover geklaagd en ge laatste dag was her eten warmer. De koks doen hun best het ziet er lekker en verzorgt uit maar de temperatuur is beneden de maat. Elke dag een ander thema maar veel pasta en rijst. Friet moet je om vragen zit niet bij het buffet. Obers waren niet erg vriendelijk en lopen naast elkaar af. Geef mij voortaan maar een ander hotel beslist geen 5 sterren. Marriott je moet nog veel leren.

• 7Yvonne 12-03-2009

Goed hotel

Goed hotel op het eten na. Ver onder de maat voor een 5 sterren hotel, alleen 3 dagen Diner Buffet in Marriott Beach, de rest 4 dagen dus, in Marriott Mountain aan de overkant van de weg, allemaal zeker geen 5 sterren waard. Opvallend veel russen én italianen in Mountain, en die liggen ook allemaal op het strand, waar de bedden erg vroeg bezet zijn op het strand, maar het is gelukkig een groot strand. Animatie voor russen en italianen, die zijn duidelijk in de meerderheid. Redelijk goede ligging als je naar Naáma Bay wilt lopen over de boulevard, ongeveer 15-20 min. De king-size bedden verdienen wel een pluim, heerlijk met lekker veel kussens. Verder lekker gegeten bij de Japanner in het hotel en in Naáma Bay, we zijn maar 3 x bij het buffet geweest, geen topper. Zwembad ijs en ijskoud, jammer, wel erg groot en mooi. Algemene indruk hotel wel goed maar een beetje saai.

1 tip over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Elke, 23-01-2012

Als je gaat duiken kan ik Oonas Dive Club aanbevelen. Op de boulevard linksaf en na 200-300 mtr ben je er!

0 vragen over Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV