Aparthotel Marriott Beach Resort

1 review over Aparthotel Marriott Beach Resort in het Nederlands

Een heerlijk hotel

Hink
11-6-2011

Marriott in Sharm El Sheikh hebben we nu voor de 8e keer met veel plezier bezocht.

We hebben nu voor de 1e keer in Marriott Beach gezeten omdat mountain was gesloten. Mountain ging op 8-6-2011 weer open. Het was nu erg rustig vanwege de revolutie in Januari. In Sharm el Sheikh is daar verder niets van te merken. Wij kiezen altijd voor Mountain omdat dit in het algemeen +/- € 150,00 p/p goedkoper is. Verder is alles het zelfde je moet alleen iets verder lopen naar het strand. Men heeft nu ook zg. thema diners bv. Oosters,Italiaans, Vis etc. Het eten is prima en er is voldoende keus. Mooie lichte kamers met klein balkon. Zeer vriendelijk en service gericht personeel. Het mag de gast aan niets ontbreken. Gratis internet bij de Backery. Internet op de kamer kost +/- € 4,50 voor een half huur tot een maximum van +/ € 15,00 per dag. Het Hotel ligt op loop afstand van het centrum! Veel goedkopere hotels zijn ook uitstekend maar liggen vaak kilometers van het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marriott Beach Resort in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marriott Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.