Hotel aan zeeWeer vandaag39°26°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Jolie Ville Resort & Casino voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in het Nederlands

de moeite waard

bart
30-7-2008

echt een gezellige tijd gehad echte de moeite waard om te gaan aan het centrum vriendelijk personeel staat altijd klaar om te helpen mooie en verzorgde kamers

Gereisd Met partner in juli 2008

Voor ons was het een prachtig hotel, nette schone kamers,goed buffet en lekker strand. Wij kwamen 's avonds om 22.15 aan om te eten en het buffet stond klaar alsof wij de eerste waren die kwamen eten. Personeel was vriendelijk ook al gaf je geen fooi. Maar in Egypte is dit normaal dat je dit geeft. Wij zijn al vele malen in Egypte geweest de mannen worden steeds vriendelijker tegen de vrouwen. Dit gaat vooruit, de jongere generatie is vriendelijk. Wij gaan hier weer terug naar toe in Sept. Dit hotel is zeker zijn sterren waard goede kwaliteit en service. Ik raad het iedereen aan.

Gereisd Met partner in juni 2008

Wat is dit een fantastisch hotel! Van eerdere negatieve is

Ruud en Inge Jos en Lida
19-4-2008

Wat is dit een fantastisch hotel! Van eerdere negatieve uitspraken snappen wij niets. Wij konden geen enkel min puntje ontdekken. Het is een prachtig park met groen en bloemen en word perfect onderhouden. Het eten was echt heerlijk, zo hebben wij niet vaak meegemaakt, en we hebben al veel gereisd. Het personeel is super vriendelijk en de kamers heel mooi en schoon. Wij hadden zelfs twee balkons. De snorkeltrip is echt aan te bevelen, dat was een geweldige dag. Wij komen hier zeker nog eens terug, als t kon morgen!

Gereisd Met vrienden in april 2008

D-reizen

Begin april voor de 2e keer in dit hotel geweest. Vorig jaar viel het onder het Mövenpick concern, nu onder het Maritim. Dit jaar was het zeker niet slechter, het meeste personeel is overgenomen en de service was zeker zo goed. De eerdere negatieve reacties snappen wij niet. De reactie dat de winkeliers vervelend zijn slaat natuurlijk niet op de kwaliteiten van het hotel en is dus hier niet relevant. Dit hoort bij de cultuur van het land, evenals het charmante gedrag van het personeel, als je hier niet van houdt moet je niet naar Egypte gaan. Wij zaten in de sportarea aan de overkant van de straat. Een heel rustig gedeelte met dezelfde kwaliteit kamers, je moet alleen iets verder lopen naar het strand/restaurant. Dit is heel goed te doen. Toen wij er verbleven waren er weinig russen in het hotel, veelal engelsen. De boulevard die voor het hotel langsloopt is 's avonds erg gezellig.

Gereisd Met vrienden in april 2008

ook wij zijn met ons gezin hier geweest afgelopen maand en zijn absoluut niet tevreden . we begrijpen de kritiek van anderen. zeer vrouw-onvriendelijk, hitsige mannen , dus bewaak je vrouw en/of dochters en erg veel russen in hotel. personeel is alleen vriendelijk als men fooi krijgt / geef dat dan ook ruimschoots , dan ben je van het gezeik af.we hadden een dik pak met 10 pond biljetten om steeds uit te delen , maar daar word je wel goed ziek van . park is aardig , maar zeker zijn sterren niet waard , we hebben al heel veel gereist maar dit viel echt bijzonder tegen ! voor ons gezin absoluut geen egypte meer. en voor hetzelfde geld ga je net zo makkelijk naar het caribisch gebied . we wilde eens wat anders deze keer en dat is dom geweest dus eens maar nooit meer.

Gereisd Familie in Thu Apr 03 2008 13:00:43 GMT+0000 (UTC)

Het was weer geweldig, vriendelijk personeel, een fantastisch ontbijt met veel aandacht voor de gasten. De ligging van het hotel is prachtig en de housekeeping service zeer attent en verrasten ons geregeld met bloemen en wijn. We komen vast nog eens weer

Gereisd Met partner in februari 2008

wij vonden het gewoon super speciaal voor de kinderen apart gedeelte in het restaurant,ook het zwembad, kinderbad 30graden ideaal voor de kids.heel goed gelegen,vriendelijke mensen.zelfs tweemaal per dag proper handdoeken. en nog een pluspunt geen russen

Gereisd Familie in maart 2008

ja het hotel was toppie; maar als je de goedkopen kamers neemt,dan zit je aan de overkant van de weg. wij zaten pref aria nr.1301 gewldig overal vlakbij.je zit midden in het centrum helemaal te gek.als je problemen heeft me de kamer staan zegelijk voor je klaar.wij waren9februarie daar maar in de avond fris iets warms meenemen overdag ongeveer graden fam.terwijn

Gereisd Met partner in maart 2008

Het is een mooi hotel, enorm proper en ideaal gelegen. Het eten is evenwel verre van "outstanding" zoals hier beweerd wordt. Het zijn weinig gevarieerde buffetten, zoals dit meestal het geval is. Ook de à la carte restaurants zijn niet fantastisch. Je kan beter en goedkoper buiten het hotel eten (bv. Dananeer). Er zijn elke avond thema buffetten maar eigenlijk is het elke avond een beetje hetzelfde. De cocktails in het hotel zijn een ramp en bovendien vrij prijzig, zoals de rest van de drank in het hotel. Waarschijnlijk is Egypte sowieso niet dé bestemming voor culinaire hoogstandjes...

Gereisd Met partner in januari 2008

Hier kerst gevierd in 2007, hotel is nu van de Maritim keten. Ligging fantastisch met mooiste prive-strand van Sharm, en uitgang direct op winkelstraat. Hotel bestaat uit 3 delen, waarvan sports area wat verder weg van zee ligt (15 min). Altijd kunnen karretjes worden besteld om je te halen/brengen. HYeerlijke week gehad, kom hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in januari 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.