Hotel aan zeeWeer vandaag36°25°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Jolie Ville Resort & Casino voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in het Nederlands

Bijv. "Wat een topper"

José
22-4-2009

Wat een Topper zeg. We zijn vannacht thuis gekomen van een geweldige vakantie in dit super hotel.Het hotel heeft een hele mooie tuin en je loopt zo het strand op. Het eten was heerlijk zowel s'morgens en sávonds.Het personeel is heel vriendelijk maar loop je in het stadje zelf dan zijn de mannen soms wel erg vervelend maar dat ligt natuurlijk niet aan het hotel. De kritiek van mensen zoals hiervoor begrijp ik dus niet.

Gereisd met partner in april 2009

absolute aanrader

van erven
8-4-2009

kamers in sports area liggen aan overkant van de weg, is heel goed te doen en liggen erg rustig. Prachtige bloemenzee op het terrein. Kom zeker terug

Gereisd met partner in maart 2009

Heerlijk ontspannen

Daphne
11-3-2009

We zijn net terug van een weekje Egypte en hebben het hier heerlijk gehad. De service was uitstekend en het was er ontzettend schoon. Verder een leuk barretje op het strand. Veel mooie bloemen en planten en allemaal laagbouw. Ondanks dat het een behoorlijk groot complex is, voelde dat niet zo. Wij zaten in het sportgedeelte en dan moet je wel even lopen voordat je bij het ontbijt en het strand bent. Verder was het eten vers en je had veel keuze. Vooral het brood was heerlijk. Na een week hadden we het avondeten wel gezien, al hadden ze wel bijna elke avond iets anders. De winkeltjes en barretjes zitten om de hoek. Kortom, echt een aanrader als je een week wilt ontspannen.

Gereisd met partner in maart 2009

D-reizen

Wij verbleven 12 dagen in dit hotel. De service is prima, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Strand zeer goed verzorgd, gratis ligstoelen en schone badhandoeken. Eten is van zeer goede kwaliteit en elke dag een ander thema. Zowel ontbijt als diner werkelijk prima. Zelden hebben we zo een goed hotel meegemaakt. Gasten waren in de periode dat wij er waren ook gewoon beschaafd, netjes en rustig. Geen luidruchtige muziek zoals we bij sommige andere hotels wel eens hoorden op het strand. Wij zaten in het gedeelte aan de overkant van de weg. Maar dat was helemaal geen probleem. Je moet alleen iets verder lopen naar het strand of restaurant. Wat wij ook prettig vonden is als je op het strand zit, je gewoon even naar het hotel loopt en dan naar de toilet kan. Trouwens alles is zeer netjes en schoon. Ook voor mensen met rolstoelen is het op en top goed geregeld, zelfs een aparte toegang tot het strand apart voor rolstoelgebruikers. Verder loop je zo naar het uitgaanscentrum. Echt top!

Gereisd met partner in januari 2009

Rust, zon en perfect eten

Jan
4-1-2009

Ook het 2e jaar in dit hotel in december was meer dan fantastisch. Eten is elke keer weer een verrassing, het privé-strand is het beste van Sharm. Hulde en tot volgend jaar!

Gereisd met partner in december 2008
2008

Goed gelegen prima hotel

Peter
25-11-2008

Hotel met een goede ligging in het centrum van Naama Bay. Twee zwembaden waarvan 1 op het hoofd terrein en 1 bij de sports area. Groot prive strand alleen voor gasten van het hotel. Duikschool direct op het strand. Goed buffet restaurant met 6 keer per week een ander thema. Verder nog twee andere restaurants waarvan 1 met animatie en de ander regelmatig met (live) muziek (fluitist o.i.d.) Kortom goed toeven. Hotel meerdere malen bezocht en boet aan kwaliteit niet in. 5 *

Gereisd met partner in november 2008

Prachtig. Maar luidruchtig.

LC (Antwerpen)
16-11-2008

We gingen hier naartoe in de herstvakantie van 2008. Op het hotel zelf valt niets aan te merken. Qua buffet heb ik zelden zoveel variatie gezien: een topper. Ook de service is excellent: we meldden een kapotte kraan in de badkamer en dat werd de dag zelf nog verholpen.

Groot minpunt: het voortdurend laag overvliegen van vliegtuigen! Storend, zowel overdag als 's nachts. Enkel daarom komen wij NIET meer terug naar dit nochtans excellente hotel.

Gereisd met partner in november 2008

Top hotel op top locatie

Jo Jongen
22-10-2008

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest. Een geweldig hotel, dat heel veel rust uitstraalt. Heel ruim en erg netjes. De kamers waren prima en zeer schoon. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtig strand met veel ruimte. Het eten was elke avond een belevenis. Afwisselend, veel keuze en van een uitstekende kwaliteit. Onze kamers lagen in de Sports Area, aan de overkant van de weg. Wel een stukje lopen, maar dat was absoluut geen bezwaar. Er reden trouwens genoeg golfcars, als je geen zin had om te lopen. Vroeger als Mövenpick-hotel was het al uitstekend, nu onder de Maritim vlag is het TOP! Komen hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2008

Perfect hotel op een prima locatie

Fred Broere
5-10-2008

Ik ben eind september begin oktober in Jolie Ville geweest en het is het beste hotel dat ik in Sharm el Sheikh heb gehad. Je hebt er een mooi groot privéstrand met een perfecte duikschool (Subex) en je zit vlak bij het uitgaanscentrum van Naama Bay. Het ontbijt en dinner waren heel goed en tussen de middag kon je lekker eten bij verschillende restaurants op het privéstrand.

Gereisd anders in Sun Oct 05 2008 11:51:37 GMT+0000 (UTC)

fantastisch gelegen hotel

Bos
7-9-2008

Hotel is direct gelegen aan een privé strand, wat gelijdelijk afloopt in zee. Strand zeer schoon en douche aanwezig. Er kan direct worden gesnorkeld. Het eten in het hotel is zeer gevarieerd en van een zeer goed niveau. Wij hadden geboekt op basis van halfpension en hadden daar zeker geen spijt van. Je bent echt een gast en wordt op je wenken bedient. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden (maar dit is persoonlijk - in dit geval een wat harde matras) Vanuit het hotel loop je zo de winkelstraat in waar het 's avonds gezellig druk is met terrasjes etc. In je hotelkamer totaal geen geluidsoverlast. Dit hotel staat garant voor een relaxed verblijf. Het is leuk om een dagtocht te maken met het zeilschip en te snorkelen bij Ras Mohammed en je ziet daar een fantastische onderwater wereld. TIP: een kamer bij de poolarea is aan te raden, want dan zit je overal zeer dichtbij!

Gereisd met partner in september 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.