Hotel aan zeeWeer vandaag36°25°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Jolie Ville Resort & Casino voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in het Nederlands

Super en Fantastisch hotel

MichelNl
8-12-2010

Net teruggekomen van een weekje in dit hotel, echt grandioos!! I.v.m. verjaardag van mijn moeder een upgrade gekregen naar de kamers vlakbij de receptie i.p.v. sport area waar de standaardkamers liggen. Het hotel is groot, omdat het nog doorloopt aan de andere kant van de weg, maar je kan gewoon de receptie bellen om met een golfkarretje vervoerd te worden naar het restaurant voor je ontbijt 's ochtends, dit is namelijk helemaal vooraan bij het strand. De ligging is super, hartje Naama Bay, service 100% vriendelijk, beleefd, profesioneel! Ontbijt is ook super, veel keuze, en de sapjes zijn lekker, niet van dat waterige spul. Kamers zijn superschoon, alles rook fris, goed onderhouden. Faciliteiten zijn uitstekend, een super goede fitnessruimte, alles wat je nodig hebt, sauna, steambad, kapper, excursie center, kindvriendelijk en het zwembad was het beste want het water was verwarmd, TOP! Voor 327 euro pp vanaf Dusseldorf inclusief hotel, alles zelf geregeld ipv dure touroperatorreisjes.

Gereisd met vrienden in november 2010

heel mooi hotel

huub van leeuwen
5-11-2010

wij zijn hier in augustus geweest en gaan eind november weer terug omdat het ons super goed was bevallen top hotel

Gereisd met partner in augustus 2010

zijn al 5 maal geweest

Gysemans
5-4-2010

Wij vinden dit een fantastisch hotel, zijn al 5 x geweest. Ligging is geweldig, mooi strand en geen last van vliegtuigen. Eten heel lekker. Vlak bij cetrum. Spijtig kunnen we niet meer gaan want het staat in geen enkele brochure meer in Belgie.

Jos en Hilde

Gereisd met partner in februari 2009

fantastisch

damen
4-4-2010

Maritim jolie ville resort is echt super!! We zijn hier 16 maart 1 week geweest en alleen maar genoten Het eten is echt uitmuntend,iedere morgen alle soorten vers gebakken brood,verse sappen,eitjes bakken,pannekoekjes bakken etc, en dat allles waar je bij staat. s'avonds diner is perfekt,iedere dag andere thema's.Dan italiaans ,grieks ,Thais,Geweldig!!! Schalen half leeg;gelijk weer volle voor in de plaats,tot einde dinertijden. Het enige punt waar je op moet letten als je niet van drukte en herrie houdt is dat als je een kamer in Palmarea boekt je niet aan de kant van de uitgaansstraat ligt

Gereisd met partner in maart 2010

Goed gelegen, prachtige tuinen

Gert-Jan
3-4-2010

Heel mooi hotel. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijtbuffert zeer uitgebreid (met zelfs lekker (volkoren)brood) en goed. Sports area waar ik zat is inderdaad ver van strand en restaurants, maar de golfkarretjes op oproep brengen je er snel naar toe. In sports area ook minder vliegtuiglawaai en minder discogeluid. Daarentegen weer wel dichter bij neppalm vanwaaruit oproep tot gebed gedaan werd. Zorg terplekke voor veel briefjes van 5 pound om te tippen. Voor ons is het 66 eurocent voor hun een kapitaal. Tips: boodschappen doen in de supermarkt onder de MacDonals - eerlijke prijzen groot assortiment.

Gereisd met partner in Sat Apr 03 2010 17:07:37 GMT+0000 (UTC)

Super hotel !!

Tom
20-2-2010

Wat vreemd dat er weinig NL touroperators dit hotel aanbieden. Dit is een super hotel wat kort bij allerlei avondvermaak gelegen is. Je zit aan de boulevard naar naama Bay en aan de andere kant op enkele resorts. Bediening is zoals al eerder opgemerkt zeer correct en behulpzaam. Het eten is heel goed en voldoende variatie. Formule is Halfpension Het is dus geen all-inclusief wat betekent dat je overdag even een hapje en drankje moet kopen. Dat kan bij de pool of bij het Privéstrand. Prijs voor drinken is vergelijkbaar met NL alleen wijn is een stuk duurder. Huisrif voor de deur voor de snorkelaars. Prima mix van bezoekers. Bezocht 12 tot 19 februari.

Gereisd met partner in Sat Feb 20 2010 16:04:30 GMT+0000 (UTC)

Top Hotel

Ina
6-12-2009

Ik ben nu drie keer in dit resort geweest en zal er zeker weer naar toe gaan. Kom je voor de tweede keer of vaker dan krijg je op je kamer vers fruit en een fles rode wijn. Personeel zeer vriendelijk en zeer correct. Eten bijzonder goed. De locatie is super, midden in Naama bay. Ik hoop dat dit resort zeker in de brochure van touroperator zal blijven zodat ik in September weer kan gaan boeken.

Gereisd alleenreizend in Sun Dec 06 2009 19:44:32 GMT+0000 (UTC)

aanrader

Esther de Rooij
1-12-2009

PArk is heel netjes, zeer goed onderhouden. Kamers zijn groot en schoon, iedere dag schone handdoeken. Je krijgt handdoeken bij het zwembad en strand. Personeel is vriendelijk. Het eten is er heerlijk, iedere dag een ander thema. Ligging is geweldig, als je aan de overkant van de straat zit dan rijden er karretjes die je ophalen of wegbrengen. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2009

Geweldig!

ramona
27-8-2009

Wij zijn er 6 dagen geweest en het hotel is echt een aanrader. De kamers worden erg goed schoongemaakt en de airco is niet centraal dus zelf te regelen. het ontbijt is echt super, voor ieder wat wils, verse sapjes en steeds wordt alles aangevuld. Prive strand is geweldig, ook zwembad is perfect. Schone handdoeken en ligstoelen en perfecte bediening, ook het Movenpick ijs is er heerlijk!! In een woord:"geweldig"

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Waar je als klant nog gast bent

M&M
10-6-2009

Zelden in Egypte zo een goed hotel meegemaakt. Vriendelijk, maar niet opdringerig personeel. Zéér schoon. Eten veel keus en elke avond een thema. Toen wij er waren zelfs een keer Duits (zuurkool met worst en appelstrudel na). Voldoende bedjes. Nagenoeg GEEN Russen!!althans niet opgemerkt. Minpuntje is wel dat het erg groot is en je goed moet opletten welke deel je boekt in hotel, anders best ver lopen. Er rijd wel een mini shuttle (golfkar) om je te brengen/halen op terrein. Vliegtuigen hoor je inderdaad maar dat geldt voor heel Naama bay.

Gereisd met partner in Wed Jun 10 2009 14:30:45 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.