Hotel aan zeeWeer vandaag42°29°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Jolie Ville Resort & Casino voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in het Nederlands

niet meer

Mw Jansen
12-5-2018

We hadden een kamer in de sport area geboekt. Deze area is zeer slecht onderhouden en het is ca 1km lopen naar de palm area. Tevens moet je een 4baans autoweg overstek. Dat viel erg tegen. Het palm area ligt bij het strand en is prachtig. Helaas waren alle reviews van 2012!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Een aanrader

hans
12-12-2012

Dit hotel is een aanrader. Aan het prive strand met goede bedden en rieten parasols. Het eten is voortreffelijk. Iedere dag een ander land thema. De kamers worden iedere dag zeer goed schoongemaakt en iedere dag schone lakens en handdoeken.Zeer vriendelijk pesoneel.Niets is ze teveel.

Gereisd Met partner in Mon Dec 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, midden in het centrum

Niels Steenbergen
26-5-2012

Afgelopen week hier geweest. Is een prima hotel, ligt midden in het centrum van Namaa Bay. Ontbijt was voor Egyptische begrippen goed, kamers zijn prima en ligging is tov het centrum perfect.

Hotel bestaat uit drie delen: Sports Area (ongeveer 800 meter lopen naar strand en ontbijtzaal, geen geluidsoverlast!)

Preferred Area (is vrij uitgestrekt en is eigenlijk in het midden van het complex, dus het meest gunstig om te zitten. Echter kan je ook hier met je kamer tegen het centrum aanzitten dus kan je geluidsoverlast hebben)

Palm Area (is een vleugel van Preferred Area, ligt dichterbij restaurant en ontbijtzaal dan Sportsarea, maar hier kan je wel last ondervinden van geluidsoverlast van het centrum)

Meeste reisorganisaties bieden sportsarea aan, is een stuk meer lopen maar verder precies hetzelfde en minder overlast. Indien noodzakelijk kan je daar ter plekken je kamer upgraden naar preferred area.

Personeel, is uiterst vriendelijk, prijs/kwaliteit is prima.

Gereisd Met partner in mei 2012

perfecte ligging

Jan & Hanny
28-1-2012

Hotel maritime jolie ville, ligt perfect tegen het centrum van uitgaansgebied van naama bay. de leukste plaats bij sharm el sheik. het is een groot hotel, rekening houden met langere wandeling naar het strand of ontbijtzaal. Zeer vriendelijk personeel. opvallend is dat je overal alleen maar egyptische mannen ziet zowel binnen als buiten dit hotel de vrouwen zitten thuis elders in egypte. Tip regel taxi via portier vasn dit hotel, zij spreken een goede prijs af met taxi chauffeur. Eten overal lekker buiten het hotel. Goed vers en lekker klaargemaakt. Je mist het all-inclusive echt niet. In januari hadden wiuj nu al verschillende dagen tussen de 20 en 25 graden celsius. Prima strandweer. Als wilt gaan golfen dan dit hotel boeken en bij het andere resort ruim 6 kilometer buiten dit stadje, midden in niks, gaan golfen. Je kunt dan toch gebruik maken van dezelfde korting (€ 85,= p.p. incl buggy anders € 130 zonder buggy) en je zit in het uitgaansgedeelte.

Gereisd Met partner in Fri Jan 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel!

zustertessa
2-10-2011

Wij zijn net terug. Het hotel is erg gastvrij! Iedereen is erg vriendelijk, ze lopen zelfs met je mee als je de straat moet oversteken. Wij hadden alleen logies en ontbijt. Dit beviel goed. We zijn elke avond wezen uit eten in Na'ama bay (loopafstand). Er zijn veel verschillende restaurantjes. Op veel plaatsen kun je ook lekker zitten met een drankje. We hadden een snorkelset meegenomen. Die hebben we elke dag gebruikt. Op aanraden van de reisleider ter plaatse zijn we naar de Old Market gegaan in Sharm el Sheikh zelf. Hier zou je meer winkels hebben en beter kunnen afdingen. Voor 30 egyptische pond zijn we daar heen gegaan met de taxi. Het is echter niet bevallen, ze proberen je elke winkel in te dwingen, en bij alles wat we deden hadden we het gevoel (terecht) dat ons geld afgetroggeld werd. Met als hoofdprijs 2 alc. vrije biertjes. Totaal rekening 86 pond! Betaald met 200 pond, en we kregen 100 pond terug. Snel weer terug dus! Verder echt een super hotel en super plaats! Aanrader.

Gereisd Met partner in september 2011

geweldig mooi, gastvrij en heerlijk hotel

megan van leeuwen
25-7-2011

juli 2011 zomervakantie gehouden samen met mijn vriend. We hebben een geweldige vakantie gehad en echt genoten. Het hotel is zeer gastvrij en de mensen erg vriendelijk, iedereen is klantgericht. Ook de mensen in sharm el sheikh zijn erg vriendelijk. dit hotel is een erg goede keus voor een verblijf in sharm el sheikh mooie kamers, ruim, netjes en schoon. iedere dag wordt schoongemaakt en bedden en handdoeken verschoont. Het strand is fijn, voor de deur koraal. mooi om te snorkelen. je kunt zowel bij het stand als het zwembad strandhanddoeken halen met je handdoekkaartjes. het zwembad is iets verouderd, maar nog prima in orde. Wij hebben twee tripjes gemaakt. snorkelen; was leuk fijn boottripje lekker eten en mooie snorkelplekken. Ook hebben we de mozesberg beklommen. Mooie trip maar wel heel zwaar. Alles goed geregeld verder vanuit het toeristenbureau aan de overkant van de straat. Kortom wij hebben echt genoten! en qua prijs kwalitieit vonden wij het een perfect hotel. aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

Prachtig hotel!!

Santousha
14-3-2011

Mijn vriend en ik zijn vorig jaar (aug 2010) geweest. Het is een prachtig hotel met een grote mooie goed verzorgde tuin. Als je buiten het hotel kwam, was je al in de winkelstraten met gezellige restaurants. Er was ook een Mc donald's en Starbucks vlakbij te vinden. Het zwembad was ook mooi en erg ruim! Wij bleven in palm area en konden steeds met een golfcar naar het zwembad of restaurant worden gebracht. Het prive strand was erg mooi. Je kreeg gratis badlakens en er waren altijd wel voldoende ligbedden vrij. De kamer was ook goed verzorgd en werd iedere dag keurig schoongemaakt. Doordat we zo tevreden waren, gaven we de schoonmaker iedere dag tip. Dit werd ook zeer gewaardeerd. Alleen aan de badkuip zou iets gedaan kunnen worden. Het rook niet altijd fris. Ik denk dat dit door de afvoer kwam. We hebben er ook niet in gelegen. Dit was het enige minpuntje. Voor de rest was het een prima hotel!!!

Gereisd Met partner in augustus 2010

topper

ton
10-3-2011

perfekt hotel gelukkig gèèn all.incl. dat komt er ook niet ook volgens de manager. we gaan nu voor de 6e keer. top.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, kamers wat gedateerd

Janus
1-1-2011

Fantastische ligging aan de boulevard en aan het strand. Altijd plek op het mooiste strand van Sharm. Kamers inmiddels (3e keer dat we er waren) wat gedateerd, vooral de badkamer mag wel wat moderner. Verder een heerlijk zonnig balkon en vriendelijk personeel. De buffetten maken een weekje relaxen helemaal af. Hulde en op naar volgend jaar!

Gereisd Met partner in december 2010

Prachtig resort.

jacq_vermaat
24-12-2010

Super schoon. Super vriendelijk personeel, van tuinman tot manager. Goede keuken met goed gevulde bufetten. Warm zwembad. Alles is geplaveid. Goed onderhouden mooie tuinen en fonteinpartijen. Drankjes zijn duur. In Palm area zit je vlak tegen het uitgaansgebied aan. Lawaai tot diep in de nacht. Overboeking naar een andere kamer in een rustig gedeelte van het resort (preferred area) tegen bijbetaling van 20 euro per kamer per nacht was geen enkel probleem. (geregeld door gastvrouw Ursina). Deze kamer was ook mooier en groter. Hou je van een druk uitgaanscentrum, dan is dit een prima lokatie. Je loopt het hotel uit en meteen ben je er al. Hou er rekening mee dat je tot vervelens toe om de 5 meter wordt aangeklampt en gelokt door proppers.

Gereisd Met partner in Tue Nov 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.