Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Niels Steenbergen

Goed hotel, midden in het centrum

Niels Steenbergen
26-5-2012

Afgelopen week hier geweest. Is een prima hotel, ligt midden in het centrum van Namaa Bay. Ontbijt was voor Egyptische begrippen goed, kamers zijn prima en ligging is tov het centrum perfect.

Hotel bestaat uit drie delen: Sports Area (ongeveer 800 meter lopen naar strand en ontbijtzaal, geen geluidsoverlast!)

Preferred Area (is vrij uitgestrekt en is eigenlijk in het midden van het complex, dus het meest gunstig om te zitten. Echter kan je ook hier met je kamer tegen het centrum aanzitten dus kan je geluidsoverlast hebben)

Palm Area (is een vleugel van Preferred Area, ligt dichterbij restaurant en ontbijtzaal dan Sportsarea, maar hier kan je wel last ondervinden van geluidsoverlast van het centrum)

Meeste reisorganisaties bieden sportsarea aan, is een stuk meer lopen maar verder precies hetzelfde en minder overlast. Indien noodzakelijk kan je daar ter plekken je kamer upgraden naar preferred area.

Personeel, is uiterst vriendelijk, prijs/kwaliteit is prima.

Gereisd met partner in mei 2012