Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino ****

Review geschreven door zustertessa

Geweldig hotel!

zustertessa
2-10-2011

Wij zijn net terug. Het hotel is erg gastvrij! Iedereen is erg vriendelijk, ze lopen zelfs met je mee als je de straat moet oversteken. Wij hadden alleen logies en ontbijt. Dit beviel goed. We zijn elke avond wezen uit eten in Na'ama bay (loopafstand). Er zijn veel verschillende restaurantjes. Op veel plaatsen kun je ook lekker zitten met een drankje. We hadden een snorkelset meegenomen. Die hebben we elke dag gebruikt. Op aanraden van de reisleider ter plaatse zijn we naar de Old Market gegaan in Sharm el Sheikh zelf. Hier zou je meer winkels hebben en beter kunnen afdingen. Voor 30 egyptische pond zijn we daar heen gegaan met de taxi. Het is echter niet bevallen, ze proberen je elke winkel in te dwingen, en bij alles wat we deden hadden we het gevoel (terecht) dat ons geld afgetroggeld werd. Met als hoofdprijs 2 alc. vrije biertjes. Totaal rekening 86 pond! Betaald met 200 pond, en we kregen 100 pond terug. Snel weer terug dus! Verder echt een super hotel en super plaats! Aanrader.

Gereisd met partner in september 2011