Hotel Maritim Jolie Ville Resort & Casino ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door megan van leeuwen

geweldig mooi, gastvrij en heerlijk hotel

megan van leeuwen
25-7-2011

juli 2011 zomervakantie gehouden samen met mijn vriend. We hebben een geweldige vakantie gehad en echt genoten. Het hotel is zeer gastvrij en de mensen erg vriendelijk, iedereen is klantgericht. Ook de mensen in sharm el sheikh zijn erg vriendelijk. dit hotel is een erg goede keus voor een verblijf in sharm el sheikh mooie kamers, ruim, netjes en schoon. iedere dag wordt schoongemaakt en bedden en handdoeken verschoont. Het strand is fijn, voor de deur koraal. mooi om te snorkelen. je kunt zowel bij het stand als het zwembad strandhanddoeken halen met je handdoekkaartjes. het zwembad is iets verouderd, maar nog prima in orde. Wij hebben twee tripjes gemaakt. snorkelen; was leuk fijn boottripje lekker eten en mooie snorkelplekken. Ook hebben we de mozesberg beklommen. Mooie trip maar wel heel zwaar. Alles goed geregeld verder vanuit het toeristenbureau aan de overkant van de straat. Kortom wij hebben echt genoten! en qua prijs kwalitieit vonden wij het een perfect hotel. aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011