Hotel Lido Sharm

• Sauna
Meer hotelinfo

69 reviews over Hotel Lido Sharm

• 8Frank30-09-2007

Prima hotel. Kleinschalig en rustig gelegen aan het eind van Na'ama Bay. Met name de lounge bar vonden wij erg mooi. Tevens vriendelijk personeel. Dit hotel is een aanrader, dus wij gaan zeker nog eens terug.

• 10Astrid22-08-2007

Het is echt een superhotel, niet teveel russen en lekker kleinschalig.

• 9Rik20-08-2007

HELP!!!

Wat is hier aan de hand????

Vorig jaar zaten wij in dit hotel van 26 december t/m 9 januari, op basis van all inclusive, met z'n 3-tjes, 2 volwassenen en 1 kind. Het is ons zeer goed bevallen, zodat wij bij thuiskomst gelijk een voorboeking hebben gedaan voor december a.s. Deze voorboeking is nu definitief en inmiddels hebben we de totale kosten van Isropa (volgens mij de enige touroperator waar je dit hotel kan boeken)ontvangen. Zeer groot was onze schrik!!!! We moeten nu voor dezelfde reis ruim EURO 700 meer betalen!!!! Het zal duidelijk zijn dat we hierover nog heeeeeeeeeeeel lang zullen moeten nadenken!!!!

Familie

• 8Nicole23-07-2007

Ik heb hier 12 dagen met mijn vriend een supertijd gehad. Het personeel is heel erg vriendelijk en doet zijn best voor je om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. We merkten wel dat ze soms wat sneaky waren met de all-in klanten. De all-in duurt maar tot 's avonds 11 uur, en als ze om kwart voor elf iets wilt bestellen (All-in klanten) moet je wel echt aandringen anders "vergeten" ze je gewoon tot 11 uur en dan moet je betalen. Het is ook echt zo dat ze sneller voor je gaan lopen voor een kleine fooi! De kamer was echt heel mooi en schoon, werd elke dag goed schoongemaakt en handdoekenwissel. Lekker ruim bed! Ook had het hotel een perfecte ligging voor na'ama bay. Met nog geen 5 minuten lopen zat je in het bruisende centrum. Het enige nadeel was dat er in de buurt van het hotel een soort museum zat die "mooie" egyptische muziek speelde.

• 9lisanne aalders18-06-2007

ik heb samen met mijn moeder 12 dagen in dit hotel gezeten, en ik kan niks anders zeggen dat het een SUPER hotel is! het personeel is zo ontzettend vriendelijk, de mensen zijn er heel sociaal en aardig! echt dit hotel is een aanrader! de kamers zijn niet heel erg geluidsdicht, maar veel last ervan hadden we niet. het weer is natuurlijk prachtig, maar met zo'n hotel is het perfect. ook de ligging is mooi, je zit niet midden in het centrum, maar juist achteraf. buiten de drukte. en je kijkt uit over de mooie heldere zee! echt een AANRADER, ik zou er zo weer heen gaan.

• 9henk hoekstra21-05-2007

Periode augustus 2006 te gast geweest. Prima hotel! All-in betekent ook echt all-in. Goed eten en zeer aardig personeel. Een aanrader! Vanaf de steiger en vanaf het strand is er de mogelijkheid meteen in zee te komen. Prachtig snorkelen. Prima vakantie.

• 8Anja en Geert van der Molen11-05-2007

Wij zaten in dit hotel van 13 t/m 20 maart. Prachtig gelegen hotel met mooie kamer, erg leuk personeel en heel goed eten. Veel dingen werden klaargemaakt waar je bij stond. Ik was toevallig jarig in die week en ik werd verrast met een taart met kaarsjes, best leuk.All Inclusive werkt prima daar, alleen als je 's-morgens bij het ontbijt water wilt betaal je voor een klein flesje water en de rest van de dag krijg je literflessen en dat zit bij de prijs in. Dat vonden wij wat vreemd, maar als je slim bent neem je wat je over hebt van een liter bij het eten mee naar je kamer, kun je daarmee weer je mond spoelen na het tanden poetsen, hoef je geen flesjes te kopen.Sommige mensen troffen het die week niet omdat er een filmploeg aan het filmen was en dat gebeurde soms ook 's-nachts en vlak langs en in de buurt van de kamer, wij hadden daar geen last van.Voor wie van bier houdt: Heinekenbier is ook all inclusive, daar moet je gewoon om vragen.

• 8Geertje Stupin15-04-2007

In de paasweek verbleven mijn moeder en ik een weekje in het Iberotel Lido. Een mooi hotel met en perfecte ligging.

Na enige problemen met de aan ons toegewezen kamer (aan de voorzijde- schaduwkant, dus geen spatje zon, recht boven het restaurant waar twee maal daags de barbeque aangaat zodat we de deuren gesloten moesten houden vanwege de walm en stank en recht boven het haventje waarvandaan elke morgen zo'n twintig boten met duikers vertrekken die s'morgens met al om 7 uur met draaiende motors liggen te wachten) na tussenkost van de hostes van Isropa na twee dagen een andere en betere kamer gekregen.

Tijdens het paasweekend werd het hotel bezet door een grote groep Egyptische jongeren. Ondanks het verbod op roken- eten en drinken IN het water van het zwembad/whirlpool trokken zij zich hier niets van aan, met als resultaat EEN grote troep in en om het zewembad.

• 9Fam. Visser25-03-2007

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit hotel. Vooral de ligging vond ik er super, als je zat te eten zag je de vissen zwemmen in de zee. De service was top en erg persoonlijk, je voelt je zeker geen nummer in dit hotel. Ook omdat er maar 63 kamers zijn. En we hadden een erg leuk contact met het personeel, wat erg gezellig was. Eten was prima, enigste nadeel vonden bij dat er heel veel bejaarde waren in die week dat wij er zaten. Een aanrader!

• 9Pedro20-03-2007

Wij zijn hier in de periode 27-2 tot 10-3 /2007 geweest het was in 1 woord geweldig temperatuur perfect 25 tot 30 graden . hotel was prachtig personeel ontzettend vriendelijk ,behulpzaam en zeer galant wij zijn op veel plaatsen geweest ,maar dit hotel was echt een uitzondering zo goed. Het uitzicht vanaf het hotel is 1 van het mooiste van Sharm . Het eten was ook goed ,iedere dag iets anders , en was het niet naar je zin dan was er altijd nog een kok die buiten voor je aan het bakken was. Dus voor ons is de keus heel snel gemaakt , wij zitten volgend jaar maart zeker weer daar . nog 1 klein puntje ik vond het hotel door zijn kleinschaligheid niet zo geschikt voor gezinnen met kinderen . dit was onze mening. groetjes Peter en Marion

6 tips over Hotel Lido Sharm

• legrand_1, 19-11-2012

Als je wat minder goed ter been bent is het hotel geen aanrader.er zijn veel trappen en geen lift.

• Gea en Cor Aardenburg, 27-10-2012

Diner on deck. Genieten bij t kaarslicht van het uitzicht. Camel Roof bar. Hard Rock café

• Gea, 09-05-2013

Wij vinden t leuk om altijd even naar de Camel bar te gaan. Lekker slenteren in de straten. Borrel te halen bij de Bouda club. On deck bij t Lido, sfeer en uitzicht. Zeker t proberen waard.

0 vragen over Hotel Lido Sharm

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald