Hotel Lido Sharm

Meer hotelinfo

69 reviews over Hotel Lido Sharm

• 8Prenses15-11-2008

Charme hotel

Het merendeel van de hotelgasten is Engels(70%), het overige deel bestaat uit nette oudere Finnen, Zwitsers een paar Nederlanders en paar russen.

Eten gevarieerd en het belangrijkste: geen diarree gehad. Buffet is veel op engelsen gericht maar ook verschillende verse broodjes, salades, cornflakes, melk, yoghurt.

Buitengewoon fijne ontvangst receptie. Personeel altijd vriendelijk en open voor opbouwende kritiek en is ambitieus om te verbeteren.

Het hotel heeft wel veel trapjes opstapjes e.d. qua veiligheid geen rekening met kinderen gehouden. Bijvoorbeeld: naast trap hoogteverschil van 1,75 meter. Geen reling.

Na een klacht over de snelheid van het opnemen van bestellen van drankjes, te overdreven vriendelijk.

Je hoort muziek uit centrum nog wel dreunen tot in de late uurtjes.

Goede grote kingsize bedden, wel erg hard.

Animatie kwam pas op laatste dag.

• 8heidi hassing12-10-2008

Een pracht hotel

Een heerlijk hotel, met een geweldige keuken en een super ligging aan de rode zee en erg dichtbij het centrum van Sharm el Sheikh. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Duiken bij Divers Internationals is super geregeld. Al met al een fijne plek om je vakantie te vieren !! Zeker voor herhaling vatbaar. Enne ali van het dolfino restaurant en moustafa van de lounge bar zijn toppers !!

• 8Rik Kragt01-09-2008

een geweldig hotel

super hotel, ligging is top. direct aan de rode zee. personeel is super vriendelijk en de service geweldig. volgende keer naar sharm weer naar lido.

• 9Wendy24-08-2008

Superhotel

Ben al 3x geweest in Lido en bevalt zo goed dat we in November weer gaan. Echt een aanrader door de ligging, gezellig centrum, goed eten en leuk personeel.

• 8Selma Buster30-04-2008

We zijn van 8 t/m 15 april 2008 in dit hotel geweest en het was toppie. Zowel de kamer, het eten en de bediening een groot feest. Het weer was ook goed, kortom een supervakantie.

• 9Geert en Anja van der Molen24-04-2008

Wij zijn gisteren teruggekomen na voor de 2de keer in dit hotel te zijn geweest. We waren er 11 dagen en het was echt weer helemaal top. Op dit hotel valt echt niets aan te merken.Iedereen doet erg zijn best om het iedereen helemaal naar het zin te maken. Goed eten, ontzettend aardig personeel, je moet het alleen niet erg vinden dat er weinig nederlanders zijn.

• 9Ben24-03-2008

Ben hier in maart slechts 3 dagen geweest. Na een 9-daagse woestijntocht door de Sinai, met alle beperkingen, was dit hotel een verademing. Gastvrij, schoon en heerlijk eten. Ik kom er zeker nog een keer terug. Maar dan wat langer.

Alleenreizend

• 9Leo en Marleen10-01-2008

Wij zijn van 27 november tot 18 december in hotel Lido gweest. Voor ons niets dan lof, wij zijn drie weken lang in de watten gelegd. Wij hebben niet een personeelslid kunnen betrappen op een slecht humeuer, de jongens zijn uitermate vriendelijk en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Een absolute aanrader.

• 9Pasz17-11-2007

Perfect hotel. Zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn prima. Met kluis en airco.

Laat wat fooi achter voor de schoonmaker en hij verrast je elke dag met een ander handdoek-kunstwerk.

Wij zaten All-In. Perfect eten. Vers brood bij ontbijt. Bij lunch en avondeten werd sommig eten op verzoek bereid. Een aanrader.

Op strandje moet je wel op tijd zijn, anders worden alle bedden bezet door mensen van een ander appartement. Ook hier geldt. Geef het personeel een leuk fooitje en ze doen alles voor je.

Entertainment in de vorm van Aquagym, volleybal, jeu de boule, snorkelen wordt geregeld door een aardig, maar fanatiek ventje. Erg grappig.

Personeel was zeer meelevend toen mn vriendin 2 dagen ziek was. Werd zelfs mintthee op de kamer gebracht.

In de omgeving van het hotel ligt een duikschool en een 'beachclub'. In het hotel er naast worden 's-avonds wel eens feestjes gegeven en geeft wat geluidsoverlast. Zoals in heel na'ama bay is het de hele dag muziek om je heen.

• 8Linda11-10-2007

Begin oktober zijn we hier 11 dagen geweest. Een heel sfeervol hotel op een toplocatie in Sharm. Goede kamers, maar helaas hele harde bedden. Personeel vriendelijk, maar tijdens de ramadan hebben sommige tegen etenstijd wel wat sjacherijnige buien. Verder een hele leuke tijd gehad! All-Inclusive formule is niet zoals in de Dominicaanse Republiek en soms moet je 'zeuren' voor de inbegrepen cocktails, maar eten en drinken zijn verder goed geregeld. Leuk hotel met over het algemeen vriendelijk personeel!

6 tips over Hotel Lido Sharm

• legrand_1, 19-11-2012

Als je wat minder goed ter been bent is het hotel geen aanrader.er zijn veel trappen en geen lift.

• Gea en Cor Aardenburg, 27-10-2012

Diner on deck. Genieten bij t kaarslicht van het uitzicht. Camel Roof bar. Hard Rock café

• Gea, 09-05-2013

Wij vinden t leuk om altijd even naar de Camel bar te gaan. Lekker slenteren in de straten. Borrel te halen bij de Bouda club. On deck bij t Lido, sfeer en uitzicht. Zeker t proberen waard.

0 vragen over Hotel Lido Sharm

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald