Hotel Lido Sharm

27 reviews over Hotel Lido Sharm in het Nederlands

heerlijk ontspannend

Kirsten
25-3-2009

Erg mooi hotel, voor een weekje ontspanning de ideale plek.Eten was wat eenzijdig maar opzich best lekker. Personeel is top, uitstekende service en staan dag en nacht voor je klaar. Qua ligging zeer centraal en binnen 2 minuten sta je in het bruisende centrum.

Gereisd Anders in Wed Mar 25 2009 16:41:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

ik heb samen met mijn moeder 12 dagen in dit hotel en ik

lisanne aalders
18-6-2007

ik heb samen met mijn moeder 12 dagen in dit hotel gezeten, en ik kan niks anders zeggen dat het een SUPER hotel is! het personeel is zo ontzettend vriendelijk, de mensen zijn er heel sociaal en aardig! echt dit hotel is een aanrader! de kamers zijn niet heel erg geluidsdicht, maar veel last ervan hadden we niet. het weer is natuurlijk prachtig, maar met zo'n hotel is het perfect. ook de ligging is mooi, je zit niet midden in het centrum, maar juist achteraf. buiten de drukte. en je kijkt uit over de mooie heldere zee! echt een AANRADER, ik zou er zo weer heen gaan.

Gereisd Anders in juni 2007

Periode augustus 2006 te gast geweest

henk hoekstra
21-5-2007

Periode augustus 2006 te gast geweest. Prima hotel! All-in betekent ook echt all-in. Goed eten en zeer aardig personeel. Een aanrader! Vanaf de steiger en vanaf het strand is er de mogelijkheid meteen in zee te komen. Prachtig snorkelen. Prima vakantie.

Gereisd Anders in Mon May 21 2007 16:35:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In de paasweek verbleven mijn moeder en ik een weekje in 7

Geertje Stupin
15-4-2007

In de paasweek verbleven mijn moeder en ik een weekje in het Iberotel Lido. Een mooi hotel met en perfecte ligging.

Na enige problemen met de aan ons toegewezen kamer (aan de voorzijde- schaduwkant, dus geen spatje zon, recht boven het restaurant waar twee maal daags de barbeque aangaat zodat we de deuren gesloten moesten houden vanwege de walm en stank en recht boven het haventje waarvandaan elke morgen zo'n twintig boten met duikers vertrekken die s'morgens met al om 7 uur met draaiende motors liggen te wachten) na tussenkost van de hostes van Isropa na twee dagen een andere en betere kamer gekregen.

Tijdens het paasweekend werd het hotel bezet door een grote groep Egyptische jongeren. Ondanks het verbod op roken- eten en drinken IN het water van het zwembad/whirlpool trokken zij zich hier niets van aan, met als resultaat EEN grote troep in en om het zewembad.

Gereisd Anders in april 2007

Heel erg enthousiast over dit hotel

John Reymer
30-1-2007

Heel erg enthousiast over dit hotel. Wij zijn frequente vakantiegangers en hebben zelden een zo goed hotel gehad.

Kleinschalig,gezellig,schoon met een uitstekende service. De consumpties worden zelfs bij je gebracht.

Het eten is uitstekend,de ambiance goed.

Een echte aanrader !

Ik was daar alleen

Wiliam Hotpants
8-1-2007

Ik was daar alleen... moeilijk om in contact te komen, alleen maar stelletjes. Goed bereikbaar, maar alleen mooi als je van duiken houdt.

Wij zijn hier 2 weken met kerst en oud & nieuw geweest

Pat
8-1-2007

Wij zijn hier 2 weken met kerst en oud & nieuw geweest. Echt super hotel, iedereen is heel vriendelijk. Bij het zwembad kwamen ze zelfs na 2 dagen de drank al brengen. Het eten was erg lekker en het uitzicht helemaal top. Kortom wij komen hier zeker terug.

2006

In oktober hier te gast geweest en geweldige tijd gehad

Erik en Erika
1-11-2006

In oktober hier te gast geweest en geweldige tijd gehad. Vriendelijk personeel, mooie kamers, prima eten eigenlijk was alles ok. Gaan zeker weer terug naar Lido. Niets dan lof voor dit oergezellige hotel.

Gereisd Anders in Wed Nov 01 2006 17:31:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voorjaar 2006, mooi hotel in de vorm van een schip

Robert en Karin
12-10-2006

voorjaar 2006, mooi hotel in de vorm van een schip. Op het dak is het zwembad mooi uitzicht! 's avonds heerlijk lounchen met prachtig uitzicht op de baai. Eten was prima en gevarieerd. De kamer was ok. Personeel vriendelijk. Puntje van aandacht: niet geschikt voor kleine kinderen (veel trappen en geen kinder zwembad).

Gereisd Anders in oktober 2006

Prima hotel klasse service ook een hele mooie ligging aan

rita en rene
16-8-2006

Prima hotel klasse service ook een hele mooie ligging aan de baai ,het eten was niet westers wat ook niet hoort toch,we aten 'smorgens bij het ontbijt goed,dan kom je de dag wel door, met 'smiddags een goede lunch,mega vriendelijk personeel goed kunnen snorkelen gewoon een top vakantie,maar pasop met eten en drinken ALLEEN water uit een flesje zelfs met tandenpoetsen

Gereisd Anders in augustus 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido Sharm in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.