Hotel Lido Sharm

Meer hotelinfo

69 reviews over Hotel Lido Sharm

• 10Gea09-05-2013

Super

Heerlijk hotel om tot rust te komen. Geweldige ligging in een baai, vlakbij de haven en het centrum. Dit x een suite. Geweldig wat een uitzicht. T concept all in is een aanrader. De chef kok is super, goede maaltijden nog beter dan voorheen. Staf en management super, je wordt in de watten gelegd. Iedereen wil dat jij geniet van je vakantie. Zulke lieve mensen allemaal. Altijd in voor een leuk en goed gesprek. Bedankt Yasser, Hossam, Mr. Tamar. Hassan voor mijn lekkere espresso en rum cola! Dan al die lieve jongens van t restaurant. Super. Neem ze mee in mn hart. Hotel is geen aanrader voor kinderen, weinig tot niets te doen voor hun. Ze beginnen met de renovatie van de kamers van t hotel. Dat is zeker een pluspunt. Wij komen terug, voor de sfeer, ligging, de mensen en omdat het een top ligging heeft.

• 10jos wessendorp carola otten15-01-2013

heerlijk relex hotel

zeer vriendelijk personeel alles wordt voor je geregeld heb zelf een tia gekregen in hotel en alles werd perfect geregedt voor mijn vriendin tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis na terugkomst een uitstekende verzorging in hotel we gaan weer terug in mei 2013

• 7bart07-01-2013

niet voor iedereen, niet altijd

het hotel beschikt niet over een lift en kent vele trappen en trapjes, daardoor minder geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn. Daarnaast is er alleen een restaurant waar men binnen kan zitten, de bars zijn buiten en de lobby heeft zes zitplaatsen. D.w.z. in de wintermaanden 's avonds koud ( 14 tot 16 graden)

• 9legrand_119-11-2012

service met een hoofd letter

Begin november voor 15 dagen in sharm el sheikh geweest Het hotel was in een woord geweldig ,de service ,het eten,de ligging het was super. Het weer was de eerst 2 dagen wat minder,bewolking en soms wat lichte regen.de temperatuur was erg goed. Een klein min puntje was soms het disco geluid, De 2 thema avonden waren prima verzorgt. De hotel medewerkers stonden altijd voor je klaar en een fooitje valt ook in goede aarde.

• 9C.J. Aardenburg09-05-2012

Klein schalig hotel {72 kamers} Niet echt geschikt voor kinderen. Ook niet voor mensen die moeilijk ter been zijn. Meeste bezoekers zijn stellen. Ligging vlakbij {loopafstand} t centrum Na'ama Bay. Zeer service gericht.

• 0Thomas13-04-2012

Heerlijk om terug te keren

Voor de 3e keer dit jaar weer naar Iberotel. Het was fantastisch. Ter voorbereiding had ik via de algemeen manager van het hotel de prijs afgesproken en bij touroperator de vlucht geboekt. Afgesproken dat ik bij het vliegveld zou worden opgehaal. Prachtig te zien dat de man met een bordje met mijn naam bij de uitgang klaar stond. In de auto, voor een ritje van 20 minuten, twee blikjes fris. Heel attent. De ontvangst in het hotel was ook prachtig, iedereen heette je weer welkom en we werden verschikkelijk verwend. Alles was mogelijk. De kamer houden tot 's avonds half zes "no problem", zitten aan de waterkant op het unieke terras in de zee "no problem" . We hadden echt niets meer te wensen, of toch: free Wi-Fi, maar dat kun je ook voor een (half) uurtje kopen, dus eigenlijk "no problem". Zalig zoals je hier ontvangen en verwend wordt. Natuurlijk gaan we volgend jaar weer terug voor onze bijna traditionele week naar Sharm. En ja, het weer is altijd fantastisch..

• 0Reiziger09-04-2012

Geweldige ligging

Wij hebben een geweldige 2 weken gehad, gemoedelijk hotel. Enig nadeel vonden wij de matrassen die waren erg hard. Wordt hier wat aangedaan dan komen wij zeker terug

• 9simba6404-10-2011

Ontspannen dan ben je daar op het goede adres

Service staat daar op nummer 1. Je voelt je daar thuis. All inclusive is zeer goed. Zeer gevarieerd menu elke dag. Kleinschalig hotel, vlakbij het uitgaansleven Na'aama Bay.

• 10Rick en Maaike18-08-2011

Fantastische vakantie gehad

Iberotel Lido is een perfect hotel voor als je een relaxed hotel wilt met uitstekende servie. Het hotel ligt aan het einde van de baai waardoor er niet veel toeristen langs lopen. Met het eigen privéstrand is er altijd plek om lekker te liggen en te genieten van een drankje welke altijd gebracht wordt. Het eten is gewoon goed en de service is uitstekend. De werknemers doen werkelijk alles voor je. De kamers zijn groot genoeg en je hebt altijd uitzicht over de stad / baai, wat in de nacht er mooi uit ziet.

Ik vond het een super hotel en een aanrader voor iedereen die hier zijn vakantie wil doorbrengen.

• 9Aardenburg, J09-10-2010

Heerlijk hotel

Goede service. Complimenten voor het personeel. Van ontbijt, lunch tot diner. Geweldig. All in is top. Hotel kijkt uit op t centrum. - punt is luide muziek van omliggende wind beach en helnan marina overdag. Klein schalig hotel. Een verdwaalde Nederlander tref je hieraan.

6 tips over Hotel Lido Sharm

• legrand_1, 19-11-2012

Als je wat minder goed ter been bent is het hotel geen aanrader.er zijn veel trappen en geen lift.

• Gea en Cor Aardenburg, 27-10-2012

Diner on deck. Genieten bij t kaarslicht van het uitzicht. Camel Roof bar. Hard Rock café

• Gea, 09-05-2013

Wij vinden t leuk om altijd even naar de Camel bar te gaan. Lekker slenteren in de straten. Borrel te halen bij de Bouda club. On deck bij t Lido, sfeer en uitzicht. Zeker t proberen waard.

0 vragen over Hotel Lido Sharm

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald