Hotel Kahramana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°24°
6,4

16 reviews over Hotel Kahramana in het Nederlands

gezellig hotel midden in het plaatsje

piet thijssen
25-2-2010

zeer vriendelijk personeel Verschillende engelsen.Veel jongere Russen.Ze wwaren erg vriendelijk en zochten ook regelmatig kotakt.In Sharm el Sjeik is 80 % Rus.De russen kunnen nl goedkoper in Egypte terecht.Als je van warmte houdt en rust is het hotel aan te bevelen.Je kunt ook zo even riustig het stadje inlopen en op een terasje zitten of winkelen.

Het is niet wat het lijkt op de foto's!!

Deborah
10-8-2009

De voordelen van dit hotel is dat het personeel ontzettend aardig is, het hotel in het centrum ligt en het hotel over het algemeen schoon is. MAAR dit is absoluut geen 4 sterren hotel!!

Het eten in het hotel is echt een drama.. We hadden rode kip, verbrande vis en zelfs DROGE KOMKOMMERS!! Bijna alles wat je in het hotel eet is droog. En de het hotel word helaas slecht onderhouden. Als er wat aan het eten word gedaan en het onderhoud van het hotel, word het een toppertje!

Verwacht er niet te veel van

jacqueline
3-8-2009

Dit hotel in Sharm el Sheikh is een redelijk hotel als je naar Egypte gaat om alleen te feesten. Het ligt in het centrum waar veel uitgaans mogelijkheden aanwezig zijn. Maar voor de mooie kamers, het lekkere eten en de rust hoef je niet naar dit hotel te gaan. Er komen erg veel Russen en die verpesten de sfeer. Het meeste personeel wat er werkt is erg aardig en dat maakt een hoop goed.

nooit meer

jacqueline
31-7-2009

Ben er in februari 2009 met mijn vriend geweest en wij vonden het hotel er wel mooi uitzien enz. Maar al die russen wat er zit is echt een ellende. Zootje herrie de hele dag door tot s'nacht half 4 4 uur.. Geen doen dit hotel. Vooral voor oudere mensen is dit niks. Wij zijn 22 en 24 maar wij vonden het al erge herrie......

Mensen die er werken zijn erg aardig dat is het enige possitieve.

kahrama is een drama oftewel kahradrama

c&a
31-3-2009

wat een drama is kahramana oftewel kahradrama

nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt. vies kakkerlakken oude kamers. en vooral onbeschoft personeel, dat je zelfs bijna aan wil vallen als je niet in hun straatje mee praat. en het eten is helemaal een ramp "bah"

sharm is erg toeristisch en massal alle egyptenaren hebben het zelfde praatje en vrouwen kunnen alleen niet fatsoenlijk over straat zonder lastig gevallen te worden, maar als je er als man naast loopt zijn ze ineens erg aardig. Buiten sharm heeft egypte veel te bieden(duiken,mozes berg,dahab enz. maar ga nooit naar kahradrama!!!!

sharm is erg toeristisch en massal alle egyptenaren hebben het zelfde praatje en vrouwen kunnen alleen niet fatsoenlijk over straat zonder lastig gevallen te worden. Buiten harm heeft egypte veel te bieden(duiken,mozes berg enz. ga nooit naar kahradrama!!!!

2008

het hotel is goed het is wel en 3 steren hotel!!!

maar het lawaai dat begint van 11.30 u tot 3.30 u dat is echt niet te doen!!!

en het all in van het hotel is van 10 u s'morgens tot 10 u s'avonds dus niet wat de brochure zegt tot 2 u s'nachts. de ligging is perfect midden in naama bay.

nooit meer

ARNO
20-11-2008

Het hotel is erg veroudert. All inclusive is veandert naar 22.00 s avonds . in tegenstelling tot de folder van het reisburo , daar vermeld tot 02.00. Maar toch na 22.00 eigen rekening. volgens folder mininbar . maar ook dat verandert . geen minibar meer. Een vreselijke Disco die tot snachts 3.00 uur een verschrikkelijke herrie maakt. Niemand die kan slapen . Klagen had geen zin. Ik kom in dit hotel NOOIT meer

wat een afgang

20-10-2008

zijn hier in augustus 2008 geweest maar nooit meer eten was zeer slecht de kamers ook badkamer was vies en oud de douche kwam bijna geen straal water uit

en rondom t zwembad was t ook vies die groene mat die er lag brrr je kon er niet met je blote voeten op staan zo vies en de kussens van de ligbaden waren allemaal stuk an de zijkanten en er zaten overal gaten in positief er aan was dat t personeel vriendelijk was dus ga daar nooit meer naar toe en de russen waren helemaal erg en de disco ook staat niet vermeld in de brochure en kei en kei hard tot s,nachts 2 uur

2007

wij zijn met z'n vieren naar hotel Kahramana geweest. het beviel ons heel erg goed. het centrum was gezellig en als je een heel klein stukje liep was je al aan het strand. op het strand kreeg je al meteen lekker zachte handdoeken en er waren ook genoeg ligbedden. je kon er ook heel erg goed snorkelen. om ongeveer 4 uur was de zon weg en moest je terug naar je hotel. in hotel gingen we even douchen en dan moest je ongeveer nog 1,5 uur wachten voordat je kon eten. het ontbijt was lekker maar het avondeten vond ik niet zo lekker want je had iedere dag kip. gelukkig zit er ook een MC in de buurt. het pesoneel was heel erg aardig en de service was goed alleen de bedden waren best hard maar dat is denk ik in eel egypte zo. het is een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Kahramana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahramana in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahramana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.