Hotel Hilton Sharm Dreams

4 tips over Hotel Hilton Sharm Dreams

Rene Bredewoud, 24-6-2013
Ga lekker voor weinig geld in Naama bay eten. Slechts 10 minuten lopen
juul, 25-4-2013
maak vooral uitstapjes naar het centrum, of duiken en snorkelen
Ria van Zundert, 19-9-2012

Goede ligging dicht bij Naama Bay. Gezellig te bereiken via de boulevard als je via het tegenovergelegen Hilton Fayrouz Resort loopt.

Zijn naar winkelcentrum El Mercado geweest ( 25 Egyptische ponden met de taxi heen en 25 terug) , een verademing, vaste lage prijzen,je kan hier rustig rond kijken zonder lastig gevallen te worden.

Een verademing na al die opdringende types in Naama Bay.DIt opdringen lijkt ieder jaar erger te worden!!!! Voor ons voorlopig even geen Egypte meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Sharm Dreams voor je op een rij gezet:

familie de Jongh, 11-1-2012
mooie omgeving voor te snorkelen en Naama bay(centrum) een echte aanrader zeer centraal gelegen hotel.