Hotel Hilton Sharm Dreams

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Sharm Dreams voor je op een rij gezet:

139 reviews over Hotel Hilton Sharm Dreams

• 8Suzanne22-09-2015

Goed resort met fantastisch snorkelstrand!

Kamers, service en zwembaden top! Ligging ook prima, 5 minuten van het strand en het centrum, ook altijd taxi's voor de deur (wel van te voren een prijs afspreken met de chauffeur). Bijbehorende strand is fantastisch, groot koraalrif voor de deur, je ziet al de mooiste vissen als je slechts een paar meter de zee inloopt, geweldig om te snorkelen! Alleen het eten was niet geweldig bij all inclusive, maar voor een paar cent hebben ze heerlijke broodjes hamburger ed bij het zwembad, ook genoeg restaurants in de stad. Zeker een aanrader! Ik ben hier 2x geweest. Ze verzetten de klok daar niet dus als je in december gaat dan wordt het al rond half 5 donker, dus beter wat eerder gaan of gewoon vroeg opstaan, dan pak je de meeste zon :-)

• 8Imke van Bimke24-04-2015

Fijn hotel

Goed hotel met fijne ligging. Het eten is een beetje eentonig. Vriendelijk personeel. Verstuur vanuit dit hotel geen kaarten; ik had 20 kaarten in de bestemde brievenbus in het hotel gedaan. Geen enkele kaart is aangekomen.

• 8Harm15-10-2013

Heerlijk ontspannen

Voor een weekje genieten kun je hier zeker terecht. Alleen de kleine winkelstraatjes zijn wat irritant met al die opdringerige verkopers.

Heerlijk zwembad en mooie kamers.

Een echte aanrader

• 9zmisir27-06-2013

Geweldig !!! Zeker aanrader.

Geweldig hotel. Veel zwembaden (de meeste hebben we niet eens bezocht), vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers zijn basic maar zeker comfortable en absoluut schoon. Het park werd netjes bijgehouden, dag en nacht zijn ze aan het werk geweest. Ligging is de beste, slechts 5 min lopen van uitgaansgebied. En taxis staan voor het resort klaar. Voor het strand mochten we gratis gebruik maken van het hotel aan de andere kant van de weg. Dit is maar op 5 min. loopafstand. Het enige minpuntje was het eten, maar het is maar wat je gewend bent en wat je verwacht. Kortom zeker een aanrader !! Ga zeker terug. Thanks.

• 5Rene Bredewoud24-06-2013

Eten zelfs te slecht voor je hond

Prachtige accomodatie. Zeer vriendelijk personeel. Animatieteam om te huilen. Eten is nog geen 1 ster waard.

• 6Marionne03-05-2013

niet meer

Eten slecht, koud en niet internationaal Bedden heel hard Geen all in aan zee Zwembad water koud Ruim 5 min. lopen naar centrum

• 8juul25-04-2013

mooi hotel

het hotel zelf was mooi, ruime kamer, als er iets kapot was werdt het snel gerepareerd. de variatie van het eten was wat minder, maar met buffet is dat al snel zo. wat er aan eten was, was wel prima. aan de overkant van de straat ligt het andere hilton hotel met daarbij het strand waar je gebruik van kunt maken.Mooi koraal voor de deur, dus blijf neit aan eht zwembad liggen!

• 10Patricia05-10-2012

Geweldig resort!

We kwamen tegen middernacht aan en er was voor ons nog een buffet geregeld. het resort is zo groot dat je na een paar dagen nog de weg naar je kamer niet weet. de tuinen waren prima onderhouden en je zag elke dag tuinmannetjes of schilders lopen. ook werden de vloeren elke dag afgespoten. zwembaden waren ook schoon. na 2 dagen zag je het viezer worden maar dan werd het savonds weer helemaal schoongemaakt. Lekker eten! genoeg keuze voor iedereen en word constant bijgevuld! personeel erg vriendelijk en als je aan het zwembad ligt word het drinken naar je toe gebracht. enige nadeel is dat je laatste dag vanaf 12 uur niet meer all-inclusief is, maar als je een beetje je best doet krijg je heel wat voor elkaar. Super vakantie gehad. een echte aanrader! ik kom hier zeker nog eens terug

• 6chantal van dijk29-09-2012

Nooit meer Egypte voor ons !!

Het viel bij ons allemaal zo tegen, de muren van het zwembad mag wel eens vervangen worden maar voorruit, het personeel liep met te weinig mensen en werken alleen als je tip gaf (gelde niet voor iedereen) het hotel lag aan een drukke weg kon ik niet terug vinden in de beschrijving ik dacht aan de boulevard. Verder waren er ontichelijk veel deden jatten bij het zwembad luchtbedden en ballen etc

Verder moest je voor de andere restaurantjes betalen en flink ook zelfs voor het drinken erbij terwijl dit gewoon uit de bar kwam. En de laatste dag kregen wij helemaal geen drinken en eten meer alleen ontbijt!!!

• 6Ria van Zundert19-09-2012

acht dagen all inclusive??

Het Hilton Sharm Dreams Resort is een mooi hotel. Goed eten alleen het restaurant is te groot en heeft geen sfeer. Bediening doet erg zijn best maar moeten te hard werken met te weinig personeel. Dit betekend veel vieze tafels en te weining servies enz. Geen animatie dus sávonds niets te doen. Behalve een zanger die je liever geld geeft om op te houden met zingen wat in hield dat veel gasten hun vetier buiten het hotel zochten. Mooie zwembaden en nette kamers. Hadden 8 dagen all inclusive en moesten de laatste dag om half 12 uit onze kamer dit is natuurlijk normaal maar nooit eerder meegemaakt dat het all inclusive dan ook ophoudt. Dit betekend 7 dagen en de laatste dag alles zelf bekostigen. Slechte zaak en staat niet duidelijk aangegeven als je boekt bij touroperator.Zijn al 8 keer in Egypte geweest en hebben dit nooit eerder meegemaakt.

4 tips over Hotel Hilton Sharm Dreams

• juul, 25-04-2013

maak vooral uitstapjes naar het centrum, of duiken en snorkelen

• Rene Bredewoud, 24-06-2013

Ga lekker voor weinig geld in Naama bay eten. Slechts 10 minuten lopen

• Ria van Zundert, 19-09-2012

Goede ligging dicht bij Naama Bay. Gezellig te bereiken via de boulevard als je via het tegenovergelegen Hilton Fayrouz Resort loopt. Zijn naar winkelcentrum El Mercado geweest ( 25 Egyptische ponden met de taxi heen en 25 terug) , een verademing, vaste lage prijzen,je kan hier rustig rond kijken zonder lastig gevallen te worden. Een verademing na al die opdringende types in Naama Bay.DIt opdringen lijkt ieder jaar erger te worden!!!! Voor ons voorlopig even geen Egypte meer.

1 vraag over Hotel Hilton Sharm Dreams

• kurt, 02-11-2012

aquapark

Moet men een weg oversteken of is het aquapark gelegen op het domein van het hotel.

Roy, 30-05-2013

Het Aquapark ligt achter het resort en is via een doorgang vanaf het resort te bereiken. Hiervoor hoef je geen weg over te steken. Om bij het strand te komen moet je wel een weg oversteken

• VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand500 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Italiaans, Mexicaans, Vis / Seafood

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen