Hotel Helnan Marina Sharm

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
Hotel Helnan Marina Sharm
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Helnan Marina Sharm voor je op een rij gezet:

224 reviews over Hotel Helnan Marina Sharm in het Nederlands

Zeker de moeite waard reeds 2 maal geweest

Jooris kathleen
18-3-2017

Kamers zeer ruim en netjes . Eten was in buffetvorm en als je wat later komt is het niet meer verzorgt en de kledij om te komen eten was er ook soms over, ze stonden zelfs in bikini of bloot bovenlichaam aan het buffet en dit kan niet volgens mij.

Gereisd met partner in mei 2015

Gewoon goed!!

Rob en Mary
10-11-2013

Ach gewoon in alles je een beetje aanpassen,voor ons is als de zon maar schijnt en in Nederland de sneeuw van de stoep geveegd moet worden het een heerlijk gevoel geeft dat je op 5 uur vliegen heerlijk in de zon ligt na een lange winter!!!

Gereisd met vrienden in februari 2013

Prima om te slapen

Anita
9-9-2013

De ligging van het hotel is prima: je loopt zo naar het centrum en zo naar de bijbehorende duikcentrum Werner Lau en de Marina. Het hotel zelf was prima om te slapen, goede bedden en een prima douche. De schoonmaak van de kamers kan beter: paar keer geen set schone handdoeken gekregen of geveegd. Klagen levert als antwoord: wat is het probleem dan, u heeft toch handdoeken? Het hotel zit vol met Russen, als niet-Rus voelde ik me erg eenzaam...alles is erg Russisch gericht. Het eten is niet super, veel droog vlees en lauwe pasta; de keuze was zout of geen smaak; leek alsof ze dachten: tomatensaus en kaas erover, dan eten ze het wel. Drinken is ook miniem: all in zijn erg kleine bekertjes. Uit ellende buiten het hotel eten en drinken gaan halen!

Gereisd alleenreizend in juli 2013

reis

coremans d
10-10-2012

kamers veeeel te klein en badkamer ook hotel vol met russen die denken dat ze baas zijn strandstoelen trekken op niks dringend aan vernieuwing toe

Gereisd met vrienden in september 2012

reis

cristael diane
10-10-2012

ligging perfeckt zwembad ok duikcentrum prima en nederlandstalig alleen glazen was een ramp na 10 min.was alles op en moesten 10 min.wachten voor weer propere glazen echt een ramp eten ook minder weinig variatie maar toch te eten

Gereisd met vrienden in september 2012

Aanrader !

Alain en Angelique
2-8-2012

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam : bv De airco werkte niet behoorlijk en na 10 min was de technieker er al om te herstellen. Redelijke kamers, maar als je op 1e of 2e verdiep logeert, heb je geen balkon, op het gelijkvloers heb je terras (goedkoopste kamers) Het eten is lekker : elke dag pasta, vis, 2 soorten soep en vlees, verse en warme groenten en 10-tal desserts Enige nadeel is de all in formule : van 10 tot 22u en enkel aan de poolbar en in het restaurant. In de lobbybar dient betaald te worden. De shows van het anitmatieteam gaan door in de tuin, als je drankje (van all inn) wil, moet je de straat over naar de poolbar om een drankje van ong 13cl per bekertje. De ligging is uitstekend, op ong 100m van centrum van Naama. Geen last van het lawaai van de stad.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kan wa beter volengs mij

Heli
2-6-2012

Kamer was zéér ma dan ook zéér compact,net als de badkamer.de matras stonk naar sigarettenrook.tot 23.30 ist 'genieten' van animatie.geen terras,laat staan balkon.Maar het eten is fantastisch lekker en gevarieerd,de kamers worden héél goed onderhouden,elke dag nieuwe shampoo en douchegel,en spijtig genoeg ook handdoeken(hoeft voor mij niet echt) Airco is ok maar zeer luid want binnen in de kamer.Aan het strand tot 17 uur ook veel te luide slechte muziek(animatie :-s) maar erna is het wel genieten. Aan het zwembaden(vier!!) is het rustiger tenzij de russen te veel gedronken hebben

Gereisd alleenreizend in mei 2012

Dit is een topvakantieadres

S. Deckers
4-3-2012

Het is een mooi hotel met nette en schone kamers. Het personeel is net een grote vriendelijke familie en doen al het mogelijke om het de gasten naar de zin te maken. Het ontbijtbuffet is een soort English Breakfast, voor elk wat wils en de koks maken scrammled eggs waar je op kunt wachten. Het dinerbuffet is nagenoeg elke avond hetzelfde, met wat kleine aanpassingen.

Verder ligt het uitgaanscentrum Na'ama Bay op loopafstand waar elke avond het nodige te beleven valt. Als je niet van duiken houdt blijven er nog tig van excursiemogelijkheden over. Een echte aanrader is de mega fun safari, met quadrijden, kameel rijden, bij bedoeïnen 's middags eten, dan rijdt de bus naar een privé strand waar je surfles krijgt, met de bananenboot een ritje maakt en naar een snorkelplaats gaat, waar je kunt snorkelen.

Gereisd met partner in februari 2012

Helnan Marina

Wil
24-2-2012

Prima hotel, let op geen resort. Je kan tegen beperkte bijbetaling wel een (beperkte) AI boeken. De ligging is vrij gunstig aan het einde (of zoals je wilt begin) van Naa'ma Bay, aan het einde van een doodlopend straatje naar een pier op ca. 300 meter, vanwaar de dagbootjes vertrekken. Ook start je hier een gezellige wandeling over de ca. 1,5 km lange, verkeersvrije "boulevard" die parallel aan het strand van Naa'am Bay ligt. Het is hier een gezellig drukte, met kraampjes, eettentjes, etc. ook in de avonden, wat natuurlijk ook de geluiden oplevert. Het zwembaddeel (2 kleine zwembaden) met bar, en strand zijn bijzonder goed uitgerust. Het strand is zonder meer fijn (goede ligstoelen, parasols en palmen) en in de periode dat wij gingen redelijk rustig. Er was altijd plek, en de bad- en barmannen zorgden goed voor je. Het snorkelen voor de deur van het hotel viel ons wat tegen. Misschien wel omdat we het jaar er voor in Hurghada wat verwent waren.

Gereisd met partner in februari 2012

Prachtige locatie

D.M. Vos
26-11-2011

Hotel Helnan Marina Sharm in Sharm el Sheikh - Naama Bay (Egypte) Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ga er nu voor de 4e keer naar toe. Ligging is perfect, lekker bij het strand en in 3 min in het centrum. Leuke winkels en terrasjes. Echt super.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helnan Marina Sharm in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helnan Marina Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.