Hotel Halomy

3 reviews over Hotel Halomy in het Nederlands

Net hotel

Claudia
5-8-2010

Halomy ligt prima, in het gezellige Na'ama Bay. Je moet geen hekel hebben aan traplopen, want de kortste weg naar het centrum is een trap van 150 treden. Maar dan sta je ook direct in het zeer gezellige centrum! De service is prima; toen dochter ziek werd (vloek van de farao) maakten ze van alles en nog wat voor haar klaar en brachten het nog op de kamer ook. De handdoekenservice bij het zwembad is prima. Het bad is aan de kleine kant. Onze kamer was erg ruim en heel netjes. Halomy heeft een eigen strandje, en ook dan moet je geen hekel hebben aan trappen want het strand is uitsluitend via een trapje te bereiken en je moet ook via een trapje de zee in. Wij hebben een gezellige week gehad in Halomy.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

NOOIT MEER

van der molen
18-7-2009

nooit meer,slechte bedden eten en airco met heel veel lawaai

Gereisd Met partner in mei 2009

Nooit meer

van der molen
27-6-2009

Slecht eten en over de bedden nog maar niet te spreken

Gereisd Met partner in mei 2009

• AdresNamaa Bay South Sinai , 65 Sharm El Sheikh 75009(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Halomy in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Halomy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.