Hotel Halomy Village

84 reviews over Hotel Halomy Village in het Nederlands

leuk hotel

wendelien
14-3-2013

Iets achterstallig onderhoud en slechte matrassen. Vriendelijk personeel, service gericht. Ligging perfect. Uitzicht over zeen en Naama Bay.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer halomy een nachtmerie

wissink
23-9-2012

een zeer slecht hotel kamers vies. personeel helpt je nergens mee vies eten zwembad vol algen teveel om op te noemen mijn advies niet naar toe gaan zonde van je geld en vakantie

Gereisd met partner in juli 2012

Een flopper. Nooit meer

Marco-Brie
6-8-2012

HaHa wat een ervaring weer. We zaten er met nog 20 anderen gaten en de rest van de kamers waren leeg. Het personeel ( op enkele uitzonderingen na dan ) was zeer aardig en behulpzaam. Ik ben geen zeur met eten maar het was hier ERG slecht. Gelukkig hadden we geen Al inclusief geboekt. Met 114 treden de berg af en je staat midden in het centrum waar voldoende eetgelegenheden zijn. Zwembad is erg smerig en de rand boven het water is van alg. kamer zijn normaal voor de prijs. Privé strand stelt niks voor. Het is schandalig dat reisorganisaties dit Hotel nog aanbieden. De locatie is wel top boven op de berg. Mijn advies is: Hotel sluiten, alles renoveren en schoonmaken, goede koks in dienst nemen, nieuwe bedden enz

Gereisd met partner in juni 2012

Te erg voor woorden

M. de Vries
27-7-2012

Het is een schande dat er touroperators zijn die dit hotel in hun aanbod opnemen. Het is bijna een ruïne. Kapotte paden, niet bijgehouden tuinen, kasten die uit elkaar vallen, schimmel in de badkamer, toilet dat niet doortrekt, airco alleen aan of uit, ontbijt kleurloos en onsmakelijk, personeel ongeïnteresseerd (behalve schoonmakers), bed was een 2persoons matras op planken, geen dekbed maar deken, geen kluisje in de kamer, geen stoelen op het terras, meubels vielen uit elkaar, waardeloos zwembad. Positief: ligging vlakbij Na'ama Bay en het uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Basic - of gewoon slecht?

Arie
19-10-2011

Week gezeten hier met 2p, oktober 2011. Werkelijk alles in het resort ziet er uit alsof er al 20 jaar geen cent in is geinvesteerd. Oud, vervallen en vervuild. Zonde, want er is best wat moois van te maken zeker gezien de gunstige locatie. Bedden zijn gammel en voorzien van wat bij elkaar geraapte planken als 'lattenbodem' (waar je heel makkelijk doorheen zakt). Matrassen zijn dun en 20 jaar oud en de kamers vervallen met rotte deuren, roestig ijzerwaar en een douche die het of niet doet of van de muur af valt. Klagen helpt maar beperkt. Overigens is het personeel verder vriendelijk, maar niet echt servicegericht. Het eten is dag in dag uit hetzelfde. Het is wel te eten, maar alles is wel erg vet en zonder veel smaak. Het zwembad is prima om af te koelen, maar niet om een paar slagen in te zwemmen. Al met al geschikt voor de personen die echt 't minimum willen uitgeven en daarbij niets geven om comfort en eten, maar alleen een goede locatie zoeken. Wij betalen volgende x wel iets meer.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Er zijn wat trapjes naar de zee, niet handig voor onstuimige kids en minder validen!!! BUITEN het VRESELIJKE Sharm el Sheikh! Hier is het Rustig! Ons doel was slapen, bijkomen, zwemmen en een boottochtje en lekker uit eten (Wij boekten met ontbeit maar Zonder Diner, Godzijdank!) Prachtig gelegen op een hoge plek, aan de zijkant van Sharm (drukke kermis met herrie, wij gingen er alleen uit eten). Heerlijk rustig hotel in mei, het was rond de 36 graden, Prive-strand met barman. Niets is een probleem heel aardig personeel. Heerlijk a la carte(aanrader!) gelunched broodje (zit patat bij enz heerlijk, goedkoop en veel). Buffet vonden wij niets, zelf niet voor 1 avond. Locaal bier was goed te doen. De supermarkt op het terrein was klein maar ok. In Sharm is meer aanbod, vers fruit ed maar overdag daarheen in die temperatuur over dat trappetje, no way! SNORKELAAR? Twijfel Niet, zo mooie vissen bij het hotel! Via een trappetje de zee in, wel voorzichtig! Maar kan zonder schoentjes vonden wij.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Prachtige locatie, we hadden een mooi uitzicht en waren in no time in de stad of bij het water. Wel erg heet om in de zomer dit trappen op en af te gaan, maar daar kan niemand iets aan doen. Als je de trap af gaat naar het water toe, heb je een erg leuk strandje met fijne ligbedden + parasols. Genoeg plek, ook in het hoogseizoen. Je kan vanaf het privé strandje prachtig snorkelen, en ook wat eten bij het barretje. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar prima om lekker af te koelen en 's avonds met een fijn muziekje te liggen. Duidelijk dat het personeel gericht is op fooi, blijven 'doelloos' wat in je kamer hangen na het schoonmaken als je niks gegeven hebt. Als je fooi geeft, regelen ze de mooiste dingen en maken ze kunstwerken van handdoeken..het is maar waar je zin in hebt. Eten was belabbert,blij dat we alleen ontbijt gedaan hebben. In het stadje kan je prima eten tegen een lage prijs, dus geen probleem! Hard rock café is een aanrader. Al met al prima prijs-kwaliteit!

Gereisd met partner in juli 2010

Helemaal prima!

Tom en Els
10-9-2010

Het hotel is inderdaad verouderd, maar alles werkt en is goed schoon. De kamers zijn ruim, de airco doet het goed (en die heb je in augustus echt wel nodig voor een beetje slaap).

Wij hadden B&B, en zouden geen all-inclusive aanraden. Drinken kun je halen in het stadje (10 min lopen), eten kun je in het hotel voor ong. 50 ep pp. Eten is in buffetvorm, weinig afwisselend, dus dat heb je na 2 dagen wel gezien. Prijzen in het stadje zijn ook ong zo, en daar is t eten beter! Ontbijt is trouwens wel goed, maar basis, net als alles in Halomy.

Maar goed, kijkend naar de prijs, een bijzonder goed hotel met vriendelijke mensen die veel service bieden, goede schoonmaak, supermooie zee recht voor de deur, prima zwembad, kortom, een prima vakantie voor personen die geen 5 sterren hotel hoeven.

Gereisd met partner in augustus 2010

Schitterende ligging, basic accomodatie

Corelly
25-5-2010

Mooie ligging, dichtbij toeristisch Naama bay. Als je geen all-inclusive hebt geboekt betaal je apart voor de drankjes. Dit tikt wel aan, een wijntje/biertje kost algauw € 3,- a € 4,- (ook in de onderliggende wijk Naama bay)

Zwemmen en snorkelen vanaf een rotsplateau. De kamers zijn basis uitgerust. Het eten veel van het zelfde.

Voor een weekje prima locatie.

Gereisd met partner in mei 2010

Moest dit een topper zijn?

Nooitmeer
27-4-2010

Zeer slechte Hotel. De sterren zie in de lucht. Directie waardeloos. Personeel opdringerig Otbijt slecht en vooral oud brood NOOIT MEER HALOMY

Foto's spreken voor zich

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Halomy Village in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Halomy Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.