Hotel Halomy Village

Meer hotelinfo

86 reviews over Hotel Halomy Village

• 9wendelien14-03-2013

leuk hotel

Iets achterstallig onderhoud en slechte matrassen. Vriendelijk personeel, service gericht. Ligging perfect. Uitzicht over zeen en Naama Bay.

Met oudere kinderen

• 1wissink23-09-2012

nooit meer halomy een nachtmerie

een zeer slecht hotel kamers vies. personeel helpt je nergens mee vies eten zwembad vol algen teveel om op te noemen mijn advies niet naar toe gaan zonde van je geld en vakantie

• 1Marco-Brie06-08-2012

Een flopper. Nooit meer

HaHa wat een ervaring weer. We zaten er met nog 20 anderen gaten en de rest van de kamers waren leeg. Het personeel ( op enkele uitzonderingen na dan ) was zeer aardig en behulpzaam. Ik ben geen zeur met eten maar het was hier ERG slecht. Gelukkig hadden we geen Al inclusief geboekt. Met 114 treden de berg af en je staat midden in het centrum waar voldoende eetgelegenheden zijn. Zwembad is erg smerig en de rand boven het water is van alg. kamer zijn normaal voor de prijs. Privé strand stelt niks voor. Het is schandalig dat reisorganisaties dit Hotel nog aanbieden. De locatie is wel top boven op de berg. Mijn advies is: Hotel sluiten, alles renoveren en schoonmaken, goede koks in dienst nemen, nieuwe bedden enz

• 4M. de Vries27-07-2012

Te erg voor woorden

Het is een schande dat er touroperators zijn die dit hotel in hun aanbod opnemen. Het is bijna een ruïne. Kapotte paden, niet bijgehouden tuinen, kasten die uit elkaar vallen, schimmel in de badkamer, toilet dat niet doortrekt, airco alleen aan of uit, ontbijt kleurloos en onsmakelijk, personeel ongeïnteresseerd (behalve schoonmakers), bed was een 2persoons matras op planken, geen dekbed maar deken, geen kluisje in de kamer, geen stoelen op het terras, meubels vielen uit elkaar, waardeloos zwembad. Positief: ligging vlakbij Na'ama Bay en het uitzicht.

Met oudere kinderen

• 4Arie19-10-2011

Basic - of gewoon slecht?

Week gezeten hier met 2p, oktober 2011. Werkelijk alles in het resort ziet er uit alsof er al 20 jaar geen cent in is geinvesteerd. Oud, vervallen en vervuild. Zonde, want er is best wat moois van te maken zeker gezien de gunstige locatie. Bedden zijn gammel en voorzien van wat bij elkaar geraapte planken als 'lattenbodem' (waar je heel makkelijk doorheen zakt). Matrassen zijn dun en 20 jaar oud en de kamers vervallen met rotte deuren, roestig ijzerwaar en een douche die het of niet doet of van de muur af valt. Klagen helpt maar beperkt. Overigens is het personeel verder vriendelijk, maar niet echt servicegericht. Het eten is dag in dag uit hetzelfde. Het is wel te eten, maar alles is wel erg vet en zonder veel smaak. Het zwembad is prima om af te koelen, maar niet om een paar slagen in te zwemmen. Al met al geschikt voor de personen die echt 't minimum willen uitgeven en daarbij niets geven om comfort en eten, maar alleen een goede locatie zoeken. Wij betalen volgende x wel iets meer.

Met vrienden

• 8Yvette07-04-2011

Fantastische plek! Hier is het Rustig!!!

Er zijn wat trapjes naar de zee, niet handig voor onstuimige kids en minder validen!!! BUITEN het VRESELIJKE Sharm el Sheikh! Hier is het Rustig! Ons doel was slapen, bijkomen, zwemmen en een boottochtje en lekker uit eten (Wij boekten met ontbeit maar Zonder Diner, Godzijdank!) Prachtig gelegen op een hoge plek, aan de zijkant van Sharm (drukke kermis met herrie, wij gingen er alleen uit eten). Heerlijk rustig hotel in mei, het was rond de 36 graden, Prive-strand met barman. Niets is een probleem heel aardig personeel. Heerlijk a la carte(aanrader!) gelunched broodje (zit patat bij enz heerlijk, goedkoop en veel). Buffet vonden wij niets, zelf niet voor 1 avond. Locaal bier was goed te doen. De supermarkt op het terrein was klein maar ok. In Sharm is meer aanbod, vers fruit ed maar overdag daarheen in die temperatuur over dat trappetje, no way! SNORKELAAR? Twijfel Niet, zo mooie vissen bij het hotel! Via een trappetje de zee in, wel voorzichtig! Maar kan zonder schoentjes vonden wij.

Met vrienden

• 8anne30-10-2010

Precies wat je voor dit geld mag verwachten

Prachtige locatie, we hadden een mooi uitzicht en waren in no time in de stad of bij het water. Wel erg heet om in de zomer dit trappen op en af te gaan, maar daar kan niemand iets aan doen. Als je de trap af gaat naar het water toe, heb je een erg leuk strandje met fijne ligbedden + parasols. Genoeg plek, ook in het hoogseizoen. Je kan vanaf het privé strandje prachtig snorkelen, en ook wat eten bij het barretje. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar prima om lekker af te koelen en 's avonds met een fijn muziekje te liggen. Duidelijk dat het personeel gericht is op fooi, blijven 'doelloos' wat in je kamer hangen na het schoonmaken als je niks gegeven hebt. Als je fooi geeft, regelen ze de mooiste dingen en maken ze kunstwerken van handdoeken..het is maar waar je zin in hebt. Eten was belabbert,blij dat we alleen ontbijt gedaan hebben. In het stadje kan je prima eten tegen een lage prijs, dus geen probleem! Hard rock café is een aanrader. Al met al prima prijs-kwaliteit!

• 8Tom en Els10-09-2010

Helemaal prima!

Het hotel is inderdaad verouderd, maar alles werkt en is goed schoon. De kamers zijn ruim, de airco doet het goed (en die heb je in augustus echt wel nodig voor een beetje slaap).

Wij hadden B&B, en zouden geen all-inclusive aanraden. Drinken kun je halen in het stadje (10 min lopen), eten kun je in het hotel voor ong. 50 ep pp. Eten is in buffetvorm, weinig afwisselend, dus dat heb je na 2 dagen wel gezien. Prijzen in het stadje zijn ook ong zo, en daar is t eten beter! Ontbijt is trouwens wel goed, maar basis, net als alles in Halomy.

Maar goed, kijkend naar de prijs, een bijzonder goed hotel met vriendelijke mensen die veel service bieden, goede schoonmaak, supermooie zee recht voor de deur, prima zwembad, kortom, een prima vakantie voor personen die geen 5 sterren hotel hoeven.

• 7Corelly25-05-2010

Schitterende ligging, basic accomodatie

Mooie ligging, dichtbij toeristisch Naama bay. Als je geen all-inclusive hebt geboekt betaal je apart voor de drankjes. Dit tikt wel aan, een wijntje/biertje kost algauw € 3,- a € 4,- (ook in de onderliggende wijk Naama bay)

Zwemmen en snorkelen vanaf een rotsplateau. De kamers zijn basis uitgerust. Het eten veel van het zelfde.

Voor een weekje prima locatie.

• 1Nooitmeer27-04-2010

Moest dit een topper zijn?

Zeer slechte Hotel. De sterren zie in de lucht. Directie waardeloos. Personeel opdringerig Otbijt slecht en vooral oud brood NOOIT MEER HALOMY

Foto's spreken voor zich

2 tips over Hotel Halomy Village

• Arie, 19-10-2011

Vraag om een kamer met balkon en boek geen Half Pension indien mogelijk en ga lekker eten in 't dorp zelf. Dat kost misshien iets meer, maar je kan daar best aardige restaurants vinden waar je voor iets meer wel smakelijk kan eten.

• wendelien, 14-03-2013

Neem je eigen snorkelset mee.

1 vraag over Hotel Halomy Village

• Willy, 27-09-2010

Drankjes echt zo duur in het hotel?

Wij hebben voor oktober half pension geboekt maar kun je dan niet beter all inclusive nemen als ik lees dat een drankje 3/4 euro kost tikt dit echt aan. Hoe loste jullie dit op bij halfpension of b&b? gewoon drinken kopen of flessen drinken kopen?alvast bedankt gr.Willy

M. de Vries, 27-07-2012

Ik zou NOOIT ai nemen, zeker niet in het Halomy. In Na'ama bay (de trap af en je bent er) zijn meerdere supermarkten waar je water en frisdrank e.d. kan kopen. Op je hotelkamer staat een grote koelkast, die kan je lekker vol gooien met (fris)drank. Ik had lo geboekt, en heb het ontbijt niet eens meer genomen (fantasieloos, weinig keuze), ik at een mueslireepje 's morgens. Veel plezier!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken