Hotel Ghazala Gardens

136 reviews over Hotel Ghazala Gardens

• 2018
    3Siem02-01-2018

Het gaat

Wat is goed: het personeel is echt geweldig. Als je iets meld bij de receptie proberen ze het direct in orde te maken! Dit is echt top. Wat is niet goed: de hotelkamers zijn echt slecht! De badkamer is nog erger, hier is alles stuk, schimmel, slechte schoonmaak! Water moet je zeker 10 min laten stromen voordat het warm is. Het eten aan het strand is heel eentonig en matig. De stoelen en tafels zijn ook echt aan vervanging toe. Aan de mango bar is het in de zomer echt veel te heet, geen ventilators aanwezig.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Rob09-11-2015

Fijn hotel met enkele verbeterpunten

Mooi hotel, gunstige ligging (naama bay en het strand op 200m). Je mag gebruik maken van het strand van Ghazala Beach waar je ook kunt eten en drinken. De stoelen waar je daar dan op moet zitten zijn ronduit gevaarlijk. Overal steken er spijkers uit en het rieten vlechtwerk valt uit elkaar. Voldoende bedjes en geen handdoekje leggen. Ook bij Ghazala Gardens altijd plaats aan het zwembad zonder te reserveren. Service gewoon goed een het eten was super. Iedere avond een thema en vrijdag galadiner. Kamers goed, maar de badkamers zijn zeer gedateerd en in slechte staat. Wij hadden 4 kamers en alle kamers hadden dezelfde mankementen. Kranen, toilet versleten, schimmels ondanks het feit dat er goed werd schoon gemaakt. Er was een kidsclub in beide hotels maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het animatieteam was het slechtste wat we in Egypte ooit hebben meegemaakt. Dat heeft ongetwijfeld te maken met de faciliteiten die ze beschikbaar waren gesteld. Al met al best een fijn hotel.

• 9rudi_kajpus27-09-2015

Goed Hotel Ghazala Garden ****

Het verblijf in het hotel super , kamer waren goed verzorgt ook het eten was goed juist zwembad kon beter ook de duty manager super deden hun werk heel goed

• 9Marjan van dorp08-09-2015

Na twee jaar eindelijk weer terug bij ghazala gardens inmiddels de vijfde keer, en wat genieten weer hier😀 ontzettend vriendelijk personeel een geweldig mooi koraalrif voor het hotel. Kortom wil je een fijne gezellige en een ontspannende vakantie is dit een dikke aanrader😀😀 Ook voor shoppen of heerlijk 's avonds een terrasje pakken je steekt de straat over en je zit midden in het centrum van naama bay echt geweldig, voelt echt als thuiskomen weer.......ik zou zeggen zoek niet verder en boek ghazala garden........

• 9Joke van Loo08-09-2015

Geweldig Fijn!

We zijn weer blij dat we na 2 jaar afwezigheid weer terug zijn in ghazala gardens. Zijn 15 dagen geweest en hebben ernorm genoten van de gastvrijheid van het personeel top!! Eten en drinken in overvloed en voor elk wat wils eten was goed warm. Voordeel is ook: mooi koraal voor de deur. En je steekt de straat over en je staat midden in naama bay dus geen gedoe met taxi's.

• 7jo 20-10-2013

Van het eten in GG wordt Rob niet vrolijk!

Het ontbijt is naar behoren met een ruime keuze aan brood en beleg. De maaltijden daarna - lunch en diner - zijn echter van inferieure kwaliteit: wat heet of koud moet zijn is lauw, er is weinig variatie en de smaak zou een Engelsman kwalificeren als "bland". Het Nederlandse "flauw" komt in de buurt. De lampen met kettingen boven het buffet in het restaurant op de begane grond zijn nadat ze ooit zijn opgehangen nooit schoongemaakt en zitten vol stof. Het restaurant op de eerste etage is volkomen sfeerloos. De kamer die wij hadden was ruim genoeg, maar de bedden en de kussens waren oncomfortabel. Zijn er nog positieve dingen te melden? Welzeker! De barman van de Mangobar runde in zijn eentje de hele bar. Die jongen is goud waard! De aankleding van het hotel is speels en kleurrijk. De ligging is uitstekend..

• 9mark-yvonne10-05-2013

Super vakantie gehad !!

Kamers voor ons prima. Twee persoons kamer met 2 volwassen en 1 kind van 12 jaar op de slaapbank met extra matras erop. Nog voldoende plek over, Onze dochter van 14 kreeg dezelfde kamer ( 2 pers. ) naast ons voor haar alleen. Fohn aanwezig, grote klerenkast, toilettafel,klein terasje, kluis waar best veel in kan ( laptop paste net niet ) Wij zaten in gebouw 1, kamer 1101 en 1102 met tuin aan teraszijde (niet aan het zwembad ). Sávond kon je soms de muziek (animatie wel horen), maar is niet elke dag even hard. Wij hadden er geen problemen mee. Hotel, eten, zwembad, personeel was goed, Was gelukkig niet bomvol. Je had altijd wel plek om te eten en een ligbed. Via Ghazala Beach naar het strand, ongeveer 8 min. lopen. Ghazala Beach is qua sfeer en dergelijke echt minder. Eten: keuze volop, smaak kan soms wat flauwer zijn, maar het is geen Nederland, toch. Wij hebben in elk geval lekker geten, alles op ,behlave salades beperkt gegeten en geen diaree, toppie toch !!

Met oudere kinderen

• 8monique vd velden - linders03-03-2013

super bestemming!

gedateerde kamers ondanks dat we in het gerenoveerde deel zouden zitten.maar wel schoon. meestal vriendelijk personeel, ik wil zeker nog eens terugkomen. ik heb er heimwee naar!

• 7Inci03-02-2013

hotel met mooi aangelegde tuinen vlakbij centrum

Complex met mooi aangelegde tuinen en stukje kunstmatig strand. Zoals bijna overal in Egypte is het personeel zeer vriendelijk en moeten keihard werken. Ook de ligging vlakbij het centrum is leuk al hoewel de winkels veel prullaria verkopen en je constant wordt aangesproken. Een "La, Shoukran" (Nee, dank u)volstaat om met rust gelaten te worden. Wel vonden wij dat de kamers en badkamer een renovatiebeurt konden gebruiken evenals de harde bedden die enorm kraakten. Je kunt aan de kamerman een zachtere matras vragen. Het eten is goed vooral de gala avond op vrijdag, maar toch ook vaak hetzelfde. Vooral frites en aardappels zijn niet lekker. Voor de rest voldoende keuze mogelijkheden. Je kunt ook reserveren voor Italiaans en Mexicaans restaurant zonder bijbetaling, behalve voor aparte gerechten of de betere wijnen moet je bijbetalen. Massages zijn ook zeer goed (masseuses Martha + Basra)

• 9Peter02-01-2013

Gezellig Hotel.

Wij zijn nu voor de derde keer in Ghazala Gardens geweest, weer heel goed bevallen. We zullen hier best nog wel een terugkomen. De kamers zijn wat gedateerd, maar worden heel erg schoon gehouden.Het eten is niet heel erg uitgebreid maar best wel goed, Lekker ontbijt, maar enkel zijn er te weinig kopjes voor de koffie, maar verder is het prima, vooral de ommeletjes zijn erg lekker. Heel veel ligbedden in de mooie tuin met een door de tuin heen slingerend zwembad.Even de weg oversteken (je wordt geholpen met het oversteken doordat er iemand staat die het verkeer tegen houd) en via hotel Ghazala Beach loop je naar het prive strand van het hotel waar je goed kan snorkelen om de prachtige vissen te bewonderen en waar je ook gratis drinken kan krijgen. Zo'n 200 meter van het hotel vandaan heb je Naama Bay waar het 's avonds heel erg gezellig is. Conclusie is dus dat Ghazala Gardens een ideaal hotel is voor een zon/zee vakantie en dat je je 's avonds ook niet hoeft te vervelen.

6 tips over Hotel Ghazala Gardens

• mark-yvonne, 10-05-2013

Sinbad tour is om aan te raden,een uur quadrijden en 2x snorkelen van de boot. Voor €51,- incl. snorkelspullen, snack, lunch en water. Tijdens het quadrijden krijg je 1 stop daar kun je drinken kopen en op een kameelrijden. Let op, dan is het nog maar 5 min. quadrijden naar het eindpunt, waar dan je gratis een snack en water krijgt. (Zonnebril en doek voor om je hoofd zelf meenemen) Anders betaal je daar zeker € 4,00 voor een doek. Dan lekker snorkelelen bij Ras Mohammed. 17.00 uur weer thuis.

• rob, 25-03-2011

Als je in Egypte aankomt moet je op de luchthaven een visum kopen. De reisleiding zal je hiervoor naar een loket dirigeren. Een lange rij en en een 'te hoog' tarief zijn dan het gevolg. Helemaal links van de balie zijn een paar loketten van banken, hier kun je ook een visum kopen zonder in een lange rij te moeten staan en voor minder geld!! Wanneer je hier heen loopt zal de reisleiding proberen je alsnog in de goede rij te krijgen, gewoon naar het loket van de bank doorlopen om je visum te kopen

• hertrutomrik, 19-03-2012

De kamers in blok 5 liggen het rustigste. Als je van tevoren naar het hotel mailt lukt het zeker. Als je aankomt op het vliegveld geen visum kopen bij de reisleider, een stukje verder op aan de linker kant bij de bank kan je deze ook kopen, scheelt 5 euro pp.

19 vragen over Hotel Ghazala Gardens

• van der steen, 10-06-2014

ghazala gardens

Twee jaar geleden naar ghazala gardens geweest , een heerlijke vakantie gehad maar helaas kan ik deze resort niet meer boeken. Weet men ook waarom? Wil zoooo graag deze vakantie weer boeken.

Rob, 09-11-2015

Ghazala gardens hebben wij geboekt bij een Duitse reisorganisatie. Beduidend goedkoper en bij vertrek vanaf Dusseldorf krijg je wat te eten en mag je meer bagage meenemen.

• Annet, 14-10-2013

Duiken!

Heeft iemand ervaring met het regelen van duiken bij dit hotel? Wat zijn de kosten enz.

• Emmaline, 18-05-2013

Minibar

Weet iemand of er een minibar/koelkastje aanwezig op de kamer is?? Ik zie het wel in het lijstje staan maar bij de touroperators weer niet.

Judith, 28-07-2013

Ja er is een minibar in de kamer aanwezig. Aan het eind van de vakantie moet je wel alles afrekenen dus let goed op wat je neemt omdat dit nog al eens op kan lopen. Je kan ook in een supermarkt flesjes drinken kopen en die dan in het koelkastje zetten.

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 25 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Brasilian, Caribisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiLobby

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk