Hotel Ghazala Beach

• Sauna

15 reviews over Hotel Ghazala Beach in het Nederlands

• 9BS07-03-2012

Heerlijk hotel!

28 feb - 6 mrt '12 naar Ghazala Beach geweest. Heerlijk hotel! Iedereen die het hotel een 3 geeft heeft verkeerde hotel voor ogen.

Ligging: 10! Geweldige plek, ontzettend mooi! Veel beter dan Ghazala Gardens, (eerst snelweg oversteken voor strand); Ghazala Beach ligt direct aan strand!

Service: 10. Je hoeft maar te kijken of ze komen je met alles helpen. Verwachten fooi maar hoef je niet altijd te geven. Personeel erg aardig!

Eten: 7. Voor iedereen is er wat te eten. Soms lauw maar er is zoveel keuze dat dat niet echt uitmaakt. Alles wordt bereid met flessenwater, geen zorgen over ziekte! Tam Tam (a la carte met korting) ook aanrader!

Kamers: 7. Inderdaad gedateerd maar alles zit erin: bedden, koelkastje, gratis kluis, badkamer met douche, bureau.

Waren met drie vrouwen, veel nagefloten maar geen vervelende Egyptenaren. Supervakantie/-hotel, zeker voor herhaling vatbaar!

10Service

Met oudere kinderen

• 8Ellen25-09-2010

Leuk hotel

Na verschillende keren in Hurghada te zijn geweest nu eens naar Sharm el Sheikh. Wij vonden Sharm te modern. Hotel was goed. We hadden een bungalow aan het zwembad en het strand was dichtbij. Kamers werden goed bijgehouden, ontbijt was goed, genoeg keus. Avondeten vonden we minder, maar er zijn genoeg restaurants in de nabijheid. Personeel aan het strand vonden we niet echt vriendelijk. Ten opzichte van Hurghada waren de mensen niet zo vriendelijk in Sharm. Het hotel ligt aan de boulevard van Na'ama bay en op loopafstand van het drukke centrum. Leuke vakantie gehad maar volgende keer weer Hurghada.

8Kamers

• 7Harry16-05-2010

Net voldoende

Hotel is niet meer dan redelijk en de kamers gedateerd. Ligging is perfect met een prive strand, waar Ghazala Gardens ook gebruik van kan maken. Ghazala Garden is trouwens geen vergelijk met Ghazala Beach. Gardens vele malen beter. Temperatuur is vaak te veel van het goede en wanneer je niet van duiken houd denk ik dat het beter is om naar Turkije te gaan. Verkopers kunnen zeer agressief zijn tot vervelends aan toe. Beste is gewoon negeren. Voor de rest een gezellige vakantie gehad.

5Kindvriendelijk
    6Eten
    5Kamers
    6Prijs/kwaliteit

• 9Maud03-01-2010

Prima rustig gelegen rolstoeltoegankelijk hotel

Ghazala Beach is echt een aanrader, heerlijk rustig gelegen aan de boulevard, mooi ruim opgezet hotel, mooi zwembad bij bungalows (aan de frisse kant), genoeg ligbedden met parasols, er is een verwarmd zwembad aan de voorkant van het hotel. Strand is gezellig. De bungalows zijn prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Iedere avond entertainment bij de Beach Bar. Het eten is meer dan goed, zeker het ontbijt veel variatie. Gewoon boeken dus.

8Kindvriendelijk
    9Kamers

Met vrienden

• 8Coby20-10-2009

Goed hotel. Aanrader

Hotel Ghazala beach, uitstekend gelegen aan boulevard en strand. Op loopafstand van het centrum. Tevens een duikschool en diverse restaurants/shops bij hotel. Vriendelijk personeel en goede service. Daar er in het centrum diverse restaurants zijn, is een all in cq vol pension niet nodig. Keus genoeg(Libanees,Chinees,Thai,Turks,Italiaans, Mac Donald, Chicken enz.) Vanuit Hotel excursies mogelijk. Duik- en snorkeltrippen, de moeite waard. Zijn in dit hotel reeds 5 x geweest. De mogelijkheid bestaat ook, om hotel in werking te zien, zoals de keukens,waterzuivering,wasserij,stomerij en eetgelegenheid voor personeel.

8Kamers

• 7koevoets08-08-2009

matig

8x in hotel geweest maar na de explosie (garden) is het ook all incl. geworden en stukken minder van eten.

6Kamers
    9Service

• 7Anneke Boonstra30-06-2009

De zee is prachtig

Aangekomen kregen wij een kamer die smerig en oud was. Na een douchebeurt stond de hele douche en kamer blank. Andere kamer gekregen, deze was stukken beter! De ligging is goed. Dicht bij de zee en oploopafstand van de winkelcentrum. Wij waren met twee dames op stap. Dit is geen aanrader. De mannen waren erg vervelend en handtastelijk. Tot vervelends toe. Twee keer bij het Spa gedeelte van het hotel geweest en dit was heerlijk! Leuke ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar.

7Kindvriendelijk
    6Eten
    6Service
    8Ligging

Met vrienden

• 8Evert15-06-2008

Prima hotel,kamers zijn gedateerd,maar bedden zijn goed. Ontbijt is prima,diner buffet hebben wij niet gebruikt,maar gebruik gemakt van de mogelijkheid om met een kortingskaart te gaan eten bij de 3 aangesloten restaurants van het hotel als je geen gebruik maakt van het buffet krijg je 25 pond korting op je eten,prima eten voor een redelijke prijs!!!!!. Service van het hotel is goed,ligging ten opzichte van de duikschool Sinai Divers is perfect. Duikschool is ook zeer aan te raden,erg goed.

8Kindvriendelijk

• 9Ria van der Zanden27-03-2008

Was al meerdere keren in Sharm el Sheikh, in verschillende hotels. Maar dit hotel heeft de mooiste ligging van Naama Bay. De bungalows zijn simpel ingericht. Het eten is goed, maar niet uitstekend. Maar het klimaat is perfekt ! Oòk al is het warm, de vochtigheid bestaat hier niet. Mooi eigen strand. Simpatieke medewerkers, in de eetzaal zoals in de kamers. Naama Bay bij Sharm is mijn vaste vakantiebestemming geworden en zou er best willen wonen !!!

9Prijs/kwaliteit

• 7Ad en Trudi19-03-2008

Van 12 februari tot 14 maart 2008 geweest. Wij hadden een tuinkamer die wij leuker vonden als een hotelkamer. De tuinen in dit complex zijn mooi aangelegd en onderhouden. De temperatuur was in begin rond de 20 aan het eind rond de 30 graden. Wij hadden alleen ontbijt dit was prima. In het centrum zijn genoeg leuke restaurants om uit eten te gaan, Peking is een aanrader. Goede lig beden aan het stand met een dik matras. Wel altijd opletten of de rekening klopt als je gaat eten en of je het juiste bedrag terug krijgt. Hetzelfde bij een supermarkt. Verschillende keren gehad dat het niet klopte.

0 tips over Hotel Ghazala Beach

0 vragen over Hotel Ghazala Beach

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Brasilian, Caribisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans, Zwitsers
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Duty Free shop, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeerplaats