Hotel Fantazia

6,8

7 reviews over Hotel Fantazia in het Nederlands

2006

Prima hotel en het eten was goed

jon en griet
2-7-2006

Prima hotel en het eten was goed .De kamers werden elke dag goed schoon gemaakt en keurig opgeruimd. Hebben heerlijk in het zwembad gezwommen en de loopafstand naar het strand is te verwaarlozen. Ook kregen we elke deag gratis badlakens voor naar het strand. Wij hebben hier genoten. Gaan zeker nog een keer. Alleen die russen en scandinavische toeristen waren niet leuk(veelvraten)

Gereisd Anders in Sun Jul 02 2006 12:04:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel we zijn er in 2004 geweest en willen zeker nog

Mark
9-4-2006

Leuk hotel we zijn er in 2004 geweest en willen zeker nog een keer terug. De mensen van het hotel zijn heel vriendelijk en een perfecte ligging

Gereisd Anders in april 2006

Het hotel ligt dicht bij het mooie strand van Naama Bay is

Rikus en Wilma
19-3-2006

Het hotel ligt dicht bij het mooie strand van Naama Bay aan een mooie boulevaar. Personeel is vriendelijk. Minpuntje: De kamers die gelegen zijn boven de receptie zijn erg gehorig.

Gereisd Met partner in maart 2006

2005

Dit hotel is me voor die lage prijs uitstekend bevallen

Irma Scheers
17-9-2005

Dit hotel is me voor die lage prijs uitstekend bevallen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, ruime en zeer schone kamers,altijd genoeg te eten. Op slechts 5 min. wandelen van het strand.Ligging aan het einde van de strandboulevard. Met de zeer goedkope taxi's ook goed bereikbaar vanuit het centrum. Ik snap niet waarom dit hotel door diverse mensen de grond wordt ingeboord. Het is erg goedkoop, maar de meeste Nederlanders willen voor een kwartje op de eerste rang zitten. Voor mij is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in september 2005

Waardeloos hotel

Robbert
2-9-2005

Waardeloos hotel. Kamer boven receptie en tot 02.00 uur lawaai. Veel russen dus eten was snel op. Eten werd vaak voor de volgende dag hergebruikt in gefrituurde vorm. Hotel niet aan het strand. Uitzicht op rotsmuur. Jammer maar nooit meer..

Gereisd Anders in Fri Sep 02 2005 19:51:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tja, 6 X in egypte geweest dit was het slechtste hotel

Ray
21-2-2005

Tja, 6 X in egypte geweest dit was het slechtste hotel

Gereisd Anders in februari 2005

Wij zaten hier met een erg goedkope reis,dus je kon niet t

Divers
11-2-2005

Wij zaten hier met een erg goedkope reis,dus je kon niet al teveel verwachten. Het hotel ziet er wel goed en schoon uit. Ideaal als je goedkoop onderdak wil voor als je bijvoorbeeld gaat duiken. Het zwembad was ook oke.

De ligging was ook goed,want je zit vlabkij het strand en op loop afstand (15min) van Nama Bay.

Het avondbuffet hebben we 2x geprobeerd,maar dat was voor ons echt niks. Dus zijn we de rest van de week uit eten geweest. Ook het personeel was niet alles. Bij de balie vond ik ze niet behulpzaam en de rest van t personeel schijnt zich meer voor de vrouwen en (jonge) dochters te interesseren dan hun werk.

Gereisd Anders in Fri Feb 11 2005 19:50:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.