Hotel Bay View

6.7Voldoende

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bay View voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Bay View

• 5MARY PELKMANS31-03-2013

bar en boos

nooit meer,all inclusive haha, drinken uit een plastic beker die ook nog afgewassen worden.eten wat koud moet zijn was louw,eten wat warm moet zijn was louw.we waren met een groep waar bijna iedereen diaree hadden waaronder ik.ondanks dat we al heel vaak in egypte zijn geweest,zelf leiding water gedronken was dit de eerste keer,eejk. zijn dus vaak buiten wezen eten en drinken ondanks all inclusive. was ook niet erg zuiver zoal de kleding van personeel.zelfs de vloer bij het zwembad eejk maar de engelse duikschool,was zééér goed n 8

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9joyce kardol21-03-2013

Super Hotel

Samen met een vriendin een weekje in Bay View geweest. We hadden de beoordelingen op Zoover gelezen dus verwachtte er niet teveel van. Wij hebben het er super gehad. Personeel was erg vriendelijk, kamers waren eenvoudig maar de bedden waren perfect. Het eten was ook goed veel variatie daar hebben we echt geen klachten over. Manager van het hotel vertelde ons dat ze vorig jaar met een nieuwe groep personeel aan de slag zijn gegaan en doen zeker hun best. Personeel werkt hard, geen last van herrie, kamers werden iedere dag opgeruimd en schoongemaakt, op loopafstand van het centrum. Handdoeken lagen smorgens al voor ons op het zonnebed,( wat niet kapot of vies is) drankjes werden gebracht. Als je vriendelijk bent voor hun zijn zij dat allemaal zeker voor jou. Wij willen zeker nog een keer terug!!

Gereisd in maart 2013

• 10rentuskrop28-02-2013

HET LIEFST VOOR ALTIJD

Het is een goed hotel voor een goede prijs, vriendelijk personeel, en een goede ligging niet midden in het centrum maar op nog geen 5 min lopen nog geen 10 min lopen van het strand. Waar bewaking loopt voor je spullen wand het is tenslotte een arm land met veel corruptie. Wij zijn al 3x op deze locatie geweest en het bevalt ons zeer goed ik hoop dat we dit jaar weer kunnen gaan. De kamers zijn eenvoudig maar wel schoon wij leggen altijd wat geld op de kussens (FOOI) maar is niet verplicht wanneer we weg gaan hang daar een fooienpot voor al het personeel doe er wat in zij moeten daar van leven ze kennen niet zoals hier uurloon. wanneer je het personeel met respect behandel krijg je meer respect terug HOE JE DOET, HOE JE ONTMOET zeg ik maar. het is een 3 ster hotel vergelijk dat met een 1a2 ster in Nederland eenvoudig maar wel schoon. (Wij zijn ook eens in een 5 ster geweest wat 2 keer zo duur was, maar buikpijn. slecht, en niet schoon) (WIJ HOPEN TOT SNEL WEDERZIENS)

Gereisd met partner in januari 2013

• 2Johan02-01-2013

Never again

Oud, vies en geen service. Wij zijn niet al te moeilijk, maar dit is echt slecht.

Gelukkig waren we overdag op zee met Emperor divers (super; boten, eten, geweldig goede en vriendelijke staff).

Gereisd met partner in december 2012

• 1xandra_s4021-11-2012

Nog nooit zo slecht geweest

Voor de zesde keer in Sharm el Sheik en dit keer wilde we recht naast de duikschool Emperor zitten. Al wat jaartjes langs het Bay View hotel gelopen en het leek ons wel wat om daar te gaan zitten. We wisten dat het niet helemaal top zou zijn, tenslotte 'maar' 3-sterren, maar dit hotel verdient nog niet eens 1 ster! Slechte service, slecht eten (maar dat is wel normaal voor Egypte), mensen in de bediening waren vies en kende het begrip 'hygiene' totaal niet. Eten werd niet bijgevuld, dus kwam je te laat, dan kon je het doen met de chaotische restjes. Wel een grote kamer, maar muggen worden er niet bestreden en met een afstandse airco in je kamer houdt je die dus ook niet buiten. Vooral een plek waar russen zich verzamelen, dus tot vroeg in de ochtend veel kabaal. Disco op het dak die zo ongeveer in heel Sharm te horen is, laat staan als je daar vlak naast wil slapen. Niet te doen!! Mijn advies: doe het niet!!!! Er is meer dan genoeg beters te vinden in Sharm el Sheik!!!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 1Patrick07-11-2012

Waardeloos

Al vaak in Egypte geweest, maar nog nooit zo'n slecht hotel gehad. De punten: - Het ontbijt. Als je om 08.00 uur niet bent geweest, dan heb je pech alles is op en wordt niet meer bijgevuld. De kwaliteit en kwantiteit is gewoon slecht - Lawaai. Entertainment houdt in, stereo op 20 en laten blazen tot 01.00 uur 's-nachts. Dit werd wel beter toen er meer arabieren als russen in het hotel zaten, toen was het om 23:00 uur gedaan. - Handdoeken en bedden langs het zwembad, allemaal compleet versleten. Wij doken bij Emperor Diverse (zeer goed) welke in het hotel gevestigd is en zij konden ons ook melden dat het hotel het laatste jaar hard achteruit is gegaan en dat men er niets aan doet om de kwaliteit op peil te brengen.

Het complex in aanbouw naast dit hotel ruimt verder zijn troep niet op, waardoor er een niet welriekende geur zo nu en dan voorbij komt.

Het was wel verruit de grootste hotelkamer welke ik in Egypte ooit heb gehad. Niet schoon, maar wel groot.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8kelly24-02-2012

Bay view

Leuk hotel! Wel een stukje lopen naar het strand. heenweg is bergafwaats,maar ja terug dus omhoog! Leuke duikschool bij het hotel. Vriendelijk personeel. Eten is eentonig maar wel goed te eten!

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 10Magda krop-Bruijn15-12-2011

Tot de volgende keer maar weer

Wij zijn deze keer 3 weken geweest,en voor ons de 2e keer na gesprekken met andere die in een ander hotel zitten gaan wij de volgende keer weer naar dit hotel wandt iedereen heeft klachten over andere hotel's waaronder zelfs 5 steren hotels goed de ligging naar het strand is niet zo je moet ongeveer 15 min lopen in die hitte is het haast niet te doen maar je kan ook een taxi of een busje aanhouden die brengen je voor een kleine prijs. Het eten,goed na 3weken ga je wel naar iets anders verlangen dus een keer naar kfc of naar mac donalds doet wonderen. het personeel is altijd aardig tegen ons geweest en zijn zelfs onze fam geworden wij missen ze iedere dag gelukkig is er tegenwoordig internet. Met mijn verjaardag hebben ze zelfs een taart gemaakt ik kan niet wachten dat we weer gaan.de maneger kom zelfs met je praten of alles naar wens is en of er iets verbeterd kan worden en als je voor het personeel klaar sta en de kok een klein duimpje geef als het eten goed is.tt de volgende keer

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Rentus en Magda Krop07-10-2010

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn net terug van egypte,bay view hotel 6 oktober 2010.Personeel,heel vriendelijk,heb nooit problemen gehad,wij zijn zelf altijd vriendelijk en als er iets kapot was in de kamer,werd het meteen gemaakt door ibrahim en hebben van hem zelfs een kado gekregen ,toen wij vertrokken,wij hebben geen hoge verwachtingen van het hotel gehad,dus het was perfect voor ons,want je blijft tenslotte niet de hele dag op je hotel kamer.Eten was goed te doen,eten was wel wat flauw,maar zij houden rekening met de gasten,heb zelf met de manager een goed contact gehad en met het hele personeel.Wij gaan weer terug in de toekomst.Veel vrienden gemaakt.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Fam. Lucassen28-02-2010

Is meer dan goed te doen

Het is geen hilton inderdaad maar ligt wel in het centrum en alles is goed bereikbaar. Personeel is zeer vriendelijk en staan voor je klaar.Het eten is niet smerig maar juist goed te doen. Het schoonmaken is inderdaad niet uitgevoerd in nederlandse begrippen, maar wel zeer netjes[je maakt er thuis ook geen rommel van] Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Hotel Bay View info